Gå til innhold

Til dere menn der


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår hadde jeg sex med min ff, men han slet litt med å bli hard, han beklaget og beklaget, og sa det var nerver. Jeg prøvde si det gikk fint, prøvde kose med han etc. Dere menn, når dette problemet oppstår, hvordan kan jeg som kvinne hjelpe. Jeg vil jo så gjerne styrke han, og hjelpe han... 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk menn har et enormt prestasjonspress på seg når det kommer til sex. Kravene til å prestere kan drepe potensen, så det beste du kan gjøre er å ikke lage et nummer utav det i det minste.

Anonymkode: 03d3e...942

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei såklart ikke lage No stort ut av det. Han presterte jo på alle andre måter, og jeg sa det til han og.. Men er dette vanlig? At dem kan slite sånn pga nerver tross de syns dama er bra liksom? 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei såklart ikke lage No stort ut av det. Han presterte jo på alle andre måter, og jeg sa det til han og.. Men er dette vanlig? At dem kan slite sånn pga nerver tross de syns dama er bra liksom? 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Ja, er ikke så uvanlig! Og er mannen skikkelig uheldig og kommer inn i en sirkel hvor lysten til å prestere er ekstra stor, så kan det føre til prestasjons problemer!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex er best når han er slapp, synes jeg. Benytt deg av det! 😋

Anonymkode: cfecf...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex på hverandre er jo deilig😍 elsker å både gi og ta🤤 han fikk den bare halvstiv og stresset veldig med det.. Jeg stresset ikke over det.. 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange gode tips her. Du kan gnikke deg på. Du kan stryke, suge, runke, jokke. Hvis du runker, så lek med penis slik den er, ikke prøv å gjøre den større. Å "stable" den opp på høykant og prøve å runke/BJ den hard er ganske lett gjenkjennelig for eieren av penis. Nesten tilsvarende som å fingre ei jente og kjenne "diskret" om fingrene ble "våte nok". Det er bra hvis det funker, selvfølgelig, men har også lett for å forsterke følelsen av at man ikke "funker" fordi det er opplagt hvordan penis "skulle" reagert.

Ellers er det jo selvfølgelig bare å fortsette med alle type gøy og lek, og så plutselig kan det hende at stasen står allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde alle punkter🙈 følte meg truffet i å stable den opp. Huff🙈 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at han får 10 min på seg til å få den opp, ellers er det på hue og ræve ut.

Mange menn presterer best under press.

Anonymkode: 62705...6b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som kan være til hjelp er å få han til å slappe av i kropp og sjel. Be han slappe av, ligg å kos litt, samtidig som du er litt "dirty". Stryk og pjusk på kroppen hans, mens du sakte terger han litt. Ta og stryk litt på han også innimellom. Før du vet ordet av det er han oppe å går igjen. Bare mer avslappet i kroppen enn sist. 

Det som er viktig er å faktisk få fullført det. Det hjelper absolutt ikke å avslutte, for så la det gå lang tid til neste gang. Prestasjonsangsten og nedpsykingen blir bare større da. Hvis han opplever å ikke bli hard først, for så mentalt kapitulere, for så å få han opp igjen og få fullført et godt samleie....ja...ingenting er mer tilfredsstillende enn det! Mentalt. 

Anonymkode: c7984...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Fuckfriend med prestasjonsangst? Og du vet ikke hvordan du kan få han hard?

Jeg vil vel ikke bruke "få han hard" jeg vil vel mere få han trygg nok og forstå han er bra nok så han slipper føle han skal prestere.. Man er jo to for å få god sex

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noe som kan være til hjelp er å få han til å slappe av i kropp og sjel. Be han slappe av, ligg å kos litt, samtidig som du er litt "dirty". Stryk og pjusk på kroppen hans, mens du sakte terger han litt. Ta og stryk litt på han også innimellom. Før du vet ordet av det er han oppe å går igjen. Bare mer avslappet i kroppen enn sist. 

Det som er viktig er å faktisk få fullført det. Det hjelper absolutt ikke å avslutte, for så la det gå lang tid til neste gang. Prestasjonsangsten og nedpsykingen blir bare større da. Hvis han opplever å ikke bli hard først, for så mentalt kapitulere, for så å få han opp igjen og få fullført et godt samleie....ja...ingenting er mer tilfredsstillende enn det! Mentalt. 

Anonymkode: c7984...392

Han kom til slutt da, og det til de grader... Og vi kom samtidig, han ga meg den sykeste vaginallorgasmen noen sinne.. Han var jo helt sinnsykt god men han slet veldig... 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....og av og til er det nok å la han leke med deg. Tilby han kroppen din.
Å ikke få han opp betyr ikke at det ikke blir samleie. Man må bare jobbe litt for det. Og når da ereksjonen kommer, så kan han bli så hard som han aldri har vært før. Type ustoppelig mårrabrød. 

Prestasjonsangst er faktisk ikke en stor greie. Men enkelte kvinner gjør det til det. Dessverre. 

Anonymkode: c7984...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kom til slutt da, og det til de grader... Og vi kom samtidig, han ga meg den sykeste vaginallorgasmen noen sinne.. Han var jo helt sinnsykt god men han slet veldig... 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

***********FIN*************

Anonymkode: f9680...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kom til slutt da, og det til de grader... Og vi kom samtidig, han ga meg den sykeste vaginallorgasmen noen sinne.. Han var jo helt sinnsykt god men han slet veldig... 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Så bra! Da er sjansen stor for at dette ikke skjer neste gang. Men hvis det skjer, så er det jo ingen big deal. Det løsner nok tilslutt etterhvert som dere blir skikkelig vant med hverandre! ;) 

Anonymkode: c7984...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

....og av og til er det nok å la han leke med deg. Tilby han kroppen din.
Å ikke få han opp betyr ikke at det ikke blir samleie. Man må bare jobbe litt for det. Og når da ereksjonen kommer, så kan han bli så hard som han aldri har vært før. Type ustoppelig mårrabrød. 

Prestasjonsangst er faktisk ikke en stor greie. Men enkelte kvinner gjør det til det. Dessverre. 

Anonymkode: c7984...392

Jeg prøver å lære alt jeg kan her. Takk for konstruktivt svar... Jeg bød han alt han ville ha, ga av meg selv, geleidet han når noe var deilig. Prøvde å ikke være for selvsikker selv. Jeg er jo ikke mester på hans kropp, det må jo læres nytes og samarbeides. 

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Da er sjansen stor for at dette ikke skjer neste gang. Men hvis det skjer, så er det jo ingen big deal. Det løsner nok tilslutt etterhvert som dere blir skikkelig vant med hverandre! ;) 

Anonymkode: c7984...392

Ja vi får bare prøve oss frem på hverandre, bli kjent og utforske litt... Deilig tid fremover🤤😍

Anonymkode: 6bb4f...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kom til slutt da, og det til de grader... Og vi kom samtidig, han ga meg den sykeste vaginallorgasmen noen sinne.. Han var jo helt sinnsykt god men han slet veldig...

Da hadde du jo løsningen før du spurte om råd? Jeg er vel uansett dårlig på råd om dette, da jeg aldri har hatt det.

Du har jo uten tvil gjordt "jobben" bra, jeg vet de største eksplosjonene kommer når du minst forventer det. Helst når det blir litt knotete i begynnelsen💦🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at han får 10 min på seg til å få den opp, ellers er det på hue og ræve ut.

Mange menn presterer best under press.

Anonymkode: 62705...6b1

Har sett dette argumentet før. Spurte da, og spør igjen;

Er det noen MENN her inne som kan bekrefte at dette stemmer?

Anonymkode: cfecf...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...