AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Del Skrevet 8. oktober 2019 Jeg ønsker bare å gi et lite tips til jenter som kler seg for insta når de kommer på treningssenteret. De jentene som sminker seg, fikser håret og som bare går rundt og ikke gjør noe der inne. Å ta bilder av seg selv, ta et par strekkeøvelser på matte for å vise rumpa og vandre rundt og vifte på håret, det ser virkelig ikke attraktivt ut. På et treningssenter er folk der for å trene, ikke for å kikke på deg. Ikke alle menn har noe imot at du er der, for du er absolutt veldig fin og ser ut som du skal på fotshoot. Men det koster penger å være medlem, mange hvisker bak din rygg og kikker på hverandre med et smil. Du kan vinne mye mer på å faktisk trene når du først har tatt turen. Om du skal få på yoga kan du derimot komme unna med å gå slik, men når du går inn i styrkerommet, så er det ikke like sexy... Kle deg i noe du kan trene i, gjennomfør en trening av noe slag og dropp sminken. Om du er der for å vise deg frem, er det deg gutta vil ha. Anonymkode: 3bca9...d5b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Del Skrevet 8. oktober 2019 Vi er vel mange som er enige om at det ser litt tullete ut, men å gidde å kaste bort tid på å irritere seg over det? Da får man heller konsentrere seg om sin egen trening, når man først har dratt seg på senteret. Anonymkode: 8feb4...5df 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Del Skrevet 8. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi er vel mange som er enige om at det ser litt tullete ut, men å gidde å kaste bort tid på å irritere seg over det? Da får man heller konsentrere seg om sin egen trening, når man først har dratt seg på senteret. Anonymkode: 8feb4...5df Noen klarer faktisk å konsentrere seg om mer enn en ting om gangen, forstår du kanskje Anonymkode: b0603...f2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Del Skrevet 8. oktober 2019 Helt enig med ts i at det ser dumt ut. Det er det samme for meg hva andre jenter gjør og hvor mye tid de bruker på utseende sitt. Men er ikke poenget med å være på et treningssenter, å trene? Anonymkode: 22dca...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Del Skrevet 8. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: På et treningssenter er folk der for å trene, ikke for å kikke på deg. I følge en annen tråd her på forumet er menn som stirrer på treningssenter et problem, så jeg tror ikke denne påstanden er helt sann 😉 Anonymkode: bb364...3bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Del Skrevet 8. oktober 2019 Jeg ser bare ikke poenget med å irritere seg over at andre trener "for lite" eller har for "mye sminke på". Kan ikke hun bare få vise seg frem, dersom hun vil det? Hilsen ingen sminke, utsvetta, i vide klær. Anonymkode: 8feb4...5df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 8. oktober 2019 #7 Del Skrevet 8. oktober 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen klarer faktisk å konsentrere seg om mer enn en ting om gangen, forstår du kanskje Anonymkode: b0603...f2e Da har du ikke 100% fokus eller som jeg kaller det vinne mentalitet, jeg orker ikke å ofre andre en tanke, gir alt på trening😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 8. oktober 2019 #8 Del Skrevet 8. oktober 2019 Jeg bare ler inni meg, og fortsetter treninga mi når jeg ser folk som bare sitter på matta og snakker i telefonen før de deretter sier seg ferdig med «treninga». Det er deres liv. Det er komisk ja, men ikke nok til å irritere meg eller bry meg noe særlig. Er bare litt underholdning i hverdagen, haha. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå