Gå til innhold

Er det mange her som har herpes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble smittet av herpes. Jeg har nesten ikke vært sammen med noen men det holder med en .En er nok til å få all verdens av dritt sykdommer. Jeg har fått herpes ved munnen, etter munnsex. Kan jeg ha herpes to i underlivet selv om jeg ikke har fått blemmer å sår nedentil?

Anonymkode: 61824...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herpes simplex er vanlig, fikk dette av dama når hun sugde meg. Ikke fått utbrudd igjen etter første gangen.

De fleste har det i kroppen, munnsår etc.

Anonymkode: c80b1...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke, så er nok en av ganske få. Klarer meg fint uten.

Anonymkode: c3c04...e86

Testet deg? 

Anonymkode: fd02b...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble smittet av herpes. Jeg har nesten ikke vært sammen med noen men det holder med en .En er nok til å få all verdens av dritt sykdommer. Jeg har fått herpes ved munnen, etter munnsex. Kan jeg ha herpes to i underlivet selv om jeg ikke har fått blemmer å sår nedentil?

Anonymkode: 61824...f08

Du kan også ha herpes1 i underlivet. 

Anonymkode: fd02b...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så nazi at jeg tester meg en gang i året, enda jeg har hatt samme partner i mange år og jeg stoler på han pluss at jeg ikke har andre enn han 😂 har fortsatt ikke herpes. Heldigvis.

Anonymkode: 137d6...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid hatt munnherpes og fikk i underlivet som 17åring. Fikk bare utbrudd da, og et par ganger til utenom, nå har jeg gått 12 år uten. Er ikke farlig.

Anonymkode: f3cd1...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk det når jeg ble født. Utbrudd i ansiktet 2 ganger i mitt liv, 1 gang i underlivet. 

Hatt sex med mannen min i over 20 år flere ganger i uken. Han har det ikke.

Anonymkode: 73b76...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/28/2019 at 11:58 PM, AnonymBruker said:

Jeg er så nazi at jeg tester meg en gang i året, enda jeg har hatt samme partner i mange år og jeg stoler på han pluss at jeg ikke har andre enn han 😂 har fortsatt ikke herpes. Heldigvis.

Anonymkode: 137d6...c22

Det er større sannsynlighet for at du har herpes, enn at du ikke har. Størsteparten av befolkningen har viruset i 30-årene.

Noen får utbrudd. Manfe får ikke utbrudd. Det kan ligge latent og bryte ut lenge etter smitte. Det går ikke an å teste for herpes, så lenge du ikke har væskende blemmer til å ta prøve av. Finnes vel en blodprøve, men slikt bruker ikke legekontoret penger og tid på, når det ikke foreligger symptomer. 

Anonymkode: f3997...2f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er større sannsynlighet for at du har herpes, enn at du ikke har. Størsteparten av befolkningen har viruset i 30-årene.

Noen får utbrudd. Manfe får ikke utbrudd. Det kan ligge latent og bryte ut lenge etter smitte. Det går ikke an å teste for herpes, så lenge du ikke har væskende blemmer til å ta prøve av. Finnes vel en blodprøve, men slikt bruker ikke legekontoret penger og tid på, når det ikke foreligger symptomer. 

Anonymkode: f3997...2f2

Nope. Både sønnen min og jeg er testet på grunn av at min sønn fikk en sjelden øyensykdom de ikke helt klarte å finne ut av.  Og de gransket både for å sjekke alle mulige arvelige faktorer. Tok to år å finne ut av det. Viste seg at det var en meget sjeldent autoimmun sykdom. Og til legens forbauselse hadde ingen av oss herpes i blodet (som han kalte det). Noe som er uvanlig(?). Så her i gården har ingen av oss herpes. 

Anonymkode: 137d6...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, men har heldigvis bare hatt ett utbrudd på 8 år. Jeg ble smittet av min første sexpartner. 

Anonymkode: d73eb...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...