AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #21 Skrevet 29. september 2019 Det er ikke noe som helst slags håp. Anonymkode: 9c151...c92
Svartfugl Skrevet 29. september 2019 #22 Skrevet 29. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: «Hei. Tusen takk for hyggelig melding. Jeg har måttet bruke litt tid på å tenke de siste dagene. Jeg har funnet ut at jeg ikke er klar for dette. Jeg ønsker deg virkelig alt godt i livet og ikke glem at du er en superfin person.» Hadde dere tatt dette som en helt klar avvisning eller hadde du trodd at det fortsatt var håp for et forhold? Anonymkode: 90553...c97 Ja, det er en klar avvisning. Høflig, men direkte. Her er det bare å gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #23 Skrevet 29. september 2019 Det er en klar avvisning. Svar at "Den er grei, takk for beskjeden. Ønsker deg masse lykke til, kanskje vi møtes igjen senere i livet :)" også sletter du hun fra alt du har: snapchat, tinder, facebook, insta, absolutt alt, også går du videre med livet. Ikke noe mer å dvele på. Anonymkode: 1dfb9...336
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #24 Skrevet 30. september 2019 Det er en høflig helt tydelig avvisning. Jeg hadde tatt det som det, men jeg skjønner at noen kan tolke det annerledes siden han prøver å være hyggelig og enkelte er litt for naive Anonymkode: d0ced...201
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå