AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Hvor lang tid tar det før det begynner å virke? Begynte på den for en uke siden og blodtrykket vil ikke gå ned (196/100). Svimmel, kvalme og konstant hodepine. Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tar det før det begynner å virke? Begynte på den for en uke siden og blodtrykket vil ikke gå ned (196/100). Svimmel, kvalme og konstant hodepine. Anonymkode: 6c378...ab9 Cirka fire uker. Har ikke legen bedt deg til en oppfølgingstime for å sjekke? Anonymkode: 3a329...1e1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cirka fire uker. Har ikke legen bedt deg til en oppfølgingstime for å sjekke? Anonymkode: 3a329...1e1 Det er ikke for meg, men en nabo som verken har familie eller annen nettverk. Fikk medisin for en uke siden og skal på kontroll om en uke. Hun har blitt verre siden legebesøket. Hun har ikke vært ute på en uke for teipen jeg plasserte på døren hennes er ikke brutt. Maten og vannet jeg la frem var ikke rørt. Veldig bekymret for henne. Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tar det før det begynner å virke? Begynte på den for en uke siden og blodtrykket vil ikke gå ned (196/100). Svimmel, kvalme og konstant hodepine. Anonymkode: 6c378...ab9 Spør kroppen din om den vil jobbe sammen med den blodtrykksmedisinen du har fått, eller om kroppen må ha en annen type blodtrykksmedisin. Å finne rett bt.med. kan være like vanskelig som å finne en partner. Anonymkode: 37a4b...3bf
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for meg, men en nabo som verken har familie eller annen nettverk. Fikk medisin for en uke siden og skal på kontroll om en uke. Hun har blitt verre siden legebesøket. Hun har ikke vært ute på en uke for teipen jeg plasserte på døren hennes er ikke brutt. Maten og vannet jeg la frem var ikke rørt. Veldig bekymret for henne. Anonymkode: 6c378...ab9 Hæ? Anonymkode: 80eb4...e34 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for meg, men en nabo som verken har familie eller annen nettverk. Fikk medisin for en uke siden og skal på kontroll om en uke. Hun har blitt verre siden legebesøket. Hun har ikke vært ute på en uke for teipen jeg plasserte på døren hennes er ikke brutt. Maten og vannet jeg la frem var ikke rørt. Veldig bekymret for henne. Anonymkode: 6c378...ab9 Tenker du over at mennesket kan ligge død inne? Kontakt politiet, dette er ikke en sak for kvinneguiden. Anonymkode: 37a4b...3bf 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spør kroppen din om den vil jobbe sammen med den blodtrykksmedisinen du har fått, eller om kroppen må ha en annen type blodtrykksmedisin. Å finne rett bt.med. kan være like vanskelig som å finne en partner. Anonymkode: 37a4b...3bf Takk for svar, men det er ikke for meg. Jeg spør for naboen min. Sjekk svaret mitt lenger oppe. Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker du over at mennesket kan ligge død inne? Kontakt politiet, dette er ikke en sak for kvinneguiden. Anonymkode: 37a4b...3bf Hun er ikke død🙄 Jeg har vært sammen med henne i mange timer og fått i henne mat og drikke. Jeg spurte om råd her, da jeg ikke bare kan ringe legen på hennes vegne pga taushetsplikten. Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #9 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men det er ikke for meg. Jeg spør for naboen min. Sjekk svaret mitt lenger oppe. Anonymkode: 6c378...ab9 Ts må jo ha vært i kontakt med personen for å kunne vite blodtrykket. Held historien høres rar ut. Anonymkode: 80eb4...e34 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #10 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for meg, men en nabo som verken har familie eller annen nettverk. Fikk medisin for en uke siden og skal på kontroll om en uke. Hun har blitt verre siden legebesøket. Hun har ikke vært ute på en uke for teipen jeg plasserte på døren hennes er ikke brutt. Maten og vannet jeg la frem var ikke rørt. Veldig bekymret for henne. Anonymkode: 6c378...ab9 Dette må jo være tull! Anonymkode: a774f...943
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #11 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun er ikke død🙄 Jeg har vært sammen med henne i mange timer og fått i henne mat og drikke. Jeg spurte om råd her, da jeg ikke bare kan ringe legen på hennes vegne pga taushetsplikten. Anonymkode: 6c378...ab9 Hvorfor har du teip foran døren? Hvordan måler du blodtrykket hennes? Anonymkode: 80eb4...e34
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #12 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts må jo ha vært i kontakt med personen for å kunne vite blodtrykket. Held historien høres rar ut. Anonymkode: 80eb4...e34 Fortell meg hva som er rart, så kan jeg kanskje forklare. -TS Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #13 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fortell meg hva som er rart, så kan jeg kanskje forklare. -TS Anonymkode: 6c378...ab9 Hvorfor har du teip foran døren? Hvordan måler du blodtrykket hennes? Anonymkode: 80eb4...e34
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #14 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du teip foran døren? Hvordan måler du blodtrykket hennes? Anonymkode: 80eb4...e34 Fordi jeg skulle reise rett etter at jeg kjørte henne hjem fra legen. Legen rådet henne til fysisk aktivitet og jeg mistenkte at hun ikke ville følge legens råd. Så jeg plasserte en liten teipbit på døren hennes for å sjekke om hun faktisk har vært ute den uken jeg ikke var hjemme. Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #15 Skrevet 30. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du teip foran døren? Hvordan måler du blodtrykket hennes? Anonymkode: 80eb4...e34 Jeg kjøpte en blodtrykksmåler på apoteket. Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #16 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en blodtrykksmåler på apoteket. Anonymkode: 6c378...ab9 Rundt håndleddet eller rundt overarmen? Det er uansett lett å få feil måling om man ikke bruker apparatet riktig. Hun har nok fortsatt for høyt, men det trenger ikke være så høyt som du målte det. Det er uansett ikke noe du kan gjøre. Personen er satt på medisin og følges opp av lege. At hun sitter passiv og ikke går inn for å bedre helse er dessverre ikke mye å gjøre med. Anonymkode: 80eb4...e34
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #17 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rundt håndleddet eller rundt overarmen? Det er uansett lett å få feil måling om man ikke bruker apparatet riktig. Hun har nok fortsatt for høyt, men det trenger ikke være så høyt som du målte det. Det er uansett ikke noe du kan gjøre. Personen er satt på medisin og følges opp av lege. At hun sitter passiv og ikke går inn for å bedre helse er dessverre ikke mye å gjøre med. Anonymkode: 80eb4...e34 De viste meg på apoteket hvordan det skulle brukes. Hun bor alene og er så redd for at det skulle skje henne noe. Anonymkode: 6c378...ab9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #18 Skrevet 30. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg skulle reise rett etter at jeg kjørte henne hjem fra legen. Legen rådet henne til fysisk aktivitet og jeg mistenkte at hun ikke ville følge legens råd. Så jeg plasserte en liten teipbit på døren hennes for å sjekke om hun faktisk har vært ute den uken jeg ikke var hjemme. Anonymkode: 6c378...ab9 Dette er helt psyko... Anonymkode: a774f...943 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #19 Skrevet 30. september 2019 Hvor i all verden satte du mat og vann? Anonymkode: 05976...b41
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #20 Skrevet 30. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De viste meg på apoteket hvordan det skulle brukes. Hun bor alene og er så redd for at det skulle skje henne noe. Anonymkode: 6c378...ab9 Men det er ikke ditt ansvar. Det er ikke noe du kan gjøre. Anonymkode: 80eb4...e34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå