Gjest tante fiolett - ii Skrevet 21. mai 2005 #1 Del Skrevet 21. mai 2005 Det blir ikke noen stor ferie på oss i år, men jeg lurer på å kjøpe telt og ta med jentungen på en liten telttur. Det blir meg, henne og hunden. Problemet er at vi ikke har bil, så vi må komme oss frem med offentlige transportmidler. Vi bor i Stavangerdistriktet. Er det noen som har noen gode ideer om hvor vi kan dra? Man trenger jo ikke være så langt borte for å få en fin opplevelse! Jeg tenker å dra på minst mulig baggasje i tillegg til teltet, så det bør kanskje ikke være alt for langt til nærmeste butikk. Ellers er vi ikke kravstore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 22. mai 2005 #2 Del Skrevet 22. mai 2005 Ogna Camping er jo et nydelig sted: http://www.ognacamping.no/ Det tar ikke lange tiden med tog fra Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandra++ Skrevet 27. mai 2005 #3 Del Skrevet 27. mai 2005 ølberg stranda. kjempe koselig der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siddis Skrevet 27. mai 2005 #4 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvorfor ikke høre med turistforeningen i Stavanger? De har sikkert noen tips. Jærstrendene er et supert forslag!! Kan også anbefale Røssdalen, Bergsagel og Forsand. Går både buss og ferge dit. En annen ide er en slags øyhopping i Rogaland. Finnøy og Randøy er to gode steder, men det finnes sikkert flere flotte plasser. Satser dere på øyhopping går det kanskje an å ta med sykkel så er man litt mer mobil. God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå