AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2019 #21 Skrevet 4. oktober 2019 For hver kvinne du spør vil du få et nytt svar som skiller seg en anelse fra de andre. Enkelte kvinner får en ny ungdom i og etter overgangsalderen. Andre går rett inn i alderdommen. Statistikker baserer seg på et gjennomsnitt av dette. Man skal kunne forutse hvordan det utvikler seg ut fra hvordan mor/mormor hadde det men livsstil i dag skiller seg så vanvittig ut fra forrige generasjon at jeg tror det vil påvirke også overgangsalder. For min egen del var jeg ei furie i inngangen... Har alltid hatt en del temperament men det tok litt vel av i en periode. Tror omgivelsene mine er nokså lettet over at det er borte, jeg har etter hvert blitt mer harmonisk og balansert enn jeg kan huske å ha vært noensinne. Som ei over her skriver, det kan være en ide å gå for noen som er kommet dit og dermed har begynt å finne sitt "nye selv". Anonymkode: 30fce...168 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #22 Skrevet 5. oktober 2019 Det er jo helt individuelt. Det er jo ikke en ku du er ute for å handle..Hvis du ikke er helt hjernedød selv, da er du vel ute etter en hvilken som helst fungerende ku.. Anonymkode: 49fa7...646
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #23 Skrevet 5. oktober 2019 På 3.10.2019 den 13.53, AnonymBruker skrev: For min del er livet fantastisk etter overgangsalder, null mens, null pms og sexlivet når nye høyder. Dame, 50 Anonymkode: 59ed2...c93 Hva med nedsatt sexlyst og tørr skjede da? Anonymkode: b1329...6c1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #24 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg vil knulle ei i overgangsalderen. Anonymkode: 82453...d45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå