AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #1 Skrevet 5. oktober 2019 Tydeligvis trenger vi "pay gap" fordi damene vil at mannen betaler for datene, taxi/bli kjørt hjem, middag, vin/øl, gaver etc. Man kan ikke få i pose og sekk. Kvinner liker å velge ut godbitene i likestillings-posen. Alle ulemper må mannen ta seg av fordi han er tross alt MANNEN. Det hjelper ikke å skrive "den som inviterer betaler" heller fordi vi vet jo 95% av tilfellene så er det mannen som inviterer. Husker det var ei som skrev at mannen må betale fordi det kostet mye for hvordan hun tok seg ut for mannen hun datet. Hun begynte å regne på hvor mye sminken og klærne hennes kostet for å rettferdiggjøre middagen mannen skal betale for. Latterlig. Men da vennen, da må vi trekke fra den BMW'en som jeg kjører deg rundt og som holder rumpa de varm med koster. Dere kan ikke i ene øyeblikket rope opp om at kvinner er sterke, selvstendige og kreve lik lønn men på en annen side så skal mannen ta alle utgifter på datene. Hvis du er så sterk og selvstendig som du liker å kalle deg, så kan du starte med å betale for din egen middag. Hvis dere vil at mennene skal være som den type gentleman som i gamle dager så kan vi ikke ha lik lønn. Anonymkode: f5d80...b50 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #2 Skrevet 5. oktober 2019 Ojoj... her er det noen som har opplevd å bli brukt Anonymkode: ac2ef...a25 15
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #3 Skrevet 5. oktober 2019 De vil ha det som plomme i egget. Nei, prinsesse. Livet er ikke eventyr Anonymkode: f5d80...b50 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #4 Skrevet 5. oktober 2019 Mannen betaler for noen få dater. Kvinnen betaler størstedelen av barneutgiftene i 18+ år. Hvem trenger høyest lønn? Anonymkode: 21be2...091 17
Nymerïa Skrevet 5. oktober 2019 #5 Skrevet 5. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis trenger vi "pay gap" fordi damene vil at mannen betaler for datene, taxi/bli kjørt hjem, middag, vin/øl, gaver etc. Man kan ikke få i pose og sekk. Kvinner liker å velge ut godbitene i likestillings-posen. Alle ulemper må mannen ta seg av fordi han er tross alt MANNEN. Det hjelper ikke å skrive "den som inviterer betaler" heller fordi vi vet jo 95% av tilfellene så er det mannen som inviterer. Husker det var ei som skrev at mannen må betale fordi det kostet mye for hvordan hun tok seg ut for mannen hun datet. Hun begynte å regne på hvor mye sminken og klærne hennes kostet for å rettferdiggjøre middagen mannen skal betale for. Latterlig. Men da vennen, da må vi trekke fra den BMW'en som jeg kjører deg rundt og som holder rumpa de varm med koster. Dere kan ikke i ene øyeblikket rope opp om at kvinner er sterke, selvstendige og kreve lik lønn men på en annen side så skal mannen ta alle utgifter på datene. Hvis du er så sterk og selvstendig som du liker å kalle deg, så kan du starte med å betale for din egen middag. Hvis dere vil at mennene skal være som den type gentleman som i gamle dager så kan vi ikke ha lik lønn. Anonymkode: f5d80...b50 Jeg tror du trygt kan gå ut fra at akkurat den dama ikke marsjerer for likelønn. 13
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #6 Skrevet 5. oktober 2019 Det er bedre å la de damene henge. Sånt søppel fortjener ikke en dr*tt Anonymkode: f5d80...b50 1
Fru Uperfekt Skrevet 5. oktober 2019 #7 Skrevet 5. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis trenger vi "pay gap" fordi damene vil at mannen betaler for datene, taxi/bli kjørt hjem, middag, vin/øl, gaver etc. Man kan ikke få i pose og sekk. Kvinner liker å velge ut godbitene i likestillings-posen. Alle ulemper må mannen ta seg av fordi han er tross alt MANNEN. Det hjelper ikke å skrive "den som inviterer betaler" heller fordi vi vet jo 95% av tilfellene så er det mannen som inviterer. Husker det var ei som skrev at mannen må betale fordi det kostet mye for hvordan hun tok seg ut for mannen hun datet. Hun begynte å regne på hvor mye sminken og klærne hennes kostet for å rettferdiggjøre middagen mannen skal betale for. Latterlig. Men da vennen, da må vi trekke fra den BMW'en som jeg kjører deg rundt og som holder rumpa de varm med koster. Dere kan ikke i ene øyeblikket rope opp om at kvinner er sterke, selvstendige og kreve lik lønn men på en annen side så skal mannen ta alle utgifter på datene. Hvis du er så sterk og selvstendig som du liker å kalle deg, så kan du starte med å betale for din egen middag. Hvis dere vil at mennene skal være som den type gentleman som i gamle dager så kan vi ikke ha lik lønn. Anonymkode: f5d80...b50 Beklager men gidder ikke å gå ned i lønn, men står på den som inviterer betaler uavhengig om det er date eller annet 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #8 Skrevet 5. oktober 2019 3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Beklager men gidder ikke å gå ned i lønn, men står på den som inviterer betaler uavhengig om det er date eller annet Vel, damer inviterer ikke. Anonymkode: 923fe...915
Nymerïa Skrevet 5. oktober 2019 #9 Skrevet 5. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, damer inviterer ikke. Anonymkode: 923fe...915 Det var leit å høre. Hva skjer om du invitere til noe som ikke er så dyrt? 4
Fru Uperfekt Skrevet 5. oktober 2019 #10 Skrevet 5. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, damer inviterer ikke. Anonymkode: 923fe...915 Jo vi gjør det, du har kanskje ikke opplevd det av ulike grunner men det er da ikke min feil 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #11 Skrevet 6. oktober 2019 10 timer siden, NymeriaRhoynar skrev: Det var leit å høre. Hva skjer om du invitere til noe som ikke er så dyrt? Kaffe er i prinsippet ikke dyrt. Jeg hadde ikke invitert til 5 retters uansett til første date Anonymkode: f5d80...b50 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #12 Skrevet 6. oktober 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen betaler for noen få dater. Kvinnen betaler størstedelen av barneutgiftene i 18+ år. Hvem trenger høyest lønn? Anonymkode: 21be2...091 Tror det er mannen med barnebidrag. Snyltere. Anonymkode: 80679...050
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #13 Skrevet 6. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, damer inviterer ikke. Anonymkode: 923fe...915 Jo, det gjør vi Jeg og daten bytter på å invitere, betale, lager mat til hverandre, og bor vi på hotell så deler vi regninga... Og vi bytter på å ta oppvasken til og med Anonymkode: 907bf...04f 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #14 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg er kvinne og er delvis enig. Kvinner må ta ansvar for seg selv og ikke være sånn ''offer' hele tiden. det er pinlig. Anonymkode: 1c1a8...4c1 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #15 Skrevet 6. oktober 2019 Man trenger heller ikke se bortifra at menn gjør mange av de farligste jobbene. https://www.aftenbladet.no/aenergi/i/0b4nB/minnetavle-over-oljeofre Anonymkode: 1c1a8...4c1 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #16 Skrevet 6. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Man trenger heller ikke se bortifra at menn gjør mange av de farligste jobbene. https://www.aftenbladet.no/aenergi/i/0b4nB/minnetavle-over-oljeofre Anonymkode: 1c1a8...4c1 Hva så? De velger selv hva de jobber med, og fortjener ikke noe ekstra av den grunn. Hvis du vil ha en ufarlig jobb så bare gjør det da, ikke syt om menn i skumle jobber på Kvinneguiden, det er bare kleint. Anonymkode: e6f0b...abb 2
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober 2019 #17 Skrevet 6. oktober 2019 Blir litt skremt av dagens menn og dating...noen sier de dater mange eller flere samtidig, så det blir så dyrt i lengden! Da gjør de mest sannsynlig mye feil. Er det slik at de dater først, så får dere seg om dere blir forelsket etterpå?🤔 De fleste gnåler om hva de må betale, og noen gnåler om at de ikke får seg dame. Det er nok en viss sammenheng der😂 Lær dere å bli gentlemenn gutter, så får dere større glede av både livet og damer i mange år fremover😉 Jeg synes det skal være litt eksklusivt å sjekke damer, helst litt uoppnåelig, man må jo ha litt motstand for kjærligheten😜 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #19 Skrevet 6. oktober 2019 Har vært mange tråder om emnet «kvinner som forventer å bli spandert på». Jeg er selv kvinne, og har aldri forventet å bli spandert på. Synes faktisk det er veldig ubehagelig og føler meg litt ille til mote hvis jeg blir spandert på. Føler at jeg skylder den andre personen noe da. Med venner og samboer spanderer vi på hverandre litt annenhver gang, så det er greit. Å bli spandert på av en date (nå dater jeg ikke lenger da, åpenbart), blir helt feil for meg. Da følte jeg at jeg skylder vedkommende flere dater/sex etc, og hvis jeg takker nei til videre kontakt, så kan vedkommende føle seg «utnyttet». Så jeg vil helst betale for meg selv. Tviler på at jeg er den eneste kvinnen som er for likelønn men også vil betale egne utgifter. Må bare luke ut snyltekvinnene. Tviler egentlig på at det er de samme som går i marsj for likelønn også. Kvinner er jo ikke en homogen gruppe. Noen kvinner kjemper for likelønn. Noen kvinner vil bli spandert på. Det betyr ikke at det er de samme kvinnene! Hvis en kvinne både vil ha likelønn men vil menn skal spandere på henne, så er hun et brødhode og bør dumpes 😅 Anonymkode: 218a2...e93 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 #20 Skrevet 6. oktober 2019 På Saturday, October 05, 2019 den 6.50, AnonymBruker skrev: Mannen betaler for noen få dater. Kvinnen betaler størstedelen av barneutgiftene i 18+ år. Hvem trenger høyest lønn? Anonymkode: 21be2...091 Dette er i så fall noe som kvinnen burde ha tenkt på FØR hun valgte å smelle seg på tjukken. I steden for å komme i ettertid og sutre over penger... Anonymkode: a8707...81a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå