Gå til innhold

Blir sliten!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde kuttet henne ut.

Hadde selv en kvinne som var slik i 40-årene, til slutt ble jeg helt kvalt. Trodde det skulle gå over, for et drama når jeg valgte å bryte. Da fikk jeg se hvor ille hun var, klikka helt.

Kvinner som har overdreven behov for oppmerksomhet og bekreftelse må du holde deg langt unna, disse sliter som regel psykisk. Har gjerne en personlighetsforstyrrelse.

Når ting ikke er som det skal: kutt ut!!

Ting bedrer seg som regel ikke.

Anonymkode: 2b013...8f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som at du ikke liker henne så godt egentlig ? 🙈

Anonymkode: 665d6...58e

Skrevet

Hun vil jo helt klart ha en mann som er emosjonelt investert i henne (hvilket du overhodet ikke virker å være),  hun vil ikke bare møte en eller annen random annenhver tirsdag for middag og klein sex 

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at du ikke liker henne så godt egentlig ? 🙈

Med andre ord så må man være 100% tilgjengelig når man dater? Tror du ikke helt skjønner hvor slitsomt det er.

Anonymkode: 6f388...983

• Liker 1
Skrevet

Hun vil jo helt klart ha en mann som er emosjonelt investert i henne (hvilket du overhodet ikke virker å være),  hun vil ikke bare møte en eller annen random annenhver tirsdag for middag og klein sex 

Så får å være emosjonelt investert så må man snakke 100 ganger om dagen over telefon? Jeg har altså ikke et fulltidsarbeid der jeg har mine forpliktelser? Tror heller ikke at du forstår saken så godt.

Skrevet

Hadde kuttet henne ut.

Hadde selv en kvinne som var slik i 40-årene, til slutt ble jeg helt kvalt. Trodde det skulle gå over, for et drama når jeg valgte å bryte. Da fikk jeg se hvor ille hun var, klikka helt.

Kvinner som har overdreven behov for oppmerksomhet og bekreftelse må du holde deg langt unna, disse sliter som regel psykisk. Har gjerne en personlighetsforstyrrelse.

Når ting ikke er som det skal: kutt ut!!

Ting bedrer seg som regel ikke.

Anonymkode: 2b013...8f2

Bingo! Helt enig.

Oppdatering siden sist: telefonsamtalene har blitt enda mer intensive. Og det når jeg er med kunder på jobben. Dette går jo ikke!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan kjenne meg litt igjen i henne, for jeg og vil gjerne snakke mye med personen jeg har falt for. Ingen krav om å snakkes flere ganger om dagen, men det er jo hyggelig. Men nå er jeg i tidllig 20årene også. Liker å føle at han er interessert i meg tilbake også. Men såå mange samtaler i løpet av en dag er kanskje vel mye. 

Anonymkode: 5ee9c...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...