Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så søte dere er! :klem:

Takk!

Ble forresten ingen middag... Stakkar forloveren min har en del problemer med svigerfamilien sin og nå er det på´an igjen...så de måtte avlyse! :(

Kjedelig, men jeg og Golli klarer oss - synes mere synd på dem som nå sitter med huset fullt av slekt de ikke vil ha på besøk...'

Kanskje jeg skal lage boller med vaniljekrem???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er! :klem:

Kanskje jeg skal lage boller med vaniljekrem???

Jeg og vil ha boller :sikle:

Kanskje skal jeg lage det i dag, blir nok ikke upopulær hos min kjære hvis jeg gjør det...

Ha en fin søndag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil ha boller :sikle:

Kanskje skal jeg lage det i dag, blir nok ikke upopulær hos min kjære hvis jeg gjør det...

Ha en fin søndag! :kose:

Nei, ikke sant... :ler:

Menn er ikke SÅ vanskelige å tilfredsstille altså! ;)

God søndag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny vedovn. Det var et virkelig kupp. Vi hadde en gammel Trolla ovn som sto her da vi flytta inn, men den kasta vi ut rimelig kjapt. Tok jo en time å få varma opp selve ovnen jo :sjokk: Nå har vi en Jøtul peisovn. Et knallgodt kjøp. Vi kjøpte den for 4000 brukt vi da, så du har virkelig gjort et kupp der.

Det sengeteppet er nydelig. Du er innmari flink som skal brodere det altså. Hvor bestilte du det? Adresse mottas med takk ;)

Håper du får en flott søndag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøtt sengeteppe! Sikkert koselig å ha litt puslearbeid mens du venter på babyen.

Vet mamma lagde et fint sengeteppe til meg da hun var gravid... senere gikk det i arv til min "lillebror" ; hunden Panter... det er nok ikke å anbefale.. :ler: Mamma angrer enda på at sengeteppe gikk i filler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny vedovn. Det var et virkelig kupp. Vi hadde en gammel Trolla ovn som sto her da vi flytta inn, men den kasta vi ut rimelig kjapt. Tok jo en time å få varma opp selve ovnen jo :sjokk: Nå har vi en Jøtul peisovn. Et knallgodt kjøp. Vi kjøpte den for 4000 brukt vi da, så du har virkelig gjort et kupp der.

Det sengeteppet er nydelig. Du er innmari flink som skal brodere det altså. Hvor bestilte du det? Adresse mottas med takk ;)

Håper du får en flott søndag.

:klem:

Ja, jeg håper jo at det var et kupp - og jeg har hørt at Nordpeis har mange fine ovner, så det er nok bra!

Jøtul er jo kongen da, så det var jo slett ikke galt med 4000,- for en brukt en, de koster jo flesk! Men så varmer de flate meg så godt også! ;)

Sengeteppet bestilte jeg på Atelier Margaretha - masse annet fint der også, for den som er interessert! :)

God søndag, Monja!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempesøtt sengeteppe! Sikkert koselig å ha litt puslearbeid mens du venter på babyen.

Vet mamma lagde et fint sengeteppe til meg da hun var gravid... senere gikk det i arv til min "lillebror" ; hunden Panter... det er nok ikke å anbefale.. :ler: Mamma angrer enda på at sengeteppe gikk i filler...

Mmmm, koselig med puslearbeid - men jeg ser jo nå at det er masse arbeid med det teppet, så det er vel ikke fritt for at jeg kommer til å forbanne meg over det en og annen gang! *s* Men jeg SKAL klare det altså!

Skjønner godt at moren din er litt lei seg for at det teppet gikk i fillebiter hos "lillebror", men hun kan jo alltids kose seg med å brodere et nytt når dere evt. skal ha små! Ikke sant!?? :)

Så kan heller det gå i arv... Fin tanke!

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en fin tanke... Selv om mamma ikke er noe særlig på håndarbeid, så er det godt mulig hun slår til når hun skal bli bestemor.. Hun gleder seg jo veldig til det.(har allerede kjøpt inn tegnefilmer til fremtidige barnebarn... :ler: )

Det så ut som et ganske krevende sengeteppe ja..jeg hadde nok aldri klart det med mine ti tommeltotter... men det er vel verdt et forsøk? Og om det ikke blir helt perfekt blir det jo desto mer sjarmerende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
...men det er vel verdt et forsøk? Og om det ikke blir helt perfekt blir det jo desto mer sjarmerende! ;)

:Nikke:

Helt enig!

Små feil gjør jo ingenting, og brodering er faktisk nokså enkelt. Man følger jo et mønster med farger, så det er mye lettere enn å strikke! ;)

I dag har jeg forresten vært super effektiv - stikket ferdig buksen til hentesettet og er snart ferdig med den ene sokken! :sjarmor: Har ikke sydd buksen sammen enda da, i beina...men det tar jeg helt til slutt, når alt er ferdig strikket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Så helt utrolig fint sengeteppe du skal brodere. Skulle ønske mormor var i live, da hadde hun sikkert brodert et sånt til meg. (nå har jeg bestilt kataolog fra de. Men satser ikke på et sånt teppe!!! :sjenert: )

Har du hatt en fin helg???

Jeg håper virkelig det.

Du æres nå med mitt innlegg nr 300!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om IdaH er gravid??? Eller så er hun bare KJEMPE lysten! (hihihi ;) )

også kan jeg ikke reise tilbake til tyrkia om 2 år uten å være gravid eller ha med en liten enn...

i følge gutta våres på hotellet skulle vi helst ha hatt en allererede nå... så da lovet vi dem at neste gang så var det noe på vei.. :sjenert:

men i følge dem så skulle vi også ha mellom 5-8 barn da :roll:

kanskje litt mange det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...