Gå til innhold

Pouring paint

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva trenger man og hvor får man kjøpt det man trenger? 

Anonymkode: 93cc5...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søstrene Grene har ferdigblandet akrylmaling til paint pouring og også lerreter i ulike størrelser. I tillegg trenger du plast/pappkopper til å ha malingen i og til å legge lerretet på, et brett eller liknende med høye kanter som kan fange opp malingen som renner av lerretet - evt kan du bruke plastfolie, gamle aviser e.l. for å unngå å grise ut brettet for mye. Plasthansker/ engangshansker kan også være greit å ha hvis du ikke vil ha maling på hendene. Ellers finnes det masse instruksjonsvideoer på YouTube og Pinterest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor man kan kjøre «silikon» eller hva er det som brukes for å lage bobler i malingen?

Anonymkode: 59b37...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvor man kan kjøre «silikon» eller hva er det som brukes for å lage bobler i malingen?

Silikonolje, og du får kjøpt det i de fleste hobbyforretninger. Du kan lese mer om psint pouring, materiell og framgangsmåte her: https://www.hobbykunst-norge.no/inspirasjon/pouring-medium-teknikk?page=all

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Roci said:

Silikonolje, og du får kjøpt det i de fleste hobbyforretninger. Du kan lese mer om psint pouring, materiell og framgangsmåte her: https://www.hobbykunst-norge.no/inspirasjon/pouring-medium-teknikk?page=all

ååh takk 😍 Jeg har sett så mange videoer på youtube og har veldig lyst å prøve, men fant ikke selv tilsvarende produkter til salgs i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ååh takk 😍 Jeg har sett så mange videoer på youtube og har veldig lyst å prøve, men fant ikke selv tilsvarende produkter til salgs i Norge. 

Bare hyggelig :)Jeg har faktisk ikke prøvd paint pouring selv ennå, men så vidt jeg har forstått, så trenger man i utgangspunktet bare akrylmaling og lerret og evt. silikonolje, og det tok bare et kjapt google-søk for å finne ut av det. De har silikonolje både på Jula og Biltema også, men jeg er usikker på om den egner seg til fornålet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...