-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #541 Del Skrevet 12. september 2005 Puuuuh... :rosasmil: Nååå var den søte tilbake igjen... :-D ← Du skjønner det at det henger seg opp, så før man oppdaterer siden, så kommer den forrige i den nyes format - om du skjønner... Skikkelig irri pirri! Men Diddl er jo skjønn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. september 2005 #542 Del Skrevet 12. september 2005 Orkis; du er helt vill på avatarer!!! Siden du er proff; hvordan får jeg det? Tror kanskje jeg vet det, har sett på noen sider men der var ingen jeg ville ha....... Hvor fant du diddle? Liker han jeg! *ønsker meg en avatar* Nattinatt snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 12. september 2005 #543 Del Skrevet 12. september 2005 Men Diddl er jo skjønn da! ← Mmmm.. Diddl er nnuuuudelig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. september 2005 Forfatter #544 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Orkis; du er helt vill på avatarer!!! Siden du er proff; hvordan får jeg det? Tror kanskje jeg vet det, har sett på noen sider men der var ingen jeg ville ha....... Hvor fant du diddle? Liker han jeg! *ønsker meg en avatar* Nattinatt snuppa! ← Bah! Nå ble hele innlegget mitt borte...hadde skrevet masse til deg! Men grunnen til endring av avatar var fordi pc´en min hengte seg opp, så jeg ikke fikk se de forskjellige og finne en jeg likte! Meeen, nå er det jo i boks! Enn så lenge, forandring fryder jo! *s* Altså, for å få avatar, så må du klikke deg inn på kontrollpanelet ditt, nokså høyt oppe på sidene her. Videre klikker du deg inn på "Endre avatar" i menyen til venstre, langt ned på siden som kommer opp. der kan du laste opp filer fra din egen pc. Bilder og lignende kan du finne på www.google.com - der har de mye! Men hvis du liker Diddle og slike søte, kanskje du vil ha en av disse? De vet jeg at passer i filstørrelse. Dersom du finner noen store filer, kan du bare forminske de i Paint og lagre de som jpg-format før du laster de opp! Skjønner? Endret 12. september 2005 av Orkidéen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. september 2005 #545 Del Skrevet 13. september 2005 Så søt du har blitt!! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #546 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, det var en fin avatar Så kjekt at G har fått tilbake lappen. Kjedelig å alltid være den som kjører, det vet jo jeg..... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. september 2005 Forfatter #547 Del Skrevet 13. september 2005 Så søt du har blitt!! Ha en fin dag ← Tusen takk! Ja, det var en fin avatar Så kjekt at G har fått tilbake lappen. Kjedelig å alltid være den som kjører, det vet jo jeg..... Ha en fin dag! Takk du også! Synes den var søt, og passet jo godt - lille Baby Diddle! *tjihi* Veldig kjekt at G har fått lappen! Men er det ikke det ene, så er det det andre... For nå må jeg stadig se at bilen min kjører avgårde uten meg, og jeg blir sittende UTEN bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #548 Del Skrevet 13. september 2005 Ikke lett å tilfredsstille Fruen om dagen skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. september 2005 Forfatter #549 Del Skrevet 13. september 2005 Ikke lett å tilfredsstille Fruen om dagen skjønner jeg ← Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 #550 Del Skrevet 13. september 2005 Heia!! Tusen takk du!! Snille snille deg altså! Får til alt jeg, utenom å velge den jeg vil ha.............Uansett hvilken jeg velger kommer det bare opp en annen...Diddl på ei klokke....Uansett hva annet jeg klikker på Så snart er det meg som klikker her Å plages når man er trøtt.....ikke spes kjekt det nei!! Har du hatt en fin graviddag?! Snakket med ei på jobb idag som er 22 uker på vei, så er hun på aktiv! Er så koselig!! Elsker gravide jeg! Var litt greit å snakke med henne pga de prøvde i nesten fire år og var påtur til prøverør, men så ble de gravide av seg selv! Koselig for dem! Prate,prate......VIL få til den avataren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. september 2005 #551 Del Skrevet 13. september 2005 Greit å ikke være den eneste i huset med lappen. Mannen var i alle fall veldig glad da jeg tok lappen for nesten 1 år siden ( om to dager er det 1 år, faktisk!) Sikkert ikke morsomt å hente og bringe til stadighet. Men han angret da han ikke hadde full råderett over bilen lenger... Nå er det bare jeg som har bil, men jeg er grei og lar han få låne min. Skulle bare mangle, egentlig, siden jeg er hjemme og han må på jobb! Ønsker deg en riktig så fin uke! Kos deg videre med lille noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. september 2005 #552 Del Skrevet 13. september 2005 skulle