Gå til innhold

Praha i juli/august

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Mari-Mari-Mette

Noen her som har vært i Praha i juli/august? Er det veldig varmt der da, og plagsomt mye turister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var der i august i fjor, og JA det var plagsomt mye turister der. Kan være like greit å stålsette deg på at slik blir det hvis du har bestilt billetter. Men fint er det der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var der i juli for 3 år siden, og t.o.m da var det et folkehav av turister overalt, litt slitsomt...og JA, d var nesten for varmt der i juli mnd.

Jeg var der også nå, forrige helg (17.mai helgen), og da var d enda flere turister enn første gang.

Visstnok har turismen i Praha økt med hele 39% i 2004...Hotelltips: Hotel Berlin, 3-4 min med metro fra sentrum (Mustek-stasjonen), til Andel stasjon er et ok middelklassehotell til ok pris. Hotellprisene har nemlig økt en del de siste årene...Men god tur, Praha er en fantastisk by!!! Og Karlsbroen bør ses tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari-Mari-Mette

Tusen takk for svar. :) Vi har ikke bestilt ennå ,og har ikke helt bestemt oss for hvilken storby vi skal velge. Praha frister , men det gjør Helsinki også! Valgets kvaler.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. :) Vi har ikke bestilt ennå ' date='og har ikke helt bestemt oss for hvilken storby vi skal velge. Praha frister , men det gjør Helsinki også! Valgets kvaler.... :P[/quote']

Jeg tenkte selv på Helsinki, men valgte Tallin. Dette er fordi finnene drar til Tallin pga det lave prisnivået der, så d er m.a.o dyrere i Helsinki, og Praha er t.o.m enda billigere enn Tallin! De sier Tallin er ca halv pris av Norges prisnivå. Praha er ca 1/4 av Norges prisnivå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...