Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg begynte med p-pilla på lørdag (Yasmin) Hvor lenge må jeg vente før jeg kan ha samleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. september 2002 #2 Del Skrevet 4. september 2002 14 dager. Før det må du bruke annen beskyttelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 men funker ikke de allerede fra første dag eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 5. september 2002 #4 Del Skrevet 5. september 2002 Det trodde jeg også. Sånn er det ihvertfall med de jeg bruker; Trionetta. Virker fra første pille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. september 2002 #5 Del Skrevet 5. september 2002 Bruksanvisninger er en god ting. Der pleier det å stå om sånne ting som bruk og når og hvordan ting virker, enten det er stereoanlegg eller hodepinepiller. Det selges ikke medikamenter i Norge uten bruksanvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå