Vikkimakaroni94 Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Noen som har prøvd self-tan drops og kan anbefale en type som gir naturlig farge, fukter, og ikke er altfor dyr (er student)? Ser at tan-luxe og st. moriz har til snille priser, noen erfaringer med disse?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Selv har jeg brukt Clarins sine i flere år. Fantastisk produkt som redder meg fra å se likblek ut om vinteren. Gir en naturlig sommerglød vil jeg si. Blander 2-3 dråper i ansiktskrem. Anonymkode: c4f29...231 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv har jeg brukt Clarins sine i flere år. Fantastisk produkt som redder meg fra å se likblek ut om vinteren. Gir en naturlig sommerglød vil jeg si. Blander 2-3 dråper i ansiktskrem. Anonymkode: c4f29...231 Enig! Den er kjempegod. Blander et par dråper i dag eller nattkremen min hver 2. -3.dag, og huden får en fantastisk fin glød og farge. Ikke den billigste, men den er veldig drøy i bruk. Anonymkode: c0ab1...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 James read tan drops Anonymkode: 8fbbf...48d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå