Fibonacci Skrevet 11. november 2005 #1741 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Næmmen kjære deg - du er ikke feit, men gravid! Jacob trenger plass han vet du, han skal jo vokse til en baby på flere kilo! Gravidmager og gravidkropper er nydelige synes jeg. Og det vet jeg at mange menn synes også Så legg bort trange olabukser for de neste månedene og skaff deg noen søte mammaklær med god vokseplass! Håper du får en fin dag og får slappet av litt i bilen. Stooor klem! Endret 11. november 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. november 2005 #1742 Del Skrevet 11. november 2005 Ingenting er finere enn en gravid mage vetdu Så du er langt fra feit, du er gravid!!!! Og hva er vel mer fantastisk enn det :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. november 2005 #1743 Del Skrevet 11. november 2005 Setter på meg disse fine øretelefonene, for jeg vil ikke høre feita-snakk fra en nydelig gravid jente.. så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 11. november 2005 #1744 Del Skrevet 11. november 2005 Men kjære deg! Du er jo ikke feit, du er gravid! Det er ikke mulig å skulle få ut en stor unge på 3,5-4 kilo og fortsatt gå med de gamle dongeribuksene! Det skal være sånn! Og jeg er sikker på at du er KJEMPEFIN! God tur i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 11. november 2005 #1745 Del Skrevet 11. november 2005 GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 11. november 2005 #1746 Del Skrevet 11. november 2005 Hei Orkidéen!!!! Sier som de andre: DU ER IKKE FEIT, DU ER GRAVID!!!! Du er over halvveis til målet og da skal man ikke komme inn i sine vanlige jeans. Sånne r det med den saken Forøvrig vil deg ønske deg en nyyydelig helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2005 #1747 Del Skrevet 11. november 2005 Du er gravid, vakker og herleg! Innsjå det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. november 2005 #1748 Del Skrevet 12. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. november 2005 #1749 Del Skrevet 12. november 2005 Snille søte gravide du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. november 2005 Forfatter #1750 Del Skrevet 12. november 2005 til dere for fine ord... ...men jeg føler meg feit! Nu skal jeg møte bryllupsjentene mine til lunsj! Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. november 2005 #1751 Del Skrevet 12. november 2005 Du får ikke lov til å si sånt! Du har jo den nydelige babymagen jo! Håper du får en fin lunsj med alle jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 12. november 2005 #1752 Del Skrevet 12. november 2005 Goood helg, Orkidèen med den flotte gravide magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #1753 Del Skrevet 12. november 2005 Du er nok helt sikkert vakker.. Det synes iallefall jeg om gravide kvinner .. God helg til deg og spiren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. november 2005 Forfatter #1754 Del Skrevet 12. november 2005 Takk, igjen...dere skjønne! Ok da! Nå begynner Jacob-kulen å gjøre sitt inntog! Føler selv at kulen er litt søt nå, og gravid, ikke bare pløsete! Fant et par herlige mammabukser på H&M i dag, svarte i en slags "army" utførelse. Utrolig gode å ha på, ser ok ut og satt slett ikke værst. Nå gjenstår det bare å finne dem i str. M i grønt også, evt. kaki. Innmari fin grønnfarge på de, men de hadde bare L og XL, eller XS igjen de to stedene jeg var, og det er jo bare tyyyypisk! Kjøpte jo et par sorte penbukser i går også, til julebord ++ og tenkte med meg selv at hvis jeg har de, samt to hverdagsbukser, så får det holde - greit å rullere på tre bukser da. Kjipt å bruke mer penger på tøy som man bare kan bruke i begrenset tidsrom liksom. Men jeg må skryte av hvor utrolig godt det er å gå med den brede linningen over magen, og slippe alt som strammer og klemmer! Så nå har jeg herved flyttet inn i mammabuksene, etter at jeg måtte gi yndlingsjeansen min tapt i dag morges. Den har alltid vært litt gosselig og stor til meg, og derfor har jeg kunnet bruke den lenge. Nå er det derimot slutt, enn så lenge. Jaja, det hører jo med! Litt engstelig da jeg ikke har kjent så mye liv det siste halvannet døgnet, bare noe jeg tror er liv ...men så tenker jeg at jeg spiller meg selv et puss og blir usikker- Det er liksom ikke så tydelig som jeg er vant med. Jeg vet derimot at jeg har foranliggende morkake og at hvis baby har snudd seg og sparker i den så vil jeg jo ikke kjenne noe. Antakelig er det dette som er tilfellet...men jeg kommer til å ringe legen mandag morgen dersom jeg ikke finner en vilter krabat i natt eller i løpet av morgendagen. Ekkelt å skulle bekymre seg så! Tja, ellers var det jo kjempekoselig på lunsj i da. Herlige jenter og mange fine bilder av flotte brudepar! Kom en time for seint da - det var visst kl. 11 og ikke kl. 12, hvilket jeg var brennsikker på. Men men... Ble litt kort også, for da mamma og mannen bestemte seg for å ta en tur til Sverige, ville jeg jo gjerne være med. Mamma hadde visst hørt at de hadde så mange gode tilbud på Babyproffsen på Nordby, og jeg kunne jo ikke sende de to av sted for å se på babyting UTEN meg! Så kl. 14.30 bar turen til idylliske og rimelige Sweden...og etter litt titting, mat og videre overveielse, kjøpte vi vogn! De solgte ut 2005-modellene til Brio og Teutonia, og vi tenkte at vi jo nå kunne gjøre et kupp. Så da bestemte vi oss for at vi ville slå til. Men hvilken vogn skulle vi velge? Brio hadde mye stilig design, og var flotte de. Men etter å ha tatt et par turer rundt i butikken, studert design, vognenes vekt og størrelse, både komplett og sammenslått, ble det en Teutonia Mistral med softbag, myggnett, regntrekk og stelleveske for den nette sum av 4 500,- NOK! Vognen veier bare 11 kg, og var veldig god å trille, ikke minst tøff å se på! Videre hadde den vendbart styre og god og romslig bhandlekurv under. Perfekt for shopoholikeren jeg er! :grine2: Her er vår nye stolthet: Dette ble vel langt, men sånn er det når det skjer så mye på én dag! Nå skal jeg slenge meg på sofaen og trøstespise restene av sjokoladekaken etter det sørgelige tapet for Tsjekkia! ...og der tror jeg Jacob sparket litt fra seg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. november 2005 #1755 Del Skrevet 12. november 2005 Heisann Orkidéen! For en utrolig flott vogn! Gratulerer med kjøpet, den blir det fint å trille turer i tenker jeg...! Skjønner godt at du blir litt engstelig når du ikke kjenner så mye liv. Men du har kanskje vært mye på farten i det siste? Du kjenner det nok bedre nå du setter/legger deg ned, sånn var det med meg i hvert fall! Aller mest liv om kvelden når jeg ikke beveget meg så mye. Babyer i magen blir rolige av gynging og vugging, og det fortsetter jammen når de kommer ut også! Men for all del; blir du bekymret så ta kontakt med lege/jordmor eller noen som kan hjelpe deg, for det er bedre å ringe en gang for mye enn en for lite! Så flott med gode mammabukser, det er veldig behagelig ikke sant? Jeg går bare med sånne bukser her hjemme for tiden jeg! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. november 2005 #1756 Del Skrevet 12. november 2005 GRATULERER MED VOGN!!! :hoppe: De armybuksene er de samme som jeg har i grønne. Liker dem kjempegodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #1757 Del Skrevet 12. november 2005 Gratulerer med vogn! Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. november 2005 Forfatter #1758 Del Skrevet 12. november 2005 GRATULERER MED VOGN!!! :hoppe: De armybuksene er de samme som jeg har i grønne. Liker dem kjempegodt!! ← Ja, ikke sant de er gode...og fiiine! Jeg skal definitivt ha de i grønt også!!! Finnes de i str. M i nærheten av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 12. november 2005 #1759 Del Skrevet 12. november 2005 Takk for i dag! Såå hyggelig å se deg igjen, vi fikk jo av naturlige årsaker ikke snakket så mye sammen sist vi møttes Gratulerer med vogn-kjøp - den var knalltøff! Var det mormor som spanderte? Veldig fin, og den passer jo til en eventuell jente en gang også Du får ikke kjøpt de buksene på nettbutikken til H&M, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 12. november 2005 #1760 Del Skrevet 12. november 2005 til Jakob og den stolte mor som slettes ikke er feit, men strålende vakker og gravid! Var kjempekos å se deg igjen i dag vennen! Grattis med vogn, den var kjempetøff. Må nok begynne å følge med på tilbudene etter jul en gang tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå