Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker forøvrig hjernen min for å ha dratt sin vei...

Godt vi er flere! Jeg føler rett som det er at hjernen ikke er koblet til. Sier ting som ikke gir mening, legger ting på steder de helt klart ikke hører hjemme (eks sette melkekartongten i skapet sammen med glassene, og ikke i kjøleskapet). Prøver å skylde på at jeg har viktige ting å tenke på for tiden!

God bedring! Håper du blir frisk fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for horndingling, lillelou! :kyss:

Trenger det...føler meg helt elendig! :(

Tung i hodet, fortsatt vondt i halsen...i tillegg har jeg fått luftsmerter i brystet/spiserøret! Akkurat nå synes jeg altså fryktelig synd på meg selv! :Nikke: Og jeg har ikke tid til å være syk heller, for til helgen går turen til Danmark med jobben til mannen - julebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, håper ikke du blir så syk at du må holde deg hjemme.

Koselig med julebordtur da. :tommel:

Veldig rørende den historien om hun som plutselig fikk en baby alikvel. Tenk så liten babyen var da den ble født. Micro-baby. Utrolig at de overlever sier bare jeg.

God bedring vennen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en god bedrings-klem :klem:

Vet hvordan det er å være i gravid-tåka og glemme alt som er :rodme:

Jeg glemmer brillene mine, nøklene, mobilen, ja alt mulig. Glemmer å låse, glemmer å slukke lyset... :roll:

Men det slår ikke mitt verste ammetåke-øyeblikk, da jeg skulle til å legge brukte bleier i postkassa! :hoho:

Du får ta godt vare på deg selv og halsen din og bli bra igjen til helga! Den turen høres morsom ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Men det slår ikke mitt verste ammetåke-øyeblikk, da jeg skulle til å legge brukte bleier i postkassa! :hoho:

:ler::ler::hoho:

Veldig vittig! :ler2:

Håper virkelig at formen kommer seg straks!

Vi kan ikke ha noe av slike helsemessige påfunn. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy og fy og fy altså :frustrert: hvis du skulle bli så dårlig at du ikke får noen glede av danmarksturen :grine:

Sender over en masse energi her i fra og masse gode bli-frisk-tanker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for så mange søte innlegg!

Jeg hangler, men halsen er ikke fullt så vond - håper det går helt over... Ute er det ISKALDT med rekordlave - 2 for året! *brrr*

Rekker ikke å skrive så mye, dagen blir travel nok med vask av hus og pakking...båten går kl. 07.30 i morgen tidlig og det er jo umenneskelig i mine øyne. Rekker ergo ikke å gjøre så mye i morgen, alt må være klart i kveld! :) Så da er det bare å sette i gang!

Får se om jeg ser innom en gang i kveld...

Men jeg ønsker alle som titter innom en kjempefin helg!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Te, og skjerf i halsen selv om du er inne, er mine stalltips for halsen - i tillegg til halstabeletter da. Håper du blir bedre til dere skal på tur i morgen.

Måtte le av bleier i postkassen altså :ler: Så susete har jeg ikke vært altså selv om jeg glemte myyye jeg også både da jeg gikk gravid og i ammetåketiden.

Dere må ha en kjempekoselig tur!

GOD HELG VENNEN! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...