MarianneE Skrevet 21. mai 2005 #22 Skrevet 21. mai 2005 island ruler!! (også SÅ engasjert jeg plutselig ble...) og der ble estland og kule.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #24 Skrevet 21. mai 2005 Synes vi skal holde hovedfokuset på at vi uansett kommer til å slå Sverige langt ned i støvlene
Gjest Anerikke Skrevet 21. mai 2005 #25 Skrevet 21. mai 2005 Likte egentlig Danmark, jeg... Men klart jeg heier på Norge!!!!
Cr@sh Skrevet 21. mai 2005 #27 Skrevet 21. mai 2005 Altfor lite poenge for f**n!!!! Jeg VIL at Wig Wam SKAL vinne!
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #29 Skrevet 21. mai 2005 Jeg er fornøyd bare Sverige blir knust.....
Gjest skindeep ik innl. Skrevet 21. mai 2005 #30 Skrevet 21. mai 2005 uff å uff, dette er for spennende. Og til du som kalte oss tørrpinner: Ærlig talt, om du ikke hadde noe mer fornuftig å skrive, kunne du bare la være! Du kan si din mening, men ikke kall oss for tørrpinner for det! Det blir for dumt! Hadde jeg vært på ditt nivå, kunne jeg kalt deg mye rart, men siden dette er et forum for litt mer vokse mennesker, så lar jeg din mening være din mening. Go WIG WAM! :-)
Gjest skindeep ik innl. Skrevet 21. mai 2005 #31 Skrevet 21. mai 2005 uff å uff, dette er for spennende. Og til du som kalte oss tørrpinner: Ærlig talt, om du ikke hadde noe mer fornuftig å skrive, kunne du bare la være! Du kan si din mening, men ikke kall oss for tørrpinner for det! Det blir for dumt! Hadde jeg vært på ditt nivå, kunne jeg kalt deg mye rart, men siden dette er et forum for litt mer vokse mennesker, så lar jeg din mening være din mening. Go WIG WAM! :-) Mente å skrive voksne
Gjest skindeep Skrevet 21. mai 2005 #32 Skrevet 21. mai 2005 Gratulerer til Wig Wam for å være blandt de 10 beste! Da er det rett til finalen neste år!
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #33 Skrevet 21. mai 2005 Niende plass..... Jaja Sverige var laaaangt unna........ he he he.......
Samantha Skrevet 21. mai 2005 #34 Skrevet 21. mai 2005 Litt skuffande, men.... 9.plass er jo absolutt ikkje verst då! :-)
pusla Skrevet 21. mai 2005 #35 Skrevet 21. mai 2005 Er litt skuffa jeg, vi hadde liksom blitt forespeilet det helt store. Men å bli blant de 10 er bra da.
Gjest amanda123 Skrevet 22. mai 2005 #36 Skrevet 22. mai 2005 Ja, så var det det hær med sverige/norge da! Ær svensk men har bott i norge i 9 år. Hejade sjælvklart på wig wam- klart bæst!!Men...jag blir lite støtt...gidder ei å heje på norge nær det eneste som ræknas før er ær at ni slår Sverige!!!Var kommer det ifrån?Borde inte vi hålla ihop och støtta varann mer? Blir svårt att va glad før er och hålla med er, nær ni ær så anti sverige och sjælvgoda! Måste också bara lægga till att sångerskan før Grekland ær fødd och uppvækst i Gøteborg, det ær det ingen av er som næmnt....
fiesta Skrevet 22. mai 2005 #37 Skrevet 22. mai 2005 Det var synd de ikke kom høyere opp.De var gode. Vinnerlåten var bra den også. Men vi er nå direkte i finalen neste år. Og vi slo Sverige og Danmark.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #38 Skrevet 22. mai 2005 Det var synd de ikke kom høyere opp.De var gode. Vinnerlåten var bra den også. Men vi er nå direkte i finalen neste år. Og vi slo Sverige og Danmark.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #39 Skrevet 22. mai 2005 Ja, så var det det hær med sverige/norge da! Ær svensk men har bott i norge i 9 år. Hejade sjælvklart på wig wam- klart bæst!!Men...jag blir lite støtt...gidder ei å heje på norge nær det eneste som ræknas før er ær at ni slår Sverige!!!Var kommer det ifrån?Borde inte vi hålla ihop och støtta varann mer?Blir svårt att va glad før er och hålla med er, nær ni ær så anti sverige och sjælvgoda! Måste också bara lægga till att sångerskan før Grekland ær fødd och uppvækst i Gøteborg, det ær det ingen av er som næmnt.... For meg går dette på de uttalelsene deres egen reporter (var det Fredrik?) i Aftonbladet kom med i uka før Grand Prix, der han skikkelig trasher det norske bidraget, og bare snakker om hvor latterlig og harry det er. Nå kan han ha det så godt.
Gjest Catwoman Skrevet 22. mai 2005 #40 Skrevet 22. mai 2005 Grand Prix konseptet blir feil. Hvorfor får øst-blokk landene så mange poeng? Jo, mange i disse landene har flyktet eller innvandret til andre land. Ergo kan de da sitte der i sitt nye land og stemme på sitt eget hjemland. Noe de selvfølgelig gjør, uansett om sangen er bra eller ikke. Dermed får disse landene mange poeng. Så sånn blir det feil, men lite å få gjort noe med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå