AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #1 Del Skrevet 10. oktober 2019 Heihei! Jeg er en jente på 25 år som føler lit på det med ensomhet. Har kjæreste og venner men vennene mine kan aldri være med meg, så kjenner lit på at det føles ensomt. Egentlig skulle jeg ønske at jeg fikk meg noen venninner som interesserer seg for det samme som meg, men bor i en liten by så er vanskelig å bli kjent med folk. Jeg er veldig sjenert av meg i starten (noe som sikkert har ødelagt lit for meg når det kommer til å bli kjent) men er veldig uttadvendt når jeg blir trygg. Er igrunnen en helt vanlig jente som liker sminke, klær, male, instagram, spille, prate og gå på byen.. Har en del bagasje fra fortiden som gjør det vanskelig for meg å nå ut til folk på. Jeg føler ikke de vennene jeg har bryr seg særlig mye om meg heller. Føler meg forferdelig ensom! Men tror ikke noen vet hvordan jeg egentlig føler det, da jeg er flink til å skjule det. Jeg har prøft å invitere til jentekvelder hjemme hos meg uten å lykkes. Ønsker så veldig råd og tips. Har heller ikke lappen, å bor et stykke fra sentrum, så er avhengig av buss og typen når jeg skal noe. Alt dette er forferdelig vanskelig for meg å sliter veldig med deprisjoner til tider pågrunn av lite besøk om dagene. Dagene et helt like og jeg blir gal hehe! Noen som har vært eller er i samme båt som meg? 💕 Anonymkode: 4db14...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #2 Del Skrevet 10. oktober 2019 Ja! Er 20 og har vært i samme båt, jeg flyttet inn til sentrum i nærmeste by pga. ensomhet. Har flyttet hjem igjen nå for en kort periode og savnet for besøk er stort! Ensomt...du er ikke alene ❤️ Anonymkode: fb64c...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Del Skrevet 14. oktober 2019 Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å ta lappen! Ikke gjør deg avhengig av kjæresten. Anonymkode: c2787...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Del Skrevet 14. oktober 2019 Venner som ikke har tid til å være med deg? Det er jo ikke venner. Anonymkode: 79307...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rilin Skrevet 19. oktober 2019 #5 Del Skrevet 19. oktober 2019 Hvor i Norge bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå