latuda Skrevet 10. oktober 2019 #1 Del Skrevet 10. oktober 2019 Er det noen her som holder på med bujo? Jeg gjør det, og vil gjerne se hva dere gjør i deres! Koser meg veldig med det, når jeg først får satt meg ned. Hvis dere vil, hadde jeg blitt glad hvis dere evt legger ved bilde, og/eller tips til feks trackere eller andre gøyale ting å fylle den med. Jeg lager alltid kalender fra uke til uke (det hender jeg lager fler i slengen), og prøver å leke meg litt med hvordan de ser ut. Legger til oktober forsiden min, den er ikke min idé, men hadde lyst å lage allikevel da jeg hadde et fjernt øyeblikk og ikke visste hvordan jeg skulle lage den. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 17. februar 2020 #2 Del Skrevet 17. februar 2020 Den var fin! Driver ikke på med det, men vil gjerne begynne. Hvilken bok bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latuda Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2020 På 17.2.2020 den 15.30, MadameDeRosa skrev: Den var fin! Driver ikke på med det, men vil gjerne begynne. Hvilken bok bruker du? Nå bruker jeg Nuuna 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå