AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #1 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg vil selge frimerkesamlingen min, som er etter foreldrene mine, men jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte, er det noen i Tromsø område som vet? Anonymkode: f30a5...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Del Skrevet 8. oktober 2019 Hvis det er noe der som faktisk er verdt noe, selv om frimerkesamling er en døende trend så vil det være mer verdt om 50 år igjen. Dersom du har barn det er, hvis ikke kan du bare selge. Er noe som heter tromsø frimerke og mynt, altså fant ved å google. Noe jo du også kan gjøre. Anonymkode: 9e858...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Del Skrevet 12. oktober 2019 På 6.10.2019 den 23.22, AnonymBruker skrev: Jeg vil selge frimerkesamlingen min, som er etter foreldrene mine, men jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte, er det noen i Tromsø område som vet? Anonymkode: f30a5...c91 hør med Skanfil.no Anonymkode: 8d773...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 19. oktober 2019 #4 Del Skrevet 19. oktober 2019 Ja, enig med å kontakte, eller i all fall sjekke nettsidene til Skanfil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 19. oktober 2019 #5 Del Skrevet 19. oktober 2019 Hva skal man være med hjem å se på om du selger den. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå