Gå til innhold

Vaske rundt


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Hvor ofte rundvasker du hjemme? Da mener jeg tak og vegger. Tror ikke jeg har gjort det på tre år, jeg, bortsett fra kjøkkenet og badet. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...Ja. Røyker inne, så derfor synes jeg det er greit å ta det litt oftere! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak og vegger vasker jeg aldri, det ser jeg virkelig ikke vitsen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...Ja. Røyker inne, så derfor synes jeg det er greit å ta det litt oftere! =)

Det må være et av de beste argumentene for å slutte å røyke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker aldri tak... da blir det bare skjoller. Men jeg bruker mop'en da... også maler vi over en gang i ny og ne - når det ikke lenger er hvitt :wink: Men det er tross alt stort sett støv som legger seg i taket da...

Rundvask generelt blir det vel ca 1 gang i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være et av de beste argumentene for å slutte å røyke. :ler:

Hehe...Ja det er faktisk det..Derfor jeg planlegger å i allefall slutte å røyke inne!!

Men uansett ville jeg vasket i allefall to ganger i året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Ja det er faktisk det..Derfor jeg planlegger å i allefall slutte å røyke inne!!

Men uansett ville jeg vasket i allefall to ganger i året!

Hehehe....hvis det blir vanskelig å slutte å røyke...så kan det hende du har lyst til å vaske to ganger i uka...for å slippe å tenke på røyk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Jo ikke umulig! Mulig jeg overdriver vaskinga, men...Sånn er det! Men prøver du å antyde at jeg har støv på hjernen, eller?? (I tilfelle tror jeg jaggu du har rett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men prøver du å antyde at jeg har støv på hjernen, eller?? (I tilfelle tror jeg jaggu du har rett...)
Næsj...det kan jeg ikke uttale meg om...men hvis du drar en klut mellom ørene så er du på den sikre siden. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker aldri tak og vegger!

Nå har jeg ikke bodd så lenge på et sted at det har vært nødvendig å male over, men jeg tror nok heller jeg ville malt enn å begynne å vaske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

For å si det sånn så er vel sjansen vesentlig større for at jeg pusser opp enn å vaske ned boligen.

Egentlig så burde man gjøre det en gang i året. Ser at det kunne vært lurt, men.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, når man har nytt hus med nymotens gipsvegger og tak er det jo håpløst å vaske! Blir STYGGE skjolder i taket de gangene jeg har forsøkt å vaske, så det må jeg bare kutte ut.

Noen tips til sånne håpløse tak og vegger?!

Hvis ikke, så må jeg vel rett og slett male når tiden er inne...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, når man har nytt hus med nymotens gipsvegger og tak er det jo håpløst å vaske! Blir STYGGE skjolder i taket de gangene jeg har forsøkt å vaske, så det må jeg bare kutte ut.

Noen tips til sånne håpløse tak og vegger?!

Hvis ikke, så må jeg vel rett og slett male når tiden er inne...

:roll:

Antageligvis så er tak og vegger hos deg malt med lateks eller akrylmaling...og da vil det bli skjolder uansett.

Det som gjøres da...er å vaske over taket med salmiakkvann for å få bort fett...for så å male over på nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...