Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

for en dust av svigerinne du har og for en dust av gamel arbeidsgiver du har :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

sånn gjør vi da

Ja, det kan du si...

Forresten, heier taktisk på LSK i dag jeg da! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Sitter her helt sjokkert jeg altså!!!  :overrasket:  :overrasket: 

Må bare si som andre her - ER DET MULIG????  :overrasket:

Arbeidsplassen din har jo taushetsplikt, selv om du ikke jobber der akkurat nå.

Og svigerinnen din er jo rett og slett bare tåpelig!!!  :frustrert:

Går ikke an å oppføre seg sånn!!!! :frustrert:

Men - UTROLIG BRA at dere "slo de" i babyracet!  :ler:  :sjarmor:

Ellers må du ikke tenke dumme tanker om lille Noen da..  :fy_fy: 

H*n flyter rundt inni deg, og vokser seg stor og vakker! :-D  Nemlig! :Nikke:

Når var det du skulle til kontroll igjen?

Har G dratt enda? Du får iallfall nyyyyte tiden med han før han drar, og det gjør du vel..  :sjarmor:

:klem:

Du er så god atte! :kyss:

Skal ikke tenke dumme tanker om Lille Noen, bare om x-jobben og sviggis! Greit!??

Klart Lille Noen skal bli en helt perfekt liten baby! :sjarmor:

Skal faktisk på kontroll til tirsdag... Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Jeg blir helt stum når jeg leser om svigerinna di.....og ikke minst arbeidplassen din :sjokk: Er de helt normale? Kan ikke være det.

Må være innmari slitsomt å ha en sånn slektning.

Håper alt er bra med deg og lille Noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt det høres ut med en sånn arbeidsgiver og en sånn svigerinne. Selv om arbeidsgiveren din tydeligvis ikke har helt snøring på det med at han er arbeidsgiver og hva han kan si og ikke si, syns jeg det høres verre ut med svigerinnen din. Hun må du jo forholde deg til framover, enten du vil eller ikke. Er desverre et svart får i de fleste familier... :sur:

Ha en fin dag, Orkide! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff,travelt med en slik en i familien ja.... :frustrert: Og x-jobben din skulle virkelig ha fått seg en refs!!!

Du får ha lykke til i morgen på kontroll,spennende :klem::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Orkidéen!

Tenkte det var på tide å titte innom her igjen nå :)

Håper det går bra, og bare hev deg over hun svigerinna de.

Sånne er ikke verdt bryderiet engang ;)

Hvordan går det med Lille Noen da? Du kjenner vel ikke

en lite "gullfisk" inni der allerede?

Å som jeg gleder meg til at jeg kan kjenne liv. Blir nok litt

mer roli da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjenner ikke noe liv enda...har ikke engang fått noe mage, og lurer litt på om jeg faktisk ER gravid til tider... :grine2:

Men tante er jo helt borte, og jeg vandrer jo rundt som en giddalaus hormonbombe da! Så noe er det vel! Heh...

Skal som sagt til kontroll imorgen da, hos jordmor - så det blir spennende!

Uansett, sliter litt med studiene da!

Har jo en portprøve nå 30. september, i en hel bok som bare omhandler tolkning av Bibelen, dens tekster, inndeling, ulike sjangre, hva som hører til hvor, det å lese mellom linjene etc etc. Skikkelig tungt stoff! Så jeg får litt hetta!

Er bare på kapittel 3 (av 7), men til gjengjeld så er halve boken gjennomgått når det kapittelet er endt! ;)

Puh!

Synes det er slitsomt jeg, særlig når jeg er så lite motivert pga. det at jeg er generelt sliten. Og selv om det hjelper godt at mannen ikke er hjemme, så jeg virkelig ikke har noe direkte bedre å ta meg til, så blir jeg sittende og tenke på hvor kjipt det kommer til å bli å legge seg uten han i kveld! :(

Tussete meg altså! :ler:

Men jeg har fått lest litt i dag da, vet bare ikke om jeg skjønner noe av det eller husker det! :rodme: Så nå skal jeg lese videre om ikke annet, så kan jeg heller belønne meg selv med fritid, middag og strikketøy til kvelden! Snaaaart ferdig med buksen nå! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei Superteddyorkis!!

Stå på- du holder ut til mannen er hjemme igjen. Og denne prøve fikser du!!

Sender over all energi som er igjen i meg!! -oOo-oOo-oOo-ooo-oOo-oOo-oOo-

Flink du er som strikker - skikkelig husmor du!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Jeg har svart på det du spurte om i dagboka mi :) Det blir sikkert spennende med jordmortime i morgen! Selv skal jeg ha på torsdag, og det blir spennende! Håper vi får høre hjertelyd for første gang Hun ville nemlig ikke gjøre det før vi hadde vært på ul og sett hjertet slå.

Kjenner meg igjen i lesemotivasjonen din. Jeg hadde fri i dag, men har bare lest i ca en halv time... :forvirret: Men du, er det årsstudium du tar? 60 studiepoeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!!

Lykke til med kontrolltimen med jordmor imorgen. Så spennende.

Jeg skal ha alle mine kontroller hos jordmor og skal ha første neste torsdag. Kan man høre hjertlyd da?? Vet du det??

Ha en fortsatt god graviditetsdag!!!!

Endret av Tulipan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Uff, den prøven hørtes skikkelig kjip ut... Men det fikser du, vettu!!!

Så flink som du er! :Nikke:

Ha en flott frikveld med strikketøyet! ;)

LYKKE TIL I MORGEN!!! Blir spennende og høre etter du har vært der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Prøver er kjipe greier...Men bare tenk at når du er ferdig med denne, så var det en mindre å tenke på :) Du er helt sikkert kjempeflink så dette går nok bra!!

Kjedelig å være manneløs om natta ja...Må bare snuse på puta hans og drømme søtt.. ;)

Så langt du har kommet med strikkingen da :klappe: Flinke Orkidèen!!

Unn deg en lesefri kveld med god samvittighet du!

Og lykke til imorgen! Blir kjempespennende å høre hvordan det var hos jordmora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Jeg har svart på det du spurte om i dagboka mi :) Det blir sikkert spennende med jordmortime i morgen! Selv skal jeg ha på torsdag, og det blir spennende! Håper vi får høre hjertelyd for første gang Hun ville nemlig ikke gjøre det før vi hadde vært på ul og sett hjertet slå.

Kjenner meg igjen i lesemotivasjonen din. Jeg hadde fri i dag, men har bare lest i ca en halv time... :forvirret: Men du, er det årsstudium du tar? 60 studiepoeng?

Takk vennen!

Har spurt deg litt mer jeg da... :sjenert:

Har lest på nettsiden, men det er akkurat som om jeg må ha alt inn med teskje fortiden!

Tar årsstudium ja! 60 poeng... Et helt horribelt pensum, og flust med eksamener! :overrasket: Godt jeg slipper å ta avsluttende enn så lenge... Du tar også årsstudium, ikke sant?

Vi har nesten ikke forelesninger vi da, så jeg er mer privatist!

Har vel lest i 4 - 5 timer i dag, men kom meg ikke gjennom et helt kapittel, for det er så sammensatt! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei på deg!!!!

Lykke til med kontrolltimen med jordmor imorgen. Så spennende.

Jeg skal ha alle mine kontroller hos jordmor og skal ha første neste torsdag. Kan man høre hjertlyd da?? Vet du det??

Ha en fortsatt god graviditetsdag!!!!

Takk, det blir sikkert kjempebra imorgen skal du se... Jeg er på den gode bølgen nå!

Har fått innvilget lån og stipend også, og det gjorde dagen litt bedre! ;)

De fleste hører ikke hjertelyd før nærmere ord. UL, men det varierer! Jeg har ikke noe håp om å få høre hjertelyd imorgen, men kjenner en der de hørte allerede i uke 10, så det er jo mulig! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar årsstudium ja! 60 poeng... Et helt horribelt pensum, og flust med eksamener! :overrasket:  Godt jeg slipper å ta avsluttende enn så lenge... Du tar også årsstudium, ikke sant?

Vi har nesten ikke forelesninger vi da, så jeg er mer privatist!

Har vel lest i 4 - 5 timer i dag, men kom meg ikke gjennom et helt kapittel, for det er så sammensatt! :roll:

Ja, tar årsstudium jeg også. Men siden det er krl 1 og 2, så har vi om flere ting på en gang, hvis du skjønner? Mens vi for tiden har om religioner i krl 1, har vi om etikk og moral i krl 2. Ganske forvirrende å lese om så vidt forskjellige ting! Du er flink som har lest så lenge i dag!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Da er jeg tilbake på plass og har oppdatert meg i bokji di!

Er veldig nysjerrig pådet delvis slettede innlegget jeg da! ;)

Godt ålese at alt er bra meddeg og LN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...