AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #21 Skrevet 1. oktober 2019 9 minutter siden, førstedamen skrev: De gir ikke narkose. Sykehuset bruker en røntgen maskin for å se hvor p staven befinner seg, så de lett kan ta den ut. Du får lokalbedøvelse og det tar rundt 15 til 20 minutter. Du får tro hva du vil. Det skal også brukes røntgenmaskin tillegg til narkose. Var hvert fall å tok tester som taes før narkose. Legen som prøvde å fjerne p-staven turde ikke gå dypere i armen på grunn av faren for infeksjon. Anonymkode: 236d5...930 1
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 1. oktober 2019 #22 Skrevet 1. oktober 2019 Før jeg fikk barn ville jeg kanskje ha ønsket å tatt celleprøven i våken tilstand. Nå hadde jeg bare tenkt at det var veldig kjekt å få unnagjort det mens jeg sov 😅 Har større vansker for å vise puppene mine enn underlivet etter alle gynorunder, fødsler, utskrapninger osv..
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #23 Skrevet 1. oktober 2019 Å måtte I lett narkose for å operere ut en p-stav har jeg ingen problemer med å tro. De kan forsvinne virkelig dypt. Men de kombinerer jo ikke en liten armoperasjon med en celleprøve. Det er to forskjellige ting som krever to forskjellige leger. Blir som å gå til tannlegen for fjerning av tannstein og brasiliansk voksing. Anonymkode: bdf1d...f81 3
Gjest førstedamen Skrevet 1. oktober 2019 #24 Skrevet 1. oktober 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får tro hva du vil. Det skal også brukes røntgenmaskin tillegg til narkose. Var hvert fall å tok tester som taes før narkose. Legen som prøvde å fjerne p-staven turde ikke gå dypere i armen på grunn av faren for infeksjon. Anonymkode: 236d5...930 Merkelig. Jeg har vært med å fjerne ganske mange p staver og det har aldri vært nødvendig med narkose uansett hvor langt inn p-staven sitter. Hvilket sykehus skal du gjøre dette på?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #25 Skrevet 1. oktober 2019 Akkurat nå, førstedamen skrev: Merkelig. Jeg har vært med å fjerne ganske mange p staver og det har aldri vært nødvendig med narkose uansett hvor langt inn p-staven sitter. Hvilket sykehus skal du gjøre dette på? Kanskje det er ulik prosedyre fra plass til plass. Jeg har hele tiden trodd jeg da jeg fikk første innkallelse til sykehuset så var det å fjerne den med engang. Tok prøver som EKG, blodtrykk, høre på hjerte- og lunger. Vekt og høyde måtte oppgis, for hvor mye narkose de skal gi meg. SUS. Anonymkode: 236d5...930
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #26 Skrevet 1. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å måtte I lett narkose for å operere ut en p-stav har jeg ingen problemer med å tro. De kan forsvinne virkelig dypt. Men de kombinerer jo ikke en liten armoperasjon med en celleprøve. Det er to forskjellige ting som krever to forskjellige leger. Blir som å gå til tannlegen for fjerning av tannstein og brasiliansk voksing. Anonymkode: bdf1d...f81 Det er forståelig. Det var det legen sa. Anonymkode: 236d5...930
Blomsterpiken_ Skrevet 3. oktober 2019 #27 Skrevet 3. oktober 2019 På 1.10.2019 den 20.37, AnonymBruker skrev: Var hos legen for å få den fjernet, men den ligger for dypt. Jeg blir lagt i narkose for å ta den ut. På de fleste er det kjempeenkelt å ta den ut, men hos noen har den forsvunnet mer inn i dypet i armen. Jeg ønsker helst ikke å legges i narkose, men må jo få den ut. Har ikke flere alternativ. Anonymkode: 236d5...930 Det samme skjedde med meg. Jeg ønsket sterkt å få den fjernet med lokalbedøvelse, men etter flere forsøk endte det til slutt med at jeg måtte leges i narkose for å få den ut. Da tok det 45 min før de fikk den ut. Kommer ikke til å ta p-stav igjen.
Blomsterpiken_ Skrevet 3. oktober 2019 #28 Skrevet 3. oktober 2019 På 1.10.2019 den 20.47, førstedamen skrev: De gir ikke narkose. Sykehuset bruker en røntgen maskin for å se hvor p staven befinner seg, så de lett kan ta den ut. Du får lokalbedøvelse og det tar rundt 15 til 20 minutter. Jeg endte med narkose og operasjon i 45 min for å få den ut. Så jo, de legger folk i narkose når man har forsøkt alt uten å få det til.
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2019 #29 Skrevet 3. oktober 2019 Narkose for å fjerne en pitteliten p-stav. Hvorfor??
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #30 Skrevet 3. oktober 2019 37 minutter siden, Blomsterpiken_ skrev: Det samme skjedde med meg. Jeg ønsket sterkt å få den fjernet med lokalbedøvelse, men etter flere forsøk endte det til slutt med at jeg måtte leges i narkose for å få den ut. Da tok det 45 min før de fikk den ut. Kommer ikke til å ta p-stav igjen. Fikk du tilbud om celleprøve samtidig? 😜 At ts kanskje skal i narkose tror jeg på, men resten høres ikke troverdig ut. Anonymkode: be3d6...be3 2
Blomsterpiken_ Skrevet 3. oktober 2019 #31 Skrevet 3. oktober 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du tilbud om celleprøve samtidig? 😜 At ts kanskje skal i narkose tror jeg på, men resten høres ikke troverdig ut. Anonymkode: be3d6...be3 Nei, det gjorde jeg ikke. Og hadde jeg fått det hadde jeg takket nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå