Gå til innhold

Kvalmen har kommet tilbake i uke 30...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og jeg har sovet helt til nå nesten. Er totalt utslitt. Lå som en sekk i hele går og i dag. I går var jeg ikke dårlig, og fikk litt sjokk i dag hvor jeg kjente på den samme kvalmen som i 1 tri. Er så knekt at jeg orker ikke ta tlf når noen ringer heller. 

Noen erfaringer på dette?

Anonymkode: 8bb2b...4ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så knekt at du ikke orker å ta tlf hvis noen ringer, men du orker å lage en tråd på kvinneguiden? 😅 

Har dessverre ingen erfaring med det da jeg har sluppet billig unna i mitt svangerskap, men har hørt at sånt kan skje.

Anonymkode: 9ef5b...b97

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er så knekt at du ikke orker å ta tlf hvis noen ringer, men du orker å lage en tråd på kvinneguiden? 😅 

Har dessverre ingen erfaring med det da jeg har sluppet billig unna i mitt svangerskap, men har hørt at sånt kan skje.

Anonymkode: 9ef5b...b97

Ikke min tråd, men jeg var helt lik. 

Anonymkode: 99456...f69

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke min tråd, men jeg var helt lik. 

Anonymkode: 99456...f69

At du ikke orket å ta tlf? Føler ikke for å prate med noen for tiden. 

Ts 

Skrevet

Ikke like langt på vei som deg, men da jeg var i uke 23-25 kunne jeg våkne av akutt kvalme om natta. Det var så ille at jeg måtte på badet og kom helt plutselig. Nå har jeg fremdeles dager der jeg rett og slett bare er småkvalm. Tror nok det bare er hormonene..

Anonymkode: 37f7c...e08

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke like langt på vei som deg, men da jeg var i uke 23-25 kunne jeg våkne av akutt kvalme om natta. Det var så ille at jeg måtte på badet og kom helt plutselig. Nå har jeg fremdeles dager der jeg rett og slett bare er småkvalm. Tror nok det bare er hormonene..

Anonymkode: 37f7c...e08

Det er nok bare disse hormonene ja. De kommer uansett hva vi gjør eller ikke gjør 😅

Ts 

Skrevet

Det har kommet og gått litt hos meg i begge mine svangerskap. Nå er jeg i uke 25, og har kastet opp i dag etter et par uker uten. Sist våknet jeg plutselig ei natt i begynnelsen av 3. trimester var helt sjøsyk igjen og bare spydde og spydde etter flere kvalmefrie uker. Det varte i rundt to uker før det roet seg igjen, og var så ille at jeg var innom sykehus. Mulig det var en form for matforgiftning/virus, men det ble aldri funnet noe og legen konkluderte med at det var come back av svangerskapskvalmen. 

Håper det gir seg raskt hos deg. Det kan kanskje være noe annet nå (eks. omgangssyke eller noe du har spist)? Min erfaring er i hvert fall at det kan gi seg igjen. God bedring, det er skikkelig kjipe greier å være så kvalm! 

Anonymkode: a354e...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...