Kala Skrevet 2. oktober 2019 #1 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hei, jeg vurderer å kjøpe meg en garmin vivomove style, men finner ikke så mye informasjon om tester, eller kundeerfaringer. Jeg jogger, og driver med styrketrening. Om jeg først vil ha en aktivitetsklokke, vil jeg også ha en som passer til hverdagsbruk. Ønsker aktivitetsklokke for å kunne måle fremgang osv, men noe mer blodseriøst enn det trenger jeg ikke. Er det noen her som kjenner til klokken, og som vet om det er en ny variant av vivomove hr. Siden jeg ikke finner så mye informasjon om den, fra annet enn de som selger den? Jeg hadde før en fitbit, men synes den tøvet mye på målingene, i tillegg at det blir et for sportslig preg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter #2 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ingen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hot mess Skrevet 3. oktober 2019 #3 Del Skrevet 3. oktober 2019 Har Vivoactive 3 selv, men Vivomove-modellen du nevner er vel omtrent samme som denne. Informasjon om alle modellene (om det finnes nyere), finnes på Garmins egen nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå