Gjest Principessa Skrevet 13. oktober 2005 #1061 Del Skrevet 13. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. oktober 2005 #1062 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. oktober 2005 #1063 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ha en flott torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. oktober 2005 #1064 Del Skrevet 13. oktober 2005 Oioioi!!!!!!!! Her raser sidene avgårde raskere enn lokomotivet Thomas!! Jeg henger nesten ikke med i svingene!! Vil bare takke for koselige besøk i boka mi! Er så godt at dere snille jenter holder liv i den når jeg ikke er helt på nett Men så koselig med hjertelyd da Det må bare være så utrolig fantastisk...Sukk! Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. oktober 2005 #1065 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så nydelig liten kul på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. oktober 2005 #1066 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heisann Siden jeg reiser avgårde imorgen tidlig tenkte jeg skulle innom med en tidlig helgehilsen Ser du også har hørt hjertelyden. Den fikk jeg også høre igår Det var bare hel fantastisk det God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1067 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei jentene! God formiddag... Begynner en ny uke jeg nå - 16+0 faktisk!!! Allerede! Fra 16 uker og 0 dager til 16 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 135 CRL: 11,5 cm Full lengde: 16 cm Fosteret er i begynnelsen av denne uken 14 uker gammelt. Den loddrette furen over overleppen kommer på plass denne uken. Beina tar igjen armene i utvikling, og vil fra nå av være lengre. De livlige bevegelsene blir stadig bedre koordinert. Fosteret svelger fostervann og tisser et ut igjen i fostervannet. Noen av avfallsstoffene begynner å samles i tarmen. Er det ikke utrolig at fosteret allerede kan suge, svelge, tisse, gjøre pusteøvelser og bevege seg bevisst? Så nå har jeg en livlig krabat inni der...men jeg kjenner INGENTING!!! Eneste jeg kan kjenne er at livmoren er blitt stor - i allefall veldig stor ettersom jeg ikke har kunnet kjenne den tidligere. Nå er det som om en hard ballong har tatt plass inni meg! --- Pi@ - takk! Veslo - er det ikke bare å sette i gang produksjon da!?? Du har jo noen måneder med planlagt graviditet foran deg... Heidi76 - joda, i dag er hodet bra - utrolig nok! Men deilig å ha en pinefri dag innimellom! Ha en alle tiders torsdag du også! Skytte - så koselig du alltid er innom. Ikke så viktig å henge med i alle svinger vettu, bare et lite pip fra deg er nok for meg! cons - right back at ya! tommeline - ha en fin dag du også. Skal se om ikke jeg får somlet meg inn i dagboken din i løpet av dagen! lillelou - snik, snik, snik så MYE du vil! Og nuddelig, hårete baby du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #1068 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hei Orkis, i dag er det fest i dagboken min. Feirer mine 6000 innlegg på KG i dag. Velkommen! :bukke: Endret 13. oktober 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 #1069 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hurra for 16 uker! Ta det med ro, du kjenner nok spark snart! Det kommer nok litt an på hvordan babyen din ligger. Før eller siden kjenner du noen små "bobler"! Fantastisk å tenke på hvor mye som skjer med lille Noen. Hun er nok veldig søt der hun ligger og spreller! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #1070 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hun???? HAN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 #1071 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bare vent til ultralyden Heidi76! Da får vi se hvem som har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #1072 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nemlig!!!! Bare vent å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1073 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dere er festlige!!! Meeen, skal jeg være helt ærlig, så tipper også jeg HAN altså - det liksom dirrer i meg på en måte. På samme tid drømte jeg at vi fikk jente i natt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. oktober 2005 #1074 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dere er festlige!!! Meeen, skal jeg være helt ærlig, så tipper også jeg HAN altså - det liksom dirrer i meg på en måte. På samme tid drømte jeg at vi fikk jente i natt da.. ← Der ser du! Du må være sanndrømt Orkisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1075 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Du må være sanndrømt Orkisen! ← Endret 13. oktober 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. oktober 2005 #1076 Del Skrevet 13. oktober 2005 Utrolig mye som er "på plass" i fosteret etter bare 16 uker! Når er det du skal på UL da? Og kanskje kan få svar på alle jente/guttspekulasjonene... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 13. oktober 2005 #1077 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå synst det jo litt på magen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #1078 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg får bare opp 13 ukers bildet jeg Du hadde lagt inn et nytt ikke sant? Godt at du er bra i hodet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #1079 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg får bare opp 13 ukers bildet jeg Du hadde lagt inn et nytt ikke sant? Godt at du er bra i hodet i dag! ← Ja, jeg har lagt inn for uke 15+0... Gå inn på galleri da, og let etter mitt, så skal det komme opp! Ligger en link på forrige dagbokside også! --- tommeline - UL er 4. november kl. 10.30! Jettes - koselig du ser en kul! --- Og så kommer det et skrytebilde av teppet jeg skal brodere, vet dere. Det kom i posten i går, og etter å ha sittet i flere timer og sortert fargene og funnet ut hva som er hva, har jeg nå begynt!!! Så langt har jeg kommet Med andre ord ikke veeeldig langt, men det tar jo tid - og ALT har jo en begynnelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. oktober 2005 #1080 Del Skrevet 13. oktober 2005 behøver jeg å si enda en gang at du er flink? Ja, det syns jeg for du er SUPER FLINK!! Blir bare mer og mer imponert for hver gang du drar frem et bilde av dine verk! Men du din kreative lille... ...hva slags album skal du ha som bryllupsalbum? Jeg finner ingen fine jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå