Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ojojoj, her har det skjedd mye mens jeg var borte.

Har lest de siste 3 sidene hos deg og har følgende kommentarer:

1) Jeg fikk UTROLIG lyst på sjokoladekake. :sikle: Og i dag har jeg ikke lyst på noe som helst annet, så det var egentlig litt overraskende. Lurer på om jeg har ingrediensene i skapet? (Tror ikke jeg gidder å gå på butikken...)

2) Jeg har også den buksa i grønt!!! Bruker den faktisk for første gang i dag. (Må venne meg til tanken på å gå med mammaklær hjemme før jeg tør å gjøre det "offentlig".) Du er jo nesten to uker lenger enn meg, så jeg skjønner ikke hva du klager på når magen har vokst! ;) Det er en uke siden jeg måtte slutte å gå med olabukse...

Takk for hyggelig hilsen i dag. Føler meg LITT mindre kvalm nå, håper det holder seg. Skal til legen i morra, håper å få høre hjertelyd, men det er kanskje fortsatt for tidlig? Jeg er ikke av den aller slankeste typen, så det er kanskje for mye isolasjon rundt? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB!

Viktige linker:

Unngå revning ved fødsel

Tips

Viktig å huske på av preparater:

- Jordnøttolje

- Te av bringebærblader

- Bringebærkapsler

- Kobbersalve

NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB! NB!

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Orkis, så søt mamman din er som pakker inn nytt og gammelt babytøy i silkepapir. :hjerte: Hun gleder seg virkelig til å bli mormor, ingen tvil om det!

Veldig fin vogn du har i stua di også. Søtt det bildet med bamsen oppi. :ler: Hadde nok styra mye selv hadde jeg vært i dine sko så ingen grunn til å bli flau. Du er jo bare engasjert og det er jo bra. :tommel:

Ha en fin kveld.

:klem:

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
Forresten, da vi var hjemme, fikk jeg virkelig se hvor mye mamma gleder seg til lillegutt kommer! Først og fremst så hadde hun vært på loftet og plukket frem alt det babytøyet jeg hadde selv som var nøytralt og fullt ut brukbart enda. Hun hadde vasket og strøket, og pakket alt oppi en eske med silkepapir! :hjerte:

Å! Så utrolig fint! :grine2: :grine:

Så herlig mamma du har. Og til og med silkepapir! Så fint! Tipper det er 1 stk kommende mormor som gleder seg veeeeeldig! ;)

Mannen og jeg er heldige sånn sett, forresten - mannen var bare brødre og vi var bare søstre, så når h*n kommer ut, fins det sikkert noe brukandes. Bra jeg er fan av brun velur! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auauauauauauauauauauauau!

:overrasket:

Ja, det kan du si! :hår:

Jeg får helt :redd: bare ved tanken...og tror dette er én veldig stor grunn til hvorfor jeg gruer meg som bare det til fødselen! :overrasket:

Hei Orkis, så søt mamman din er som pakker inn nytt og gammelt babytøy i silkepapir. :hjerte: Hun gleder seg virkelig til å bli mormor, ingen tvil om det!

Veldig fin vogn du har i stua di også. Søtt det bildet med bamsen oppi. :ler:  Hadde nok styra mye selv hadde jeg vært i dine sko så ingen grunn til å bli flau. Du er jo bare engasjert og det er jo bra. :tommel:

Ha en fin kveld.

:klem:

Vet du, den bamsen fikk vi faktisk med da vi kjøpte vognen...derfor den ligger oppi der. Har bare samlet alt sammen sammen og pakket det i softbagen! :)

Her er bamsen mamma og pappa har kjøpt...eller hundekaninen som vi kaller den, ettersom den ser ut som en god blanding! :ler: Men fryktelig søt, myk og god da! :hjerte:

post-7814-1131991278_thumb.jpg

Men joda - jeg er nok veldig engasjert selv også ja, ingen tvil om det! :grine2:

Å! Så utrolig fint! :grine2:  :grine:

Så herlig mamma du har. Og til og med silkepapir! Så fint! Tipper det er 1 stk kommende mormor som gleder seg veeeeeldig! ;)

Mannen og jeg er heldige sånn sett, forresten - mannen var bare brødre og vi var bare søstre, så når h*n kommer ut, fins det sikkert noe brukandes. Bra jeg er fan av brun velur! :ler:

Nei, det er jammen ingen tvil om at det er 1 stk mormor som gleder seg... Tror mest hun gleder seg mer enn oss jeg! :ler:

Brun velur!? Det er jo IN det nå! ;)

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Brun velur!? Det er jo IN det nå! ;)

Det er bra det omsider er in igjen, så slipper jeg å gråte mine modige tårer over at mesteparten av det vi engang brukte sikkert er utslitt og kastet forlengst... :ler:

Jeg har liksom aldri kommet meg helt ut av den nostalgiske retrobølgen jeg ble litt fanget av da jeg gikk tegning/form/farge på vgs! Elsker mammas gamle brødrister, og synes det er kjipt at pappas gamle olabukser ikke har passet siden ungdomsskolen! :ler:

Så herlig hundekanin! (Veldig bra navn!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips der. Leste en del om dem da jeg gikk gravid og, men jeg gjorde ingenting, og revnet ikke. Sydde et par "pyntesting" som egentlig ikke var nødvendige. Ikke noe å grue seg til :klem:

Men flere av venninnene mine har smurt med godt resultat. Fy søren som jeg misunner deg den herlige opplevelsen en fødsel er *sukk*

Gleder meg bare mer og mer til å følge med her :hoppe:

Og så søt mamma'n din er :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ei superfin vogn :hoppe: Jeg kjenner igjen den der med at man liksom bare må lure seg bort til vogna å prøvetrille litt :ler: . Jeg var akkurat likens selv da jeg var gravid med supergutt :sjenert:

Og masse klær og bamse av mammaen din. Så søtt da :hjerter:

Kjære Orkidéen: Da jeg gikk gravid med supergutt, så grudde jeg også meg noe sinnsykt til fødselen. Det jeg faktisk gikk og trøstet meg med var at siden Victoria Beckham hadde klart en fødsel, så skulle jammen meg jeg også klare det (har alltid syntes hun ser så puslete ut liksom.) Og etter min fødsel, så leste jeg at hun faktisk hadde tatt keisersnitt, så det var jo bra jeg ikke leste det før fødselen :ler:

Men det var det med revning jeg og grudde meg sinnsykt til, hadde jo hørt alle de historiene. Jeg kan love deg det at du blir ikke å merke noen ting om og hvis du skulle revne. Det har jeg hørt mange har sagt og jeg er helt enig. Da supergutt var ute og de sa de måtte sy, så ble jeg faktisk overrasket, for jeg hadde jo hverken blitt klippet eller revnet :overrasket: Men det hadde jeg altså gjort. Og når jordmoren begynte å sy, så lå jeg med supergutt på magen og var verdens lykkeligste :grine2: :hjerte:

Tenk - du bare ligger der helt totalt deilig utladet med verdens fineste lille prins Jacob på magen :hjerter: :grine2: og bryr deg ikke en døyt om hva de holder på med der nede :ler: (selv om det svei bittelitt, men det er ikke noe å snakke om :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med flott vogn! Syns jeg ser deg tørrtrene på trillingen rundt i stuen... :ler: (men skjønner deg godt!)

Ha en fin mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vår nye stolthet:

2_1962667432.jpg

Kjempefin vogn! Den har vi også vurdert! :Nikke:

Ser ut til at vi går for en i'coo Platon (trehjuling) som er litt lik Teutonia Mistral i størrelse og funksjoner. Det er også en kombivogn som vi skal ha softbag til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...