Mills Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 Hei, jeg skal om 6 måneder bli Mamma for første gang, en koselig greie. Nå kjenner jeg at jeg har lyst å strikke noe, men akk jeg er ganske fjern på det området, jeg har via internett lært meg å legge opp, og jeg kan fra før av strikke rett og vrang. Er det håp, kan noen forklare meg hvordan ett teppe er strikket :oops: og hvordan jeg kan sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 Hei Mills! Jeg strikket et teppe til datteren min etter at hun var født, men det er nå blitt brukt. Jeg strikket firkanter i klare farger. Rødt, gult, grønt og blått. Noen firkanter fikk striper med de forskjellige fargene blandet. Jeg lagde 25 lapper og heklet dem sammen med blått. Men det er ingenting i veien for å sy dem sammen. Jeg kan heller ikke noe særlig mer i strikking enn deg, men dette var enkelt. Lykke til med baby prosjektet. Sølvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mills (ikke logget inn) Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 Ja det var lurt, tusen takk for en kjempegod ide, det skal jeg jammen gjøre. Takk takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå