Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Kjempeflink :Nikke:

Og jeg gleder meg til 4. november, da skal Heidi og jeg rope et rungende:

"WE TOLD YOU SO!" til Izaria og La Traviata og alle de andre som tror at det blir jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:ler:

Full uenighet om kjønn ser jeg!

Jeg ha'kke peiling jeg, så jeg bare venter i spenning!!! :hoppe:

Såååå nudelig bitteliten kul du har fått på magen din vennen! Ååååh, er så utrolig spennende altså!!! :hjerte:

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare kjempeflink til å brodere Orkideen!

Det teppet kommer til å bli helt nyyydelig!

Hvor har du bestilt det? (Notere ideer her nå..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du din kreative lille... :rosaengel: ...hva slags album skal du ha som bryllupsalbum? Jeg finner ingen fine jeg..

Syns også det er vanskelig å finne et fint bryllupsalbum... :sjenert:

Må si du er flittig, Orkideen! Strikker og broderer som bare det! Jammen er du flinkt! :tommel:

Ha en fin fredag! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå..så morro med magebilder!! Kjempefint teppe du er i gang med også! Flinke du!

Var hos bestemoren til Lasse i går, og hun strikker babytøy for harde livet. Nemlig tre søskenbarn av Lasse som skal ha barn nå! Veeeldig mye fint tøy alstå... Vil ha! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Aller først litt :hoppe: og :danse: for LaTriviata og lille spiren som har slått seg ned i magen hennes! :blomst:

Ble så gira da jeg leste det! ;)

Så - hvilket album vi skal ha det vet jeg ikke, men det blir nok et enkelt, svart et...jeg har ikke fått besøkt fotografen og sett så nøye enda! :rodme: Og nå blir det ikke noe Oslotur før tidligst midten av november heller! Men da skal vi bestemme oss! :) Håper vi får takkekortene før det da, for det tar vi over mail...

Nå har jeg kommet enda lenger på teppet da! :sjarmor: Og det er så koselig at dere synes jeg er flink...synes jo ikke det selv da! :sjenert: Men jeg skal ta bilder etterhvert som jeg kommer videre.

LaTraviata - teppet kostet 400,- med alt tilbehør, og bestilt på Ateljé Margaretha - utrolig mye annet fint der også! :Nikke:

Izaria - PM sendt! :)

Nå er det trekning for hvilket lag vi skal spille mot i Play-Off, og etterpå skal jeg spise litt mat...Lille Noen er sulten! :grine2:

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for støtteord i boka mi :klem:

Jeg synes og at det teppet er alldeles helt nydelig :hjerter: Og enda finere blir det jo for dere og lille noen når det er du som har brodert det :klappe:

Ønsker deg en riktig så goood helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg tenkte mest på broderier og sånt. Dumt jeg ikke tenkte på dette før egentlig, jeg kunne bestilt noe i UK og bedt svigermor ta det med når hun kommer, men det er nok for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...