Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg husker faktisk jeg leste om det den gangen saken smalt :o

Gjest Bryggesjauer
Skrevet

Jeg var så kåt på en kvinnelig lærer jeg hadde på ungdomsskolen(20 år eldre enn meg), at jeg kunne pult henne direkte.

Så jeg unner han at han har fått sin våte drøm oppfylt.

Skrevet

Dette er et bevis på at det er ekte kjærlighet.

Gjest Jepasgf
Skrevet

Sant det. Tipper du også mener det samme med menn som har sex med 12-årige jenter...

Skrevet

Sant det. Tipper du også mener det samme med menn som har sex med 12-årige jenter...

Det var ikke det jeg mente. Jeg er jo imot pedofili.

Gjest lurven
Skrevet

Det var ikke det jeg mente. Jeg er jo imot pedofili.

vel det er jo pedofili dersom en voksen dame har sex med en 12 år gammel gutt også

Gjest Gunnanrala
Skrevet

Jeg har sett en film basert på dette parets liv.

Den var utrolig bra. Anbefales!

"All American Girl (The Mary Kay LeTourneau story)" heter den, tror jeg.

Gjest Sukkerert
Skrevet

De er voksne nå.

Et par som elsker hverandre gifter seg. Jeg synes det er fint. Tross i fortiden.

Skrevet
De er voksne nå.

Et par som elsker hverandre gifter seg. Jeg synes det er fint. Tross i fortiden.

Enig. Hun har fått straffen sin og det virker ikke som han lider så mye av det som skjedde så jeg synes det er søtt at de har fått hverandre.

Skrevet
Enig. Hun har fått straffen sin og det virker ikke som han lider så mye av det som skjedde så jeg synes det er søtt at de har fått hverandre.

Helt enig.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Haha, hadde det vært en mann som hadde hatt sex med ei 12 år gammel jente, hadde det vel vært lynsjestemning og at fyren ikke burde ha returnert tilbake til samfunnet, kjemisk kastrering o.s.v. o.s.v o.s.v.

Synes det er betenkelig at halvgamle, kåte damer flyr etter smågutter. Særlig når de er lærere.

Skrevet

Hvis det var ekte kjærlighet; hvorfor kunne hun ikke ventet til han var eldre?

Skrevet
De er voksne nå.

Enig.

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte jeg..!

Ønsk dem lykke til da vel.

Herregud så mange snåle mennesker det er i verden!

:knikke enig, veeeldig mange:

Gjest Milah
Skrevet

Tenkte akkurat det samme.

Nå er de voksne begge to, og ingen har noe de skulle sagt. Men synes ikke det er søtt eller romantisk at de endelig har fått hverandre. Synes fremdeles det er ekkelt!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er det virkelig det? hva om hun har manipulert han, og at han dermed ikke har en egen vilje? Han var tross alt bare 12 år når det skjedde, og det er lett for en voksen å manipulere en ung gutt.

Så beklager, men jeg klarer ikke å se på det som ekte kjærlighet.

Skrevet

Enig. Jeg synes første delen av denne historien er ekkel. At en voksen mann og en mye eldre kvinne gifter seg er jo bare fint, men voksne kvinnfolk får holde seg unna mindreårige.

Gjest Darcy
Skrevet

Nå er begge to voksne mennesker som kan ta egne valg.

Ja, det hun gjorde var langt over kanten og hun har fått sin straff for dette.

På tross av det hun gjorde, har han valgt å bli hos henne og tatt valget om å gifte seg med henne.

Om hun har manipulert han, om det er ekte kjærlighet, det er det kun de som vet.

Skrevet

det er vel ingen som sier at det hun gjorde når han var tolv er ok, jeg ser ihvertfall ingen som gjør det. men hun har sonet syv år for det hun gjorde.

nå som det er snakk om ekteskap mellom to voksne mennesker, så synes jeg det er noe helt annet.

det finnes plenty mannfolk, og også noen kjendisskvinner, som finner seg partnere med like stor aldersforskjell som INGEN reagerer på, så jeg reagerer ikke på at de gifter seg nå.

jeg synes derimot hun viste en stygg side av seg selv når hun hadde sex med sin tolv år gamle elev!!! da var han ett barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...