Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det er jo mye bedre å sjekke en gang for mye,

enn en gang for lite da

:enig:

Og det er slett ikke hysterisk å være bekymra for helsa når man har ansvar for en liten Jakob i magen!

Gleder meg til du kommer hjem fra legen og forteller oss at alt er i orden med både deg og lille gullet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra hos lenge, og at alt er bra med deg :klem: Bedre å gå sjekket ting, og være sikker på at alt er bra, enn å gå rundt å uroe seg. Du er jo tross mamma :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du komme og fortelle oss hva legen sa! Du er ikke noen tuppe, du er langt på vei med en liten baby i magen og må passe på deg selv! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnoser!

Joda, jeg har det bra jeg...ifl. streptokokk-prøven og CRP. Men halsen er vond som et uvær og magen romler og kniper og...BLÆH! :sur:

Legen skjønte veldig godt hvorfor jeg kom, spesielt siden jeg har hatt streptokokker såpass mange ganger tidligere. Skulle bare ringe igjen dersom jeg fikk feber eller smertene ble være. Nå sitter jeg her og lurer på hva som kan dope meg ned slik at jeg faktisk kan svelge og få spist noe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Stakkars deg da! Godt at det ikke var streptokokker, men jammen er det ubehagelig å ha vondt i halsen! Drikk litt te og sug på halstabletter, så får vi håpe det går fort over!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker forøvrig hjernen min for å ha dratt sin vei...

Stod i minibanken etter å ha vært hos legen, da jeg tenkte jeg måtte tråle apoteket for noe lindrende. Trykket koden, beløp og tok kortet igjen, før jeg gikk... Hadde vel gått 10 - 15 meter før det plutselig gikk opp for meg at det hadde vært ganske smart om jeg også tok med meg pengene! :overrasket:

Så da gjorde jeg selvsagt helomvending og sprang tilbake, der pengene stod i luken fremdeles! Godt det ikke var noen der, men dette er jo midt i hovedgaten, så det var vel på hengende håret!

Er det MULIG!???

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tross alt bra at det "bare" er vondt i halsen du har! Men skikkelig vondt når det står på! Du får pleie deg selv med varm te.

Og så må du ikke drive og glemme penger her og der... ikke lurt! :ler:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...