Gjest ny gjest her inne Skrevet 21. mai 2005 #1 Del Skrevet 21. mai 2005 jeg og kjæresten min skal reise til marmaris i en mnd (tyrkia) og folk sier til oss at vi må passe på, han er av utenlandsk opprinnelse (pakistansk) og derfor tror alle at vi vil få en del problemer i forhold til tyrkerne der nede.. skal de på noen måte være mindre hyggelige mot oss pga det? er dette virkelig sant? da vil jeg ikke satse på denne turen hvis man kan risikere dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 22. mai 2005 #2 Del Skrevet 22. mai 2005 Dette vil sannsynligvis være helt problemfritt. Det eneste som jeg antar vil skje er at han blir stoppet av tyrkere som tror han er tyrker, og lurer på hvorfor han er sammen med en lys dame. Er selv gift med en av pakistansk opprinnelse, og dette er den eneste typen reaksjoner vi har fått på våre reiser. Og vi reiser ekstremt mye. Kos dere på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest tilbake Skrevet 22. mai 2005 #3 Del Skrevet 22. mai 2005 det var veldig lettende å høre.... men en pakistaner ligner da ikke på en tyrker? har dere vært i tyrkia også? takk jamilia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 22. mai 2005 #4 Del Skrevet 22. mai 2005 Har ikke vært i Tyrkia sammen, men i Egypt, Tunisia, Oman, Arabiske Emirater og hele sør-Europa. De færreste som er arabisk/mørkhudet vil gå opp til en annen mørkhudet og spørre hvor vedkommende kommer fra. Jeg er litt usikker nå -- er du bekymret for at de skal se rart på ham på grunn av at han er pakistaner, eller at dere skal ha problemer fordi dere er sammen? HAr selv ikke hatt noen problemer i med noen av tilfellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest tilbake igjen Skrevet 22. mai 2005 #5 Del Skrevet 22. mai 2005 at vi er sammen tror jeg ikke betyr så mye.. det kan jo folk reagere på her i norge også.. men alle jeg sier det til, sier at det vil by på mye bråk.. for tyrkere og pakistanere liker tydeligvis ikke hverabdre (aner ikke grunnen til dette) jeg ville tro de skulle finne bedre sammen da begge er muslimer.. samme tro... takk for hjelpen forresten.. er litt betryggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå