Gjest gjest1 Skrevet 12. november 2005 #1761 Del Skrevet 12. november 2005 Hei Orkidèen og takk for superkoselig treff i dag. Syns du hadde fått en skikkelig fin gravidmage og du så virkelig godt ut. Grattis med vogn! Den var jo kjempefin og så mye du fikk for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. november 2005 #1762 Del Skrevet 12. november 2005 Grattis med ny vogn! Kjempefin var den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. november 2005 #1763 Del Skrevet 13. november 2005 Ja, ikke sant de er gode...og fiiine! Jeg skal definitivt ha de i grønt også!!! Finnes de i str. M i nærheten av deg? ← Nope Veldig utplukka her også! Det er nok lurt å ta en tur i mamma-avdelingen ganske ofte, så man rekker å kjøpe det nye de får inn før det blir utsolgt i de mest brukte størrelsene. Har ikke så veldig mange bukser jeg heller, men topper trenger jeg en del av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. november 2005 #1764 Del Skrevet 13. november 2005 Gratulerer med vogn! Der gjorde du nok et kupp-- ...trur jeg da... jeg vet jo ikke så mye om prisene på sånne ting.. annet enn at jeg vet at de kan være veldig dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. november 2005 #1765 Del Skrevet 13. november 2005 Heia Orkisen! Gratulerer med lille gutten i magen :grine2: Ble helt rørt over å lese om UL opplevelsen deres jeg. Dere kommer helt sikkert til å finne det perfekte navnet når dere får se den lille gutten deres. Håper dere får en god søndag! Og jammen gjetta jeg feil på kjønnet jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #1766 Del Skrevet 13. november 2005 Heisann snupp! Takk for i går! Det var så koselig å se deg igjen! Så flott magen din var blitt! Nå kan man se at du er gravid Og ingen som bruker str. M får si at de er feite!!! Gratulerer med nyinnkjøpt lekker barnevogn! Slettes ingen gal pris heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 13. november 2005 #1767 Del Skrevet 13. november 2005 Og ingen som bruker str. M får si at de er feite!!! ← Enig! Hilsen fru "Langbent og slank" som forøvrig som regel bruker L i bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 13. november 2005 #1768 Del Skrevet 13. november 2005 Hei! Har du husket å gratulere G med farsdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 13. november 2005 #1769 Del Skrevet 13. november 2005 Hei på deg Orkidéen!!! Høres du har hatt en super duper helg. Vognen er kjempe fin synes jeg også (som mange andre her). De buksene tror jeg at jeg har sett. De er kjempe fine synes jeg også. (nå høres det ut som om jeg ikke har egne meninger... ) Nå må du kose deg masse med mannen ikveld. fra meg til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. november 2005 #1770 Del Skrevet 13. november 2005 Gratulerer med ny vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. november 2005 #1771 Del Skrevet 13. november 2005 Jøss! Fikk dere kjøpt dere vogn også i går - ikke dårlig! Den var utrolig fin også så lett den må være! Og veldig praktisk med shoppekurv under - det kan vi like! Takk for i går snuppen min. Kaken er ennå ikke spist opp, men vi (les:meg) er godt i gang! Nam - nam - nam! Mulighet for en oppskrift? Koselig å se deg også i går, neste gang må du bli lengre! Du hadde jo fått så fin mage og ikke minst fine mammabukser!! Godt å høre at jeg er tilgitt for klåingen min på magen din...fikk litt dårlig sammvittighet etter at Janq sa at hun ikke likte å bli tatt på magen da hun gikk gravid... Håper turen gikk fint tilbake til kr.sand...du og den vordrende far. Gratulerer han med farsdagen fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. november 2005 #1772 Del Skrevet 13. november 2005 Heisann du fine,gravide kvinne! Grattis med vogn! Den var kjempetøff!Sånn kunne jeg også tenkt meg hvis jeg hadde fått bruk for vogn! Ha ei fin uke snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 13. november 2005 #1773 Del Skrevet 13. november 2005 Hei Orkidéen! Takk for hilsen i dagboka og gode tips ang vogn! Fin vogn dere har kjøpt! Tror at vi også kommer til å satse på en litt nøytral farge, som tåler sølevær og som passer til både gutt og jente. (En baby ville vel ikke protestere uansett, men jeg synes nå at (lyse)blått er "guttefarge" og rød/rosa er "jentefarge"). Litt imponert over at dere har navnet klart allerede. Her operererer vi med laaange lister og hvilke navn som er favorittene varierer litt fra dag til dag. Synes forresten Jacob er flott! Det står på vår liste også. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. november 2005 #1774 Del Skrevet 13. november 2005 Innom med en god (sein) kvelds-klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #1775 Del Skrevet 14. november 2005 Og jeg er innom med en tidlig Ha en fin dag Orkis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigi Skrevet 14. november 2005 #1776 Del Skrevet 14. november 2005 Gratulerer med vogn! Ørlite misunnelig på den... vil gjøre et kupp jeg også! Jeg har sett den army buksa på hm, og etter så god reklame for den her inne, tror jeg faktisk jeg må ta meg en tur innom å sjekke den ut. Ikke så mye av det gamle som passer meg nå.. Men jeg har allerede kjøpt en jeans med lavt liv og strikk bak, som er perfekt akkurat nå da! Ha en fin dag -du og Jacob! Ååå, jeg håper vi også får vite kjønnet og at alt er bra på UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1777 Del Skrevet 14. november 2005 Dere gode snuppene altså! Ikke så mye å melde fra min kan i dag, annet enn at Jacob er blitt litt mer aktiv i magen igjen. Tror han må ha snudd seg og sparket rett i morkaken som ligger foran jeg...da kjenner man jo ikke noe særlig! Den luringen! Vognen er så fiiiiiiiiiiiin! Den står i stuen nå, og bare venter på lillegutt. Er helt forelsket nesten jeg! Må liksom trille litt på den, eller titte på den hele tiden... Jeg ekke godt! Har tatt egne bilder også, som jeg skal legge ut. Må jo skryte skryte skryte vet dere! Binke - enig med du! Vi ville ha en nøytral vogn, til tilfelle det kommer en jente en gang! Vet jo aldri om vi kommer til å beholde vognene i mange år da, men det er greit å ha noe som ikke er veldig rosa eller helt lyseblått, det er helt sikkert. Synes det blir litt mye rosa og babyblått med alt tøyet jeg, det holder! Vognen vår er jo svart og sølv/grå - synes den er kjempefin. Veldig fresh og stilig i fargen irl! Izaria - ikke tenk på det meg magen. Det er bare dumme svigerinner som IKKE får lov, og andre jeg ikke kjenner så godt - de kan gjerne spørre før de klasker hånden på magen min og stryker. Men du er jo snuppa mi, ikke noe problem da vettu. Sikker på at Jacob liker det! Forresten, da vi var hjemme, fikk jeg virkelig se hvor mye mamma gleder seg til lillegutt kommer! Først og fremst så hadde hun vært på loftet og plukket frem alt det babytøyet jeg hadde selv som var nøytralt og fullt ut brukbart enda. Hun hadde vasket og strøket, og pakket alt oppi en eske med silkepapir! Og så kom hun med posene med nytt tøy da...og der var det både hvite og blå bodyer, med lange og korte ermer, luer, fleecedress, sokker, smekker, sparkebukser OG ikke minst verdens nydeligste og mykeste lille hundekanin-bamse! Mamma er så søt! til alle som er innom meg og leser... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. november 2005 #1778 Del Skrevet 14. november 2005 Hallo du blomstrende! Håper du har hatt en koselig helg! Stailich vogn du har fått fatt i altså, du kommer sikkert til å ruuule strøket med den! Bra at det er plass til shoppinga under, er sikkert ikke noe særlig å måtte balansere masse poser på håndtaket på vogna. Håper været hos deg er litt mindre blæææ enn det er her, og at du får en flott start på uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1779 Del Skrevet 14. november 2005 Her kommer altså noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. november 2005 #1780 Del Skrevet 14. november 2005 Kjempe fin Jeg har en venninde som har samme merke,hun kjøpte den for tre år siden og er kjempe fornøyd Ha en finfin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå