Rosa Sitron Skrevet 13. august 2021 #361 Skrevet 13. august 2021 10 hours ago, Maydis8 said: Betaler? Det er gratis å følge mammabanden... Der er ikke gratis å være patreon. Husker ikke h a det koster, men jeg syns det var for dyrt. 1
Maskopi Skrevet 13. august 2021 #362 Skrevet 13. august 2021 Skjønner ikke at noen gidder å betale for Patreon hos foreldrebanden etter at de har tapt seg såpass mye. Jeg sluttet å følge de for lenge siden, men fikk de opp på utforsker på snap forrige uke, da hadde de altså fem snappdager der ene var det mannlige medlemmet og en annen dag var det konen hans? Da har de ikke allverdens å velge i lenger. 9
Andromeda Skrevet 13. august 2021 #363 Skrevet 13. august 2021 Enda godt at Siw Randi fikk en hel dag for å snakke og reklamere for bildene sine 🙃 9
*Prøver igjen* Skrevet 13. august 2021 #364 Skrevet 13. august 2021 (endret) Andromeda skrev (25 minutter siden): Enda godt at Siw Randi fikk en hel dag for å snakke og reklamere for bildene sine 🙃 Skulle det ikke vært merket med reklame? Endret 13. august 2021 av *Prøver igjen* Skriveleif 1
Skeeter Skrevet 13. august 2021 #365 Skrevet 13. august 2021 *Prøver igjen* skrev (2 timer siden): Skulle det ikke vært merket med reklame? Er det ikke noe med at forfattere og malere osv ikke trenger, fordi det er helt åpenbart at de skal selge sine egne verk? Kjærkomment gjensyn, etter enda en runde med hun jeg bare ikke skjønner hvorfor folk mener er morsom i går. Vurderer faktisk å kjøpe et av bildene hennes, synes hun er kjempeflink! 4
Rosa Sitron Skrevet 14. august 2021 #366 Skrevet 14. august 2021 9 hours ago, Skeeter said: Er det ikke noe med at forfattere og malere osv ikke trenger, fordi det er helt åpenbart at de skal selge sine egne verk? Kjærkomment gjensyn, etter enda en runde med hun jeg bare ikke skjønner hvorfor folk mener er morsom i går. Vurderer faktisk å kjøpe et av bildene hennes, synes hun er kjempeflink! Jo, mener å ha lest noe sånt.
BunnyChester Skrevet 14. august 2021 #367 Skrevet 14. august 2021 Skeeter skrev (19 timer siden): Er det ikke noe med at forfattere og malere osv ikke trenger, fordi det er helt åpenbart at de skal selge sine egne verk? Kjærkomment gjensyn, etter enda en runde med hun jeg bare ikke skjønner hvorfor folk mener er morsom i går. Vurderer faktisk å kjøpe et av bildene hennes, synes hun er kjempeflink! Nei, de skal fortsatt merke. Så lenge snapchat-eller Instagramkontoen er privatpersonens konto, er all omtale av produktet som reklame å regne. Når det i tillegg er noen andres konto, og ikke ens egen, skal det i hvertfall merkes. Det kan ikke sammenlignes med Elkjøp eller Sunkost sine offisielle profiler. 1
Halalalalalala Skrevet 17. august 2021 #368 Skrevet 17. august 2021 Maydis8 skrev (På 2021-8-12 den 23.54): Betaler? Det er gratis å følge mammabanden... Ja, men å være patreon og full pupper koster penger. Man betaler noen kroner i måneden for å få tilgang til litt ekstra innhold. Og vedkommende som skrev det med full pupp betaler da åpenbart for et innhold vedkommende ikke er fornøyd med. 1
richbitch Skrevet 31. august 2021 #369 Skrevet 31. august 2021 Jeg orker nesten aldri å følge med på mammabanden lenger. Nesten hver gang jeg titter innom så er det han fyren (usikker på navn, men morroklumpen med masse barn og «latteryoga»), og jeg forstår virkelig ikke greia. Er det ikke han, så er det evt kona hans. Veldig ensformig og lite givende er min mening. Men i dag har jeg hatt alt for mye tid til overs, og valgte å gi de en sjanse. Og det må jeg si, i dag synes jeg det var interessant! En tidligere asylsøker som fortalte om hennes opplevelse rundt det å komme til Norge, om utkastelse osv. Endelig noe annet enn påtatt og overdrevet komikergreier som flere av de faste har fått for seg… 10
Maydis8 Skrevet 1. september 2021 #370 Skrevet 1. september 2021 richbitch skrev (16 timer siden): Jeg orker nesten aldri å følge med på mammabanden lenger. Nesten hver gang jeg titter innom så er det han fyren (usikker på navn, men morroklumpen med masse barn og «latteryoga»), og jeg forstår virkelig ikke greia. Er det ikke han, så er det evt kona hans. Veldig ensformig og lite givende er min mening. Men i dag har jeg hatt alt for mye tid til overs, og valgte å gi de en sjanse. Og det må jeg si, i dag synes jeg det var interessant! En tidligere asylsøker som fortalte om hennes opplevelse rundt det å komme til Norge, om utkastelse osv. Endelig noe annet enn påtatt og overdrevet komikergreier som flere av de faste har fått for seg… Avfølg de. Gjort det samme selv for en god stund siden. Kanalen er ikke det det en gang var. 5
abderitt Skrevet 7. september 2021 #371 Skrevet 7. september 2021 No er Cordelia blitt fast, det blir bra! Diggar ho! 3
Kaisamaia Skrevet 17. september 2021 #372 Skrevet 17. september 2021 Har Silje blitt skilt/singel? I fjor? Og nå skal hun flytte sammen med en ny mann? Eller har jeg misforstått? 😊
Kaisamaia Skrevet 17. september 2021 #373 Skrevet 17. september 2021 Zokutine skrev (På 22.7.2021 den 19.57): Jeg savner Sanne, Siw Randi, Maiken, TheaX2, Karoline ❤️ Skjønner såklart at det tar tid og at folk etterhvert gir seg da. For oss som har fulgt med lenge er det nok vanskelig for de nye å følge i fotsporene til de gamle 😅 Hvem var Thea nr. 2? Husker bare Thea+Grim.
abderitt Skrevet 17. september 2021 #374 Skrevet 17. september 2021 Kaisamaia skrev (7 minutter siden): Hvem var Thea nr. 2? Husker bare Thea+Grim. Ho som budde i Abu Dhabi. 4
mariie Skrevet 18. september 2021 #375 Skrevet 18. september 2021 Kaisamaia skrev (6 timer siden): Har Silje blitt skilt/singel? I fjor? Og nå skal hun flytte sammen med en ny mann? Eller har jeg misforstått? 😊 Ja, skilt fra barnas far. Og nå snart samboer med ny mann 1
Kaisamaia Skrevet 18. september 2021 #376 Skrevet 18. september 2021 mariie skrev (15 timer siden): Ja, skilt fra barnas far. Og nå snart samboer med ny mann Og hun ble skilt i fjor? Okei, sånn var det, ja. 😊
Kaisamaia Skrevet 18. september 2021 #377 Skrevet 18. september 2021 abderitt skrev (22 timer siden): Ho som budde i Abu Dhabi. Åååja. Husker nå. 🙆♀️😅
Maydis8 Skrevet 19. september 2021 #378 Skrevet 19. september 2021 Kaisamaia skrev (På 18.9.2021 den 22.09): Og hun ble skilt i fjor? Okei, sånn var det, ja. 😊 Gratulerer til Silje🤩
Birdo Skrevet 26. oktober 2021 #379 Skrevet 26. oktober 2021 Og der var Hanne(?) ferdig som fast banditt. Kan ikke si det blir et savn🤷🏻♀️ 3
Boblerone Skrevet 26. oktober 2021 #380 Skrevet 26. oktober 2021 Birdo skrev (5 minutter siden): Og der var Hanne(?) ferdig som fast banditt. Kan ikke si det blir et savn🤷🏻♀️ DET blir det for min del. Eller rette mer sagt, jeg sluttet å følge mammabanden for en god stund siden nå. Men følger Hanne utenom og hun ler jeg høyt av, ofte! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå