Gå til innhold

Dating rundt overgangsalderen

Fremhevede innlegg

Skrevet

For hver kvinne du spør vil du få et nytt svar som skiller seg en anelse fra de andre. Enkelte kvinner får en ny ungdom i og etter overgangsalderen. Andre går rett inn i alderdommen. Statistikker baserer seg på et gjennomsnitt av dette. Man skal kunne forutse hvordan det utvikler seg ut fra hvordan mor/mormor hadde det men livsstil i dag skiller seg så vanvittig ut fra forrige generasjon at jeg tror det vil påvirke også overgangsalder. 

For min egen del var jeg ei furie i inngangen... Har alltid hatt en del temperament men det tok litt vel av i en periode. Tror omgivelsene mine er nokså lettet over at det er borte, jeg har etter hvert blitt mer harmonisk og balansert enn jeg kan huske å ha vært noensinne. Som ei over her skriver, det kan være en ide å gå for noen som er kommet dit og dermed har begynt å finne sitt "nye selv". 

Anonymkode: 30fce...168

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt individuelt. Det er jo ikke en ku du er ute for å handle..Hvis du ikke er helt hjernedød selv, da er du vel ute etter en hvilken som helst fungerende ku..

Anonymkode: 49fa7...646

Skrevet
På 3.10.2019 den 13.53, AnonymBruker skrev:

For min del er livet fantastisk etter overgangsalder, null mens, null pms og sexlivet når nye høyder. 

Dame, 50

Anonymkode: 59ed2...c93

Hva med nedsatt sexlyst og tørr skjede da? 

Anonymkode: b1329...6c1

Skrevet

Jeg vil knulle ei i overgangsalderen.

Anonymkode: 82453...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...