Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen :vinke:

Håper du hadde en god frokost :) Siden du er tidlig oppe er vel formen fin også da? Håper det  :klem1:

Du får ha en fin helg  :klem:

Frokosten er enda ikke fordøyd gitt! :rodme:

Ble sittende litt på nett! Men nå koker eggene, og baguettene koser seg i ovnen! *nam nam*

Skikkelig helgefrokost!

Formen er god den - jeg er trøtt, som alltid, men ellers sprell levende!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille pusen vår har også startet gasskraftverk. Det er bare helt utrolig hvordan de prompene hans lukter. Skikkelig svovel/råttne egg/lavvannslukt :ler:

Høres deilig ut med god frokost :sikle:

Har akkuratt spist lunch jeg da, deilig grovbrød med røykalaks og nytrukket kaffe. Godt det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Orkis, hvor mange ganger skal du bytte avatar i dag??? :klø: :ler:

Ikke spør!

Hele opplegget hengte seg opp, så alt jeg fikk se var at den samme avataren bare forandret fasong! :sur:

Visste ikke at det var Diddl som herjet nå heller...

Må nok endre litt til... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du vandrende gasskraftverk! :ler:

Har du tenkt på å bli luft-sparer for stratos? :ler:

(*cons flau over at hun ler av dårlige reklamer*)

Vel, skulle jo egentlig ikke inn her for å erte deg vennen..men for å ønske deg en god søndag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du! Hatt en fin lørdag? Helgefrokost er yammi....!

Kjempegodt når man har tid til å unne seg litt ekstra!

Håper du får en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel her!

Strikker for harde livet! Kom over et "hentesett" i går, som jeg falt sånn for...så jeg strikker det, så har jeg et! ;)

Tenkte jeg skulle strikke det helt hvitt, eller ha gule kanter (hekles) siden det kanskje blir en påskebaby! Men jeg vet ikke enda, det gjøres jo uansett helt til sist... Får vi vite kjønnet, hekler jeg kanskje i rosa eller blått!

Har bare strikket de 10 første cm på venstre ben til nå da, men synes det er kjempeartig! Og blir litt kry! :rodme:

Her er forresten et bilde av settet med grønn bord:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så flink du er! Og for et fint sett! Gleder meg til jeg kan sette igang bestemødrene med såntno' (kjenner mine begrensninger, nemlig :ler: )

Høres lurt ut å vente med å sette på bordene! Ellers er det jo fint med helhvitt, da, og da kan du jo bruke det til en evt. nr. 2 også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig sett.......Babyklær er såååå fine.....*max babysyk her*

Flinke du som kan strikke slikt selv! Jeg kan bare strikke ullsokker.........!

Men tenker evt bestemødre kommer til å ta av så det ikke blir noen nød!

Må få se resultatet når du er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempenydelig hentesett! Og du er flink som strikker det selv! Mamma skal strikke vårt, jeg er ikke så flink til sånt, jeg :sjenert: Fant ett i dag, så hun skal handle garn i morgen :) Ha en fin søndagskveld!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster her, siden det vel er her det skjer for tiden ;)

Må bare gratulere med vel overstått bryllup(litt på etterskudd), og noen flotte bilder! Dere var virkelig fine!

Tips; strikk i hvitt! (kjenner nemlig flere som etter legens/jordmors gjetning har ventet på en Tobias, men har fått en Tuva i stedet... Det man tror er en snabb er ikke alltid en snabb :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster her, siden det vel er her det skjer for tiden  ;)

Må bare gratulere med vel overstått bryllup(litt på etterskudd), og noen flotte bilder! Dere var virkelig fine!

Tips; strikk i hvitt! (kjenner nemlig flere som etter legens/jordmors gjetning har ventet på en Tobias, men har fått en Tuva i stedet... Det man tror er en snabb er ikke alltid en snabb  :ler: ).

Hihi...

Du har rett i det... Så det blir enten hvitt, eller med gult eller grønt...

Men nå skal vi ut og kjøre bil - fylle bensin... Nå kl. 00.01 har nemlig mannen endelig lov til å kjøre igjen, etter 6 måneder uten lappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...