Gå til innhold

Hva definerer du som to tette?


Lilypond

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker at barna mine er tette, jeg har fire barn. 
Hun eldste er 10 år, så kommer nr 2 som er 8 år nå, tredje mann som er 7 år og minste som er 5 år. 

Anonymkode: ba010...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mine er tette jeg, selv om det er 2 år og 4 mnd mellom dem. Eldste brukte fortsatt bleie, sov dupp og kunne sitte i vogn, og med en nyfødt samtidig, ble det mye jobb. 

Anonymkode: 389c0...20a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke det er så tett nei. Mer normalt i mine øyne. 

Anonymkode: 07fcc...edf

Kommer an på definisjon. Normal aldersforskjell ja, men 2,5 års forskjell er ikke mye. De vil jo følge hverandre gjennom hele oppveksten, kunne leke sammen og ha glede av hverandre 

Anonymkode: c09fe...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett over 2 år mellom mine, 2 år, 2 mnd og 2 dager for å være nøyaktig. Synes de er tette, og sier at vi har to tette når det er snakk om alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.10.2019 den 8.34, skruf skrev:

Jeg synes under 18mnd mellom barna er tett, det blir jo også betegnet som psydotvillinger. 

Venninna mi gikk i fella og trodde fullamming var sikker prevensjon og har dermed 10mnd mellom sine, det er i allefall supertett! 

Det tetteste jeg har hørt om er bestefaren min og søstera hans, de var det 9mnd mellom og de gikk i samme skoleklasse siden de ble født samme året. Oldemor og oldefar var kjapt frempå etter at bestefar var  født 😄

Beklager off topic, men klarer ikke å skjønne hvordan folk kan tro at amming er prevensjon. Det gir liksom ikke mening i mine øyne 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer an på definisjon. Normal aldersforskjell ja, men 2,5 års forskjell er ikke mye. De vil jo følge hverandre gjennom hele oppveksten, kunne leke sammen og ha glede av hverandre 

Anonymkode: c09fe...d62

Det hadde jeg med broren min og. Og vi har 4 år mellom. Han har lekt mye Barbie for å si det slik;)

Anonymkode: 07fcc...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeFare
14 minutter siden, Cleopatra. skrev:

Beklager off topic, men klarer ikke å skjønne hvordan folk kan tro at amming er prevensjon. Det gir liksom ikke mening i mine øyne 😅

Statistisk sett er det vanskelig å bli gravid hvis man fullammer fordi det utsetter menstruasjonen. Men problemet er jo at eggløsning skjer før du vet om du har fått mensen, så det er ingen sikker metode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, RødeFare skrev:

Statistisk sett er det vanskelig å bli gravid hvis man fullammer fordi det utsetter menstruasjonen. Men problemet er jo at eggløsning skjer før du vet om du har fått mensen, så det er ingen sikker metode...

Ja det er kanskje vanskeligere å bli gravid, men det er jo uansett ikke en sikker metode, som du sier 😅 Så veldig dumt å ta sjansen om man ikke er åpen for to (eller flere før den saks skyld), tette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2019 den 8.51, Lilypond skrev:

Hvor stor aldersforskjell er det på barn du definerer som to tette? Det er et begrep som stadig benyttes. Hvor lang tid i mellom før du slutter definere det som to tette? 

Og med flere søsken, er det da tre (fire, fem...) tette om aldersforskjellen er den samme mellom hvert barn eller fra eldst til yngst - hvordan definerer du det? 

2år eller mindre mellom

Anonymkode: 8578c...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...