Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fjonken er jo så aktiv i magen også, at jeg liksom ikke kan se for meg at det er noe på gang...blir ikke de små litt roligere når riene begynner å melde seg!? :klø: Innbiller meg det jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper du kommer inn