ønske gubben min kunne ta lappen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. september 2005 Forfatter #553 Del Skrevet 14. september 2005 skulle ønske gubben min kunne ta lappen jeg ← *tjihi* Men jeg skjønner deg så godt... Er bare så synd at det koster flesk!!! --- 11+6 i dag...eller, hvis jeg for en gangs skyld skal være sleip og følge legens termin, så er jeg faktisk 12+0 - de magiske 12 ukene er nådd, eller jeg kommer dit imorgen... Helt merkelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. september 2005 #554 Del Skrevet 14. september 2005 12 uker Det må være helt fantelastisk!!! Her i huset er det jeg som ikke har lappen... Ikke har vi bil heller... Men skulle jeg bli gravid vil jeg gjerne at vi skal ha bil, og da må jeg vel få tatt lappen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. september 2005 Forfatter #555 Del Skrevet 14. september 2005 12 uker Det må være helt fantelastisk!!! Her i huset er det jeg som ikke har lappen... Ikke har vi bil heller... Men skulle jeg bli gravid vil jeg gjerne at vi skal ha bil, og da må jeg vel få tatt lappen også. ← Ja, det er jo det... Fantelastisk elefantastisk! Men jeg venter til imorgen med å juble helt...eller, kanskje til tirsdag med å hoppe i taket! Jeg gledergruer meg veldig til timen hos jordmor, for hver dag nå så tenker jeg at jeg jo kan ha hatt en MA eller noe, at det ikke er liv osv. Blir helt tussete bekymret altså, må innrømme det! Men - det var dette med glade tanker!!! Så derfor er det klart at lille spiren min er sprell levende og aktiv som bare det! Dere bor jo kjempesentralt nå da, men jeg har jo skjønt at dere titter litt om dere etter noe nytt og man vet jo ikke hvor man da ender opp. Så bil er nok veldig praktisk når man har barn altså, og lappen får man jo alltids bruk for... Bare så synd at det er så dyrt å ta den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. september 2005 #556 Del Skrevet 14. september 2005 Det må være en kjempelettelse å nå 12 uker! Da kan man liksom si det til "alle"! Og... dumme og negative tanker: Ikke lov! Veldig sjelden vi trenger bil, ja - men hadde vært greit for å kunne dra på hytta alene, og for å slippe å få skyss hver gang vi skal besøke foreldrene mine. I forhold til hund er det også greit å ha bil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. september 2005 Forfatter #557 Del Skrevet 14. september 2005 Fikk forresten boken til KRL i dag... De ringte fra skolen, da de hadde klart å oppdrive en siste bok fra forlaget! Så nå har jeg sittet og lest i 3 timer! Men er helt blank Det er jo pokker meg hele boken i pesum bare til en liten 2 timers prøve! Og det omhandler hele bibelen - fra GT til NT. Og attpåtil må jeg lese bibelen ved siden av, ved hvert avsnitt - for å forstå hva boken prøver å forklare / beskrive! Ugg! Blir vanskelig dette, med opphavet til Israel, alle herskere, vandringer, folk og fe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. september 2005 Forfatter #558 Del Skrevet 14. september 2005 Det må være en kjempelettelse å nå 12 uker! Da kan man liksom si det til "alle"! Og... dumme og negative tanker: Ikke lov! Veldig sjelden vi trenger bil, ja - men hadde vært greit for å kunne dra på hytta alene, og for å slippe å få skyss hver gang vi skal besøke foreldrene mine. I forhold til hund er det også greit å ha bil... ← Mmm, det er helt sant! Det er en lettelse, for all del...og jeg har jo ikke opplevd noe som skulle tilsi at det ikke er liv. Men jeg blir bare litt mer "gal" for hver dag som går og håper at besøket hos jordmor kan bekrefte liv og roe meg ned litt! Da blir det liksom hakket lettere å feire milepæler - når man først har surret seg inn i en negativ tankegang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #559 Del Skrevet 14. september 2005 Stor klem til Orkidèen. Skjønner at det er lett å tenke mange rare tanker men som du vet, no news is good news, så siden du ikke merker stort til den lille inni der så er sikkert alt i skjønneste orden. Husk, det er tidlig enda da - selv om du har nådd magiske 12 uker! Grattis med det Så godt at du har fått tak i boken Det blir mye å sette seg inn i på kort tid skjønner jeg men det fikser du fint vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. september 2005 #560 Del Skrevet 14. september 2005 Hello you! Så bra at boka kom!! Å GRATTIS MED 12 UKER!!!!!!!! Så bra!! Kan skjønne at du tenker mye rart. Er jo sånn når det ikke er noe som synes utenpå eller kjennes inni...Men det er så bra at du kommer på at du må tenke positivt!!! For det er helt sikkert ikke noe galt med Lille Noen! Ta det ut på oss hvis det kommer dumme tanker svevende!! Så skal vi blåse dem bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå