AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 «Hei. Tusen takk for hyggelig melding. Jeg har måttet bruke litt tid på å tenke de siste dagene. Jeg har funnet ut at jeg ikke er klar for dette. Jeg ønsker deg virkelig alt godt i livet og ikke glem at du er en superfin person.» Hadde dere tatt dette som en helt klar avvisning eller hadde du trodd at det fortsatt var håp for et forhold? Anonymkode: 90553...c97
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Hva tenker du Anonymkode: b052c...a41
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 For en normalt oppegående ja. For en masete fyr må du si noe slikt som at «det er min oppfatning at du ikke er den jeg ser etter, så jeg ønsker derfor ikke å treffe deg mer». Anonymkode: 115f4...13e 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Det er en høflig avvisning. Mulig vedkommende tar kontakt når han/hun er klar, men tviler om ikke dere har kjent hverandre lenge. Anonymkode: 32974...bda 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Hei. Tusen takk for hyggelig melding. Jeg har måttet bruke litt tid på å tenke de siste dagene. Jeg har funnet ut at jeg ikke er klar for dette. Jeg ønsker deg virkelig alt godt i livet og ikke glem at du er en superfin person.» Hadde dere tatt dette som en helt klar avvisning eller hadde du trodd at det fortsatt var håp for et forhold? Anonymkode: 90553...c97 Dette var jo en fin måte og si at vedkommende ikke er interessert. Så ja dette er en avvisning. Anonymkode: ec45f...764 20
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Hei. Tusen takk for hyggelig melding. Jeg har måttet bruke litt tid på å tenke de siste dagene. Jeg har funnet ut at jeg ikke er klar for dette. Jeg ønsker deg virkelig alt godt i livet og ikke glem at du er en superfin person.» Hadde dere tatt dette som en helt klar avvisning eller hadde du trodd at det fortsatt var håp for et forhold? Anonymkode: 90553...c97 Hva er det som ikke er en avvisning i det som blir skrevet her? Anonymkode: 90386...3cd 12
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 Jeg har nok takket for hyggelige ord og ærlig svar, hun har nok fått mitt ærlige svar tilbake, og ønsket henne lykke til videre også👌Avvisende ja, men ikke avsluttende. Å være hyggelig i denne fasen, kan være gull hvis hun en dag blir klar😘
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: «Hei. Tusen takk for hyggelig melding. Jeg har måttet bruke litt tid på å tenke de siste dagene. Jeg har funnet ut at jeg ikke er klar for dette. Jeg ønsker deg virkelig alt godt i livet og ikke glem at du er en superfin person.» Hadde dere tatt dette som en helt klar avvisning eller hadde du trodd at det fortsatt var håp for et forhold? Anonymkode: 90553...c97 Helt klart en respektfull måte å fortelle deg at vedkommende ikke ønsker å gå videre inn i et forhold med deg. Slipp det og heller tenkt at du er en fin person som ble kom så langt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 Ja, det er en klar avvisning. Ikke noe å lure på. Anonymkode: 76eb3...3fb 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #10 Skrevet 29. september 2019 22 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg har nok takket for hyggelige ord og ærlig svar, hun har nok fått mitt ærlige svar tilbake, og ønsket henne lykke til videre også👌Avvisende ja, men ikke avsluttende. Å være hyggelig i denne fasen, kan være gull hvis hun en dag blir klar😘 Et lite hint til deg; når du blir ønsket alt godt her i livet, da er det avsluttende. Uansett hva du ønsker å tro. Anonymkode: 21ad0...88a 12
kaleidoskop Skrevet 29. september 2019 #11 Skrevet 29. september 2019 Hvordan i all verden klarer du I det hele tatt å dra noe "håp" ut av det der? Det var en hyggelig avvisning. 9
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #12 Skrevet 29. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et lite hint til deg; når du blir ønsket alt godt her i livet, da er det avsluttende. Uansett hva du ønsker å tro. Det er vel ingen som kan dra konklusjon av et par setninger hvis man ikke vet grunnlaget. Jeg har selv erfart at hun kom tilbake og angret på det hun sa, men hun ville egentlig at jeg skulle ha kjempet mere for henne. Ikke alle som er like på det feltet... Takker for hintet ja, men jeg maser aldri om fortsettelse etter å ha blitt avvist, det gjør jeg dem oppmerksom på
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #13 Skrevet 29. september 2019 Om du kontakter personen etter dette, så vil du bli en morsom historie om den tullingen som ikke ga seg. Anonymkode: 5bc02...2ca 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #14 Skrevet 29. september 2019 Har og opplevd avvisning og ett halvår senere søker de kontakt igjen. Anonymkode: f3e6b...967
Okapi Skrevet 29. september 2019 #15 Skrevet 29. september 2019 "Det er ikke deg, det er meg." Kan være en avvisning av deg, men kan også bare bety at vedkommende ikke er klar for dating. Uansett bør du gå videre.
Hedersbrukeren Skrevet 29. september 2019 #16 Skrevet 29. september 2019 «Når hun sier nei, mener hun ja». Bare å kjøre på med meldinger om å overbevise om at det blir dere to
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #17 Skrevet 29. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: «Hei. Tusen takk for hyggelig melding. Jeg har måttet bruke litt tid på å tenke de siste dagene. Jeg har funnet ut at jeg ikke er klar for dette. Jeg ønsker deg virkelig alt godt i livet og ikke glem at du er en superfin person.» Hadde dere tatt dette som en helt klar avvisning eller hadde du trodd at det fortsatt var håp for et forhold? Anonymkode: 90553...c97 Jeg kan ikke tenke meg noe mer avvisende enn siste setning. Hadde jeg sagt det til noen, så hadde jeg intet ønske om å se vedkommende igjen. Det er nesten bedre og ærligere å si ,nei, deg vil jeg ikke kunne tenke meg å ha noe forhold til, og ikke kontakt meg mer noensinne. Og hadde noen sagt det til meg, hadde det heller ikke nyttet å trygle og be om et forhold senere i livet, hvis vedkommende skulle ombestemme seg. Anonymkode: 673b7...58c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #18 Skrevet 29. september 2019 Den var avvisende ja. Men om begge har snakket om hvor veien går i forkant, og begge er usikker(på seg selv,følelser, tidspunkt..osv), er det ikke usannsynlig at noe kan skje i fremtiden.. Vedkommende er ikke klar, det var tydelig et vanskelig valg siden hen har brukt noen dager på å tenke. Bare dere to vet hva som kan, og ikke kan være der. Vi kjenner ikke forhistorien, eller deres reaksjonsmønster. Anonymkode: f2fdc...4a4
Gjest theTitanic Skrevet 29. september 2019 #19 Skrevet 29. september 2019 Klar avvisning. Svar hyggelig tilbake at "takk det samme, var hyggelig å bli kjent med deg" eller noe i den dur. Legger du igjen et godt inntrykk her så slipper det å bli kleint om du møter han på butikken/fest osv. Avvisning er aldri moro, men det er jo en ærlig sak å avvise så slipper du å gå på gress for en som ikke ser noen fremtid med deg.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #20 Skrevet 29. september 2019 Personlig hadde jeg satt pris på om folk var litt mer direkte, og heller sa noe sånt som at jeg ikke var akkurat det de så etter. Det er ikke noen god følelse når det pakkes inn som om grunnen er en annen enn den er, spesielt ikke om man har vært ærlige og åpne i samtalene man har hatt. Anonymkode: 58ef7...fdf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå