Tulipan Skrevet 5. november 2005 #1581 Del Skrevet 5. november 2005 Hei på deg!!! Gratulerer med gjennomført UL. Så flott guttenavn dere har valgt. Lese UL-historien din flere ganger. Helt rørende. Fikk en stor klump i halsen jeg. Også så flott at vi fikk se UL-bildene. Selv om du forklarte hva ting var, så så jeg det ikke helt... . Men skjønner 100% at det er en baby der inne. Når det gjelder terminer, så tror jeg også at det er viktig å stole på seg selv. Man vet jo best selv når det store skjedde. Det vet jo ikke JM. Ellers vil jeg ønske deg en fortreffelig helg. Med mannen og med lille Jacob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. november 2005 #1582 Del Skrevet 5. november 2005 Ny her inne jeg.. Men gratulerer med en liten prins!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #1583 Del Skrevet 5. november 2005 Hei søte deg! Tenker du og G hadde en fantastisk kveld i går. Det ble mye mer "vrikelig" for han etter UL, gjorde det ikke? Så flott at vi fikk se bildene fra UL. Det er jo så gøy å se Måtte løpe å se på våre UL bilder. De er ikke av noe bedre kvalitet de, om det er noen trøst. Er vel sikkert litt vanlig med ville unger i magen Forøvrig så ser du forresten tissefanten helt klart, på det ene bilde vi har av Lillemann. For en nydelig liten body du hadde kjøpt til Jacob også da! Passende body for en liten prins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1584 Del Skrevet 5. november 2005 ...er det helt slutt på å kalle ham Lille Noen nå eller?) ← Nja, han er jo liksom blitt Jacob da...siden vi har "tullet" med det så lenge, men så er han jo Lille Noen også. Kanskje en blandings? Selv om det nå er helt utrolig å kunne tenke på han som en liten gutt...JACOB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. november 2005 #1585 Del Skrevet 5. november 2005 helt enig...JACOB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1586 Del Skrevet 5. november 2005 Jacob er superflott! Men han får holde seg på matta til Peony Jr. er klar for en romanse, altså! ← Jeg skal prøve å ha så god kustus på ham som mulig, så han ikke blir som sin far med tutten til værs heeele tiden! Neida, men vi skal nok forsøke å oppdra han i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1587 Del Skrevet 5. november 2005 Hei Orkideen og Jacob! Ellers så fortalte jeg jo mannen min om lille Jacob i går kveld, og i og med at det er et av navnene vi har "skrevet opp på listen" og liker veldig godt sa han "Ja, men vi kan jo også bruke det navnet selvom kg-venninnen din sin sønn også skal hete det da" Rare mannen! Ønsker deg en fiiin lørdag. Glad i deg også! ← KLAAAAART dere sønn kan hete Jacob! Tar det bare som et kjempekompliment! Også var det jo veldig søtt at mannen din sier sånn da! Herlig synes jeg!!! Står litt på farten nå, skal rekke en butikk som har salg på bilstol, og mannen har jo nå funnet en han synes er SÅÅÅ fin! *s* Så vi må ut og se da, og kanskje ta en titt på litt annet. Det er så rart, nå trenger vi jo ikke være så kjønnsnøytrale lenger! Kommer sterkere tilbake senere i dag jeg, og tar en runde rundt da! Ha en fin lørdag så lenge! P.S. Hvis jordmor har rett så er jeg altså 20 uker i dag og halvveis! Og VET dere hva? Høreselen er fullt utviklet og Jacob kan høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. november 2005 #1588 Del Skrevet 5. november 2005 Og VET dere hva? Høreselen er fullt utviklet og Jacob kan høre! ← Spill masse fin musikk for han! Ha en fin dag og kos dere på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. november 2005 #1589 Del Skrevet 5. november 2005 Kos dere med bilstoltitting (vi bør kanskje begynne å tenke på å kjøpe bil...) Gratulerer med jordmorhalvveis! Hvilken termin er det du kommer til å gå ut i fra nå? Vil ikke den til jordmor være mer riktig fordi når er baby er så så stor, så er det så så lenge til den skal komme ut? Eller tuller jeg? Så rart at lille Jacob alt kan høre! Da kan du jo begynne å synge for han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #1590 Del Skrevet 5. november 2005 Kos deg med shopping! Han en fin lørdag med mann, og med lille Jacob i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. november 2005 #1591 Del Skrevet 5. november 2005 Be mannen synge av full hals til Jacob i magen og se hva som skjer! Jeg kjøpte en spilledåse som jeg spilte for magen, og som Brage fortsatt er veldig glad i. Vet ikke hvor mye han egentlig hørte inni magen, men det er jo en koselig ting å gjøre! Lykke til med bilstoljakt, og ha en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1592 Del Skrevet 5. november 2005 Ja, nå har vi funnet bilstolen, men skal vente med å kjøpe den til lønningen tikker inn... Jeg er ikke så nøye på det jeg da, og siden mannen bare sydet av spenning og glede, så lot jeg igrunnen han bestemme! Så det blir et Recaro sete i svart og sølvhvitt. Recaro er jo de samme som produserer seter for racerbiler, og mannen synes jo at det er kjempekult! Ellers er det virkelig babyboom nå, for enda ei jeg kjenner har testet positivt!!! Sinnsykt gøy da!!! Nå er altså hele 8 stykker jeg kjenner gravide, alle med termin februar - juli! Det inkl. jo Peony, søndagsengel? og La Traviata da, men dere er jo vennene mine dere også! I tillegg fjerner forloveren min spiralen i disse dager og hiver seg på Fødebølgen 2006! Artig!!! Vel, hjemme igjen så må jeg vel støvsuge og vaske gulv mens mannen leker seg med motorsagen og kutter ved! Ha en kjempefin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 5. november 2005 #1593 Del Skrevet 5. november 2005 Ååååååh.... Så koselig med ultralyd-historie... Tenk at lille Jacob ligger inni deg! (Flott navn forresten!!! ) En liten prins... Så søtt!!! Du skal få en sønn! :rosasmil: Ha en flott dag sammen med guttene dine! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. november 2005 #1594 Del Skrevet 5. november 2005 Hei vennen! Jeg skal "juleborde" litt for deg i kveld jeg.... Ta en øl eller to for deg ihvertfall! Du får kose deg med mannfolka så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. november 2005 #1595 Del Skrevet 5. november 2005 Kjempetøff bilstol!! Heldiggrisen som har så mange gravide venninner, jeg har ingen utenom dere her inne. Og du bor jo så langt unna, Orkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. november 2005 #1596 Del Skrevet 5. november 2005 Næmmen Orkis da!!! Grattis med lille Jacob Har lest og lest her inne hos deg nå, og er heeelt i min egen fantasiverden...Du skriver så bra så jeg er jo heeelt med! Er bare helt varm i hjertet! Det må føles så sinnsykt deilig å få se sitt lille gull...Sukk! Tenker det er stor lykke i heimen ja! Og grattis med tomt og greier! Godt å få det unnagjort! Har ikke mer å si nå, er fortsatt på UL jeg........! Kos deg ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. november 2005 #1597 Del Skrevet 5. november 2005 Nå er altså hele 8 stykker jeg kjenner gravide, alle med termin februar - juli! Det inkl. jo Peony, søndagsengel? og La Traviata da, men dere er jo vennene mine dere også! ← Kjempetøff bilstol! Gøy når mannen er så ivrig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #1598 Del Skrevet 5. november 2005 Enig med de andre her, tøff bilstol dere har skal kjøpe. Så bra at dere har tomten i orden. Når starter dere med garasjebygging? Ha en fin lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. november 2005 Forfatter #1599 Del Skrevet 5. november 2005 Kjempetøff bilstol!! Heldiggrisen som har så mange gravide venninner, jeg har ingen utenom dere her inne. Og du bor jo så langt unna, Orkis! ← Det skal jo sises at jeg har blitt kjent med de fleste av disse på nett da, men to av dem bor jo her i sør, og den tredje flytter nedover i disse dager - og jeg har møtt dem flere ganger. De er bare så søte, og det er så kjekt å ha noen å vagge sammen med! :grine2: Synd at vi bor så langt fra hverandre ja, men jeg har jo heldigvis røttene mine i Oslo og kommer jo innover med jevne mellomrom. Håper derfor at vi får til noen trillturer med tiden, og selvsagt litt babyprat! Næmmen Orkis da!!! Grattis med lille Jacob Har lest og lest her inne hos deg nå, og er heeelt i min egen fantasiverden...Du skriver så bra så jeg er jo heeelt med! Er bare helt varm i hjertet! Det må føles så sinnsykt deilig å få se sitt lille gull...Sukk! Tenker det er stor lykke i heimen ja! Og grattis med tomt og greier! Godt å få det unnagjort! Har ikke mer å si nå, er fortsatt på UL jeg........! Kos deg ikveld! Nåååh, så herlig du er...fremdeles på UL! Skjønningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #1600 Del Skrevet 5. november 2005 Skikkelig tøft bilsete ja! Jacob i racerbil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå