Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Jaaaa, Isola...jeg har også lagt min kjole ut! I det minste for å se om det er noen interesse! :) Men det er FÆLT altså! :tristbla:

Heidi & Jane - :hoppe: for at jeg kommer! ;) Gleder meg til å se dere!!!

La Traviata - :klem: tilbake til gode du!

Syrinen - :kose: tilbake fra Jacob til Lille Spire - ha en fin dag, lillle spiren og du! :)

Tulipan og IdaH - ha en kjempefin dag dere også! Skal kose meg med lillegutt jeg vet dere! :hjerte:

Ja, nå skal jeg skrive litt på oppgaven min. Kom i kontakt med ei bahá´í i går, og avventer mail fra henne slik at jeg få svar på et par spørsmål mm! Det lover godt. Også har jeg allerede skrevet 1000 ord da! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Markblomsten
...og denne var kjempekoselig med lyd! Nå ble jeg helt klar her, skikkelig stemning! :nisse:

Så herlig side ja.

Og så flink du er som har skrevet 1000 ord allerede. Vil anta atjeg hadde forstått veldig få av de ordene i sammenheng da man... :sjenert:

Kan tenke meg det er hyggeli å kjenne et lite nurk romstere i magen sin ja... *drømme*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært med oppgaven din allerede, og så bra at du har kommet i kontakt med ekspertise! Håper du får svar fra henne snart.

Ha en fin dag og kos deg med romesteringen i magen! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå kan jeg faktisk :danse: litt her, med en sprellende baby i magen! :ler:

Har skrevet 1700 ord og fått kjempefin tilbakemelding fra kontaktpersonen. Er, i steden for gudstjeneste på søndag, invitert til tilbedelsesmøte på tirsdag ettermiddag, med samtale/intervju etterpå!

:hoppe:

Det kunne jo ikke blitt bedre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg oppdatert meg i dagboken din - og du har jo fått skikkelig babykul på magen din jo!! Tenk at det er en BABY - et BARN - inni deg!!

Guri for en følelse det må være :overrasket:

Lykke til med oppgaven, du skriver avgårde som et hurtigtog jo! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heidi - jeg må skrive mellom 4 og 6000 ord, så da er jeg jo et stykke på vei! ;)

Cons - skulle så gjerne, men jeg begynner å jobbe nå i slutten av november og skal selv ha en eksamen i desember, så jeg tror ikke jeg får tid! :ler:

---

Sylte...NAM NAM NAM! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hallo!

Det var flink oppgaveskriver! Sånne oppgaver er egentlig noe makkverk, ikke fordi det er kjipt, men fordi man alltid heller vil gjøre andre ting...

Om du trenger det, har jeg nok noen fine bilder av Baha'i-tempelet i New Delhi, jeg var der i april! Det roligste stedet jeg besøkte i hele India (nesten). Utrolig vakkert! Var også innom museet der, og leste en del om Baha'i. Det var veldig spennende! Tror faktisk jeg så noen bilder av nordmenn i bunad inne på det museet. Hehe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann.

Så flink du er til å skrive. Og for en fin dagbok du har. jeg har ikke lest hele altså.. :sjenert: men det jeg har lest har vært fint.

Så deilig det må være å kjenne romsteringer i magen. Det gleder jeg meg til. Første gang jeg var gravid satt jeg på forelesinger med stor mage, og en veldig aktiv baby inni den. :) Det var koslig.

Ha en fin skrive- kveld. ( hvis du skal skrive mer idag så... hvis ikke får du har en fin slappe- av- kveld.)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Orkidéen som skriver forfull fres på oppgaven sin! :klappe:

Så gøy med aktiv krabat i magen da! Jeg syntes tida fra 4. måned og til ca. en måned før fødselen var den beste tida i svangerskapet. Magen vokste, men var ikke altfor stor og tung, det var mye liv å kjenne, men Brage var ikke så stor og sterk ennå, så ribbeina mine ble ikke helt såre! Og jeg følte meg i fin form :)

Håper du får en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for pepp jenter, hjelper litt når man ikke har så mye motivasjon... :)

Nå tok jeg akkurat en deilig duftende sjokoladekake ut av ovnen! :sikle:

Siden jeg skal plukke opp Gunnar i Arendal før kl. 12 i morgen formiddag, rekker jeg ikke bake i morgen før jeg drar. Så da blir det to dager gammel kake til dere på lørdag, de som vil ha. Spiser sikkert et stykke i kveld, og noe i morgen. Men det er en diiiiiger langpanne, så det bør være nok. Dessuten er dette en kake som slett ikke blir tør og ekkel etter få timer! ;)

Jeg skal jaffal spise...nei, momse!!! :ler:

Takk for svar ang. kynnere, La Traviata :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...