Gå til innhold

Til dere menn der


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

....og av og til er det nok å la han leke med deg. Tilby han kroppen din.
Å ikke få han opp betyr ikke at det ikke blir samleie. Man må bare jobbe litt for det. Og når da ereksjonen kommer, så kan han bli så hard som han aldri har vært før. Type ustoppelig mårrabrød. 

Prestasjonsangst er faktisk ikke en stor greie. Men enkelte kvinner gjør det til det. Dessverre. 

Anonymkode: c7984...392

Spør deg også!

Er det bedre å avkreve menn for prestasjoner, enn det er å trøste og dulle? 

Tror menn og kvinner er radikalt ulik på dette området. 

Anonymkode: cfecf...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Da hadde du jo løsningen før du spurte om råd? Jeg er vel uansett dårlig på råd om dette, da jeg aldri har hatt det.

Du har jo uten tvil gjordt "jobben" bra, jeg vet de største eksplosjonene kommer når du minst forventer det. Helst når det blir litt knotete i begynnelsen💦🤪

Did my best da🤩😜 vil jo ikke han sku føle seg brydd, jeg vet jo hvor vondt det er å ikke ha trua på seg selv og derfor ba jeg om litt syn på dette for jeg vil han skal få det like digg som meg🤗 er jo ofte veldig mye fokus på kvinnens nytelse. Jeg mener mannens er vel så viktig.. God sex er jo når begge ligger der utslitte og kroppene nærmest skjelver og man har klart bygge hverandre til topps😈

Anonymkode: 6bb4f...1e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Did my best da🤩😜 vil jo ikke han sku føle seg brydd, jeg vet jo hvor vondt det er å ikke ha trua på seg selv og derfor ba jeg om litt syn på dette for jeg vil han skal få det like digg som meg🤗 er jo ofte veldig mye fokus på kvinnens nytelse. Jeg mener mannens er vel så viktig.. God sex er jo når begge ligger der utslitte og kroppene nærmest skjelver og man har klart bygge hverandre til topps😈

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Herre jesus for ei dame du er!! Kjenner jeg blir varm om hjerterota når du sier det du gjør. Du er tydelig ei dame med mye erfaring og full av omsorg❤️😘Den siste setningen er slik jeg også foretrekker det🤪 Digger deg😍😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett dette argumentet før. Spurte da, og spør igjen;

Er det noen MENN her inne som kan bekrefte at dette stemmer?

Anonymkode: cfecf...433

Kan ikke svare, min står på min egen kommando, og blir slapp når jeg vil at den skal det. 

Anonymkode: e3880...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Herre jesus for ei dame du er!! Kjenner jeg blir varm om hjerterota når du sier det du gjør. Du er tydelig ei dame med mye erfaring og full av omsorg❤️😘Den siste setningen er slik jeg også foretrekker det🤪 Digger deg😍😈

Men det er jo sant 🙈 det finnes ikke noe bedre enn når mannen skjelver av nytelse og bare hungrer etter få deg. Og dere kan nyte hverandres kropp, pust, lukt, lære hverandre kjenne... Nei sex er himmelsk og jeg og han her skal få det himmelsk bare vi bli trygge på hverandre 🤤🤤😈

Anonymkode: 6bb4f...1e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett dette argumentet før. Spurte da, og spør igjen;

Er det noen MENN her inne som kan bekrefte at dette stemmer?

Anonymkode: cfecf...433

Det innlegget du viser til er nok skrevet med vonde hensikter. Sier seg selv at når en mann har prestasjonsangst så skal du absolutt ikke presse han enda mer til å prestere. Eller lage dårlig stemning utav det! 

Så nei! Absolutt ikke! Det gjør det vondt verre ;) 

Kun tålmodighet og forståelse som er en god kur mot prestasjonsangst. Ingen men får han opp når dem må presse seg til det. Er jo det som fører til prestasjonsangst.

Anonymkode: c7984...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det innlegget du viser til er nok skrevet med vonde hensikter. Sier seg selv at når en mann har prestasjonsangst så skal du absolutt ikke presse han enda mer til å prestere. Eller lage dårlig stemning utav det! 

Så nei! Absolutt ikke! Det gjør det vondt verre ;) 

Kun tålmodighet og forståelse som er en god kur mot prestasjonsangst. Ingen men får han opp når dem må presse seg til det. Er jo det som fører til prestasjonsangst.

Anonymkode: c7984...392

Du motsier deg selv. Det var du som skrev om at han må jobbe litt for det og at prestasjonsangst ikke er så ille som kvinner vil ha det til.

Anonymkode: cfecf...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du motsier deg selv. Det var du som skrev om at han må jobbe litt for det og at prestasjonsangst ikke er så ille som kvinner vil ha det til.

Anonymkode: cfecf...433

Kjære vene. Jeg skrev ikke det innlegget der.

Er en stor forskjell på å være tålmodig, la han roe seg og styre videre, kontra å gi han beskjed om å få han opp innen 10 min eller så er det rett ut. 

Anonymkode: c7984...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene. Jeg skrev ikke det innlegget der.

Er en stor forskjell på å være tålmodig, la han roe seg og styre videre, kontra å gi han beskjed om å få han opp innen 10 min eller så er det rett ut. 

Anonymkode: c7984...392

Jo, koden din røper deg:

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

....og av og til er det nok å la han leke med deg. Tilby han kroppen din.
Å ikke få han opp betyr ikke at det ikke blir samleie. Man må bare jobbe litt for det. Og når da ereksjonen kommer, så kan han bli så hard som han aldri har vært før. Type ustoppelig mårrabrød. 

Prestasjonsangst er faktisk ikke en stor greie. Men enkelte kvinner gjør det til det. Dessverre. 

Anonymkode: c7984...392

 

Anonymkode: cfecf...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1 time siden, AnonymBruker skrev:

Si at han får 10 min på seg til å få den opp, ellers er det på hue og ræve ut.

Mange menn presterer best under press.

Anonymkode: 62705...6b1

Har sett dette argumentet før. Spurte da, og spør igjen;

Er det noen MENN her inne som kan bekrefte at dette stemmer?

Anonymkode: cfecf...433

-------

Det var DETTE jeg svarte på som var skrevet med vonde hensikter. Og forsterker prestasjonsangsten enda mer. Hvis du skal ha det til at jeg har skrevet noe slikt indirekte, så må du lese postene mine på nytt. For det er ikke nærheten av sannheten. 

Anonymkode: c7984...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
  1 time siden, AnonymBruker skrev:

Si at han får 10 min på seg til å få den opp, ellers er det på hue og ræve ut.

Mange menn presterer best under press.

Anonymkode: 62705...6b1

Har sett dette argumentet før. Spurte da, og spør igjen;

Er det noen MENN her inne som kan bekrefte at dette stemmer?

Anonymkode: cfecf...433

-------

Det var DETTE jeg svarte på som var skrevet med vonde hensikter. Og forsterker prestasjonsangsten enda mer. Hvis du skal ha det til at jeg har skrevet noe slikt indirekte, så må du lese postene mine på nytt. For det er ikke nærheten av sannheten. 

Anonymkode: c7984...392

For meg hørtes de to innleggene deres temmelig like ut i alle fall. Men orker ikke krangle mer om dette nå. 

Anonymkode: cfecf...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg hørtes de to innleggene deres temmelig like ut i alle fall. Men orker ikke krangle mer om dette nå. 

Anonymkode: cfecf...433

Absolutt ikke. Du har tydeligvis tilegnet meg meninger underveis som jeg ikke har.
Jeg gjentar: 

Er en stor forskjell på å være tålmodig, la han roe seg og styre videre, kontra å gi han beskjed om å få han opp innen 10 min eller så er det rett ut. 

Jeg har ment det første hele veien, innlegget jeg svarte på som hadde vonde hensikter mente det siste. 

Jaja. Gjør som du vil. Ønsker ikke bruke mer tid på dette. 

Anonymkode: c7984...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handlet selvsagt ikke om prestasjonsangst. Som god lekekamerat få man ikke slikt. 
Han hadde bokstavelig talt en dårlig dag på jobben eller noe. 
Når han fikk lagt bort de dustete tankene som surret rund i hodet hans, å istedenfor begynte å konsentrere seg om oppgaven sin, dvs deg, tok det ikke lang tid før kanonen hans igjen var fulladet med høy eksplosivt krutt klar til å fyre av pang salutten. 
Glem (foreløbig) hvorfor det skjedde og kos dere som før. Skulle «uhellet» gjenta seg  om noen dager  – snakk med han om det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man ikke får den opp kan det være utallige grunner til, og jeg tror det har skjedd de aller aller fleste menn et par ganger eller fler i løpet av hans liv.

Prestasjonsangst og stress er vel kanskje det vanligste for de som vanligvis ikke sliter med potensen. Det jeg personlig synes det beste en kvinne kan gjøre i en slik situasjon er å gjøre det helt klart at det ikke er noe farlig, at du synes det er deilig å kose og ta på hverandre uansett, og eventuelt oppfordre han til å fingre/slikke/kose med deg. Bare det kan gjøre at han slipper fokus av at utstyret ikke samarbeider helt, og plutselig så kommer den av seg selv når han blir mer opptatt av å gi deg nytelse og at han ser at du liker det!

I noen tilfeller kan det være også kanskje greit å si: "jeg vet at det er helt normalt at det skjer noen ganger, vet at det ikke har noe med meg å gjøre ☺️"

Det verste du kan gjøre er å vise tydelig frustrasjon/skuffelse, bli sint, eller le av han på en hånlig måte. 

Anonymkode: 111fc...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestasjonsangst er ganske vanlig om man virkelig liker noen.

Typen min ble fort litt halvslapp under samleie i starten da vi holdt på. Pga prestasjonsangst. Men når vi ble kjærester og han visste hvor han hadde meg, så forsvant det problemet HELT. Nå går den  nesten opp på kommando😂 

Anonymkode: 7dead...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår hadde jeg sex med min ff, men han slet litt med å bli hard, han beklaget og beklaget, og sa det var nerver. Jeg prøvde si det gikk fint, prøvde kose med han etc. Dere menn, når dette problemet oppstår, hvordan kan jeg som kvinne hjelpe. Jeg vil jo så gjerne styrke han, og hjelpe han... 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Det er nok ett mye større problem enn vi vil innrømme, alle jeg kjenner har vært ute for det samme. Om det er pga stress aller lignende har jeg erfart at å le av det og bare fortsette å kose og klemme og leke litt så ordner det seg av seg selv. 

Anonymkode: a383a...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bare lyst treffe han igjen jeg og se hvordan det går.. Han ga jo veldig mersmak🤤🤤🤤 synd vi har en time fra hverandre.. Kanskje vi burde treffes et nøytralt sted, kan det hjelpe? 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...