Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Neida, hvorfor holde det hemmelig!? Har ingen problemer med det jeg - det er jo gutten vår nå, så da faller det seg jo helt naturlig å snakke om han!

Fikk en følelse av jul i dag, selv om regnet høljer ned og har derfor summet meg til å begynne på julegavelisten:

Julegaveliste 2005

:nisse: Mannen – PlayStation2

:nisse: Mamma – Noe til den vordende bestemor? Kanskje noe kremer og selvpleie-produkter attåt for den forfengelige! :ler:

:nisse: Pappa – Sokker, almanakk

:nisse: Svigermor - ??

:nisse: Niese T – Barbiedokke eller GameBoy-spill

:nisse: Niese S - ??

:nisse: Nevø N – Bilbane eller noe slikt!?

:nisse: Venninne I – Innrammet bilde fra bryllupet (forloverbilde) + ???

:nisse: Venninne L - ??

:nisse: Venninne V - ??

:nisse: Venninne M - ??

:nisse: Vennepar AH + T - Noe til huset, men HVA?? + forlover bilde til AH

:nisse: Svigerinne og svoger I+F – ??

:nisse: Svigerinne og svoger M + PK – ??

Også kunne jeg ikke dy meg da, og tok litt av inne på nettsidene til H&M i dag...bestilte litt av hvert til prinsen, til og med vinterdress med lue og skjerf til neste vinter! :rodme:

Var koselig på middag borte i dag, og alle snakket engasjert om lille Jacob vår! :hjerte: Herlig!

Endret av Pheps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå... misunnelig på shopping!!!!

Mannen min er nok litt fristet til å shoppe i USA, men vi følte nok det var å friste skjebnen for vår del, pluss at det er jo mye morsommere å shoppe jente- og gutteting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh... Så masse søte ting du har kjøpt til sønnen din... :)

Også Supermann-klær må han jo selvfølgelig ha! Supergutten! :ler:

Synes også Fabian er veldig fint, men må være enig med mannen din om at Jacob er hakket finere!

Uansett greit å ha et reservenavn da.

Ellers har jeg ikke mulighet til å treffe deg neste helg :grine::sur:

Hadde SÅ lyst til å treffe dere alle sammen, men akkurat den helga skal jeg selvfølgelig på hyttetur... :tristbla:

Men hvor lenge blir du i Oslo?

Ha en finfin søndagskveld!

:klem:

Endret av Isola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med Jacob-prat og shopping da!

Brage har også masse sånne Supermann-klær, det er så tøft! :ler:

Ser ut til at gutten deres får en flott garderobe når han kommer ut! :tommelsmil:

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Heisann!

Enig i at Fabian er et kjempefint navn. Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker Fabian eller Jacob best.

Men det er jeg sikker på at dere finner fort ut av når dere får møte lille prinsen.

Kjempefine klær du har kjøpt! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Orkieen-vennen!!!!

Hvordan har helgen vært??

Så fine klær du har handlet til lille Jacob. Får helt kløe i fingrene jeg. JEG VIL OGSÅ HANDLE BABY KLÆR :sur: . Men får vel vente til etter UL. Tror det bare er 5 uker igjen på onsdag. Gleder meg som et lite barn på julaften... :ler:

Vil bare si at jeg liker begge navnene: Jacob og Febian like godt. Men hadde personlig gått for Fabian (pga en meget dårlig assosiasjon :frustrert::sinna::kjempesinna: til navnet Jacob. Men det er kun personen og ikke navnet altså....). Får litt assosiasjoner til filmen The Neverending Story ved navet Fabian. Er det ikke det filmen heter da??? :klø:

Ellers vil jeg ønske deg en forreffelig dag

:klem: fra meg til dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å VITE at det er en liten guttebaby i magen din! :rosasmil:

Dere kommer sikkert fram til et navn når det nærmer seg eller dere har fått hilst på gutten deres. Haster jo ikke enda!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+2 - Vekt 77.7 kg / + 7.7 kg siden juli! :overrasket::grine::overrasket: 

Men er du ikke innenfor normalen fortsatt, da?

Jeg har gått ned 2 kg siden sist mens :tristbla: Er vel ikke helt bra det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du ikke innenfor normalen fortsatt, da?

Jeg har gått ned 2 kg siden sist mens  :tristbla:  Er vel ikke helt bra det heller...

Joda, mer eller mindre...ligger i øvre sjikt, men fremdeles akseptabelt... Det er bare skikkelig NEDTUR allikevel! :sur: Jeg som jo "just" hadde blitt kvitt så mange kilo :tristbla:

Men, men...de SKAL av igjen altså! :Nikke:

Mange som går ned i begynnelsen, eller generelt gjennom hele svangerskapet også, uten at det trenger å være negativt. Baby tar jo alt det den trenger fra deg uansett, så det er DU som evt. ikke får nok vitaminer, mineraler og andre nærinsstoffer. Derfor er det viktig å spise sunt!!! Også må jo ikke du gå ned for mye da, da blir det jo som med Izaria - ingenting igjen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så fine klær du har bestilt!! Gleder meg til å handle når jeg vet hvilket kjønn jeg skal handle til :) Fabian er et kjempefint navn, det sto på lista mi! Jeg liker Jakob godt også, og skjønner at det er vanskelig å velge. Selv synes jeg det er rart å se for meg at barnet vårt får et annet navn et det (de) vi har tenkt på. Jeg kom på det her om dagen, at tenk om det venneparet vårt som har termin 1. desember kaller barnet sitt det vi har valgt - da bør vi jo finne et nytt navn, men det kommer til å bli kjempevanskelig! Det finnes jo så utrolig mange navn å velge mellom, så sjansen er kanskje ikke så stor?!

En annen venninne av meg brukte forresten så lang tid på å finne navn på sin forrige at hun tilslutt fikk et navn fra folkeregisteret: Andresens datter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som du har ganske normal vektoppgang jeg - ingenting å være redd for!

Det kommer av igjen, husk at pga ammingen så bygger kroppen seg opp et fettlager, og det har jammen forsvunnet på meg etter hvert. Og jeg ser jo hvor fettet har havna - rundt lårene på gullgutten! :ler:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mer viten om hvem som befinner seg i magen din!!!!

Og jeg er fortsatt imponert over julegaveårningsen din. (Jeg har såvidt tenkt tanken på jul! :overrasket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...