Peony Skrevet 13. oktober 2005 #1081 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kjempeflink Og jeg gleder meg til 4. november, da skal Heidi og jeg rope et rungende: "WE TOLD YOU SO!" til Izaria og La Traviata og alle de andre som tror at det blir jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. oktober 2005 #1082 Del Skrevet 13. oktober 2005 trokke det, jeg! Det blir en jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 #1083 Del Skrevet 13. oktober 2005 Åh, det blir nok Izaria og jeg som kan triumfere etter UL´en, og så kan vi rekke tunge! Sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. oktober 2005 #1084 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå fikk jeg lyst til å brodere jeg også! Korssting var jo faktisk litt morsomt på barneskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 13. oktober 2005 #1085 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heia Har vært inne og stemt på gutt, og Jakob og Aurora jeg Blir spennende til UL altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. oktober 2005 #1086 Del Skrevet 13. oktober 2005 hei snupp, sender du meg pm med fullt navn og adresse, please? Sove godt lille snart-mammaen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2005 #1087 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. oktober 2005 #1088 Del Skrevet 13. oktober 2005 Grattis med 16 uker! Her går det unna gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 13. oktober 2005 #1089 Del Skrevet 13. oktober 2005 Full uenighet om kjønn ser jeg! Jeg ha'kke peiling jeg, så jeg bare venter i spenning!!! Såååå nudelig bitteliten kul du har fått på magen din vennen! Ååååh, er så utrolig spennende altså!!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 #1090 Del Skrevet 13. oktober 2005 Du er bare kjempeflink til å brodere Orkideen! Det teppet kommer til å bli helt nyyydelig! Hvor har du bestilt det? (Notere ideer her nå..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 14. oktober 2005 #1091 Del Skrevet 14. oktober 2005 Håper du får en fin helg med gollien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #1092 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kjempefint teppe!!! Du er jo så flink med hendene så det kommer til å bli så fint. Ha en fin dag Orkis og riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 14. oktober 2005 #1093 Del Skrevet 14. oktober 2005 Men du din kreative lille... ...hva slags album skal du ha som bryllupsalbum? Jeg finner ingen fine jeg.. ← Syns også det er vanskelig å finne et fint bryllupsalbum... Må si du er flittig, Orkideen! Strikker og broderer som bare det! Jammen er du flinkt! Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. oktober 2005 #1094 Del Skrevet 14. oktober 2005 Innom for å ønske deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. oktober 2005 #1095 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ååå..så morro med magebilder!! Kjempefint teppe du er i gang med også! Flinke du! Var hos bestemoren til Lasse i går, og hun strikker babytøy for harde livet. Nemlig tre søskenbarn av Lasse som skal ha barn nå! Veeeldig mye fint tøy alstå... Vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1096 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Aller først litt og for LaTriviata og lille spiren som har slått seg ned i magen hennes! Ble så gira da jeg leste det! Så - hvilket album vi skal ha det vet jeg ikke, men det blir nok et enkelt, svart et...jeg har ikke fått besøkt fotografen og sett så nøye enda! Og nå blir det ikke noe Oslotur før tidligst midten av november heller! Men da skal vi bestemme oss! Håper vi får takkekortene før det da, for det tar vi over mail... Nå har jeg kommet enda lenger på teppet da! Og det er så koselig at dere synes jeg er flink...synes jo ikke det selv da! Men jeg skal ta bilder etterhvert som jeg kommer videre. LaTraviata - teppet kostet 400,- med alt tilbehør, og bestilt på Ateljé Margaretha - utrolig mye annet fint der også! Izaria - PM sendt! Nå er det trekning for hvilket lag vi skal spille mot i Play-Off, og etterpå skal jeg spise litt mat...Lille Noen er sulten! :grine2: Endret 14. oktober 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 14. oktober 2005 #1097 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tusen takk for støtteord i boka mi Jeg synes og at det teppet er alldeles helt nydelig Og enda finere blir det jo for dere og lille noen når det er du som har brodert det Ønsker deg en riktig så goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. oktober 2005 #1098 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du, Orkis - nå ble jeg inspirert av alt håndarbeidet - vet du om andre sider man kan bestille fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #1099 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du, Orkis - nå ble jeg inspirert av alt håndarbeidet - vet du om andre sider man kan bestille fra? ← Skal vi se... Vet ikke helt hva du er ute etter, men her er noe: http://www.norwaybeads.com/ JK Håndarbeider Hobbybutikken AS Selger stempler mm pr.postordre Panduro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. oktober 2005 #1100 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nja, jeg tenkte mest på broderier og sånt. Dumt jeg ikke tenkte på dette før egentlig, jeg kunne bestilt noe i UK og bedt svigermor ta det med når hun kommer, men det er nok for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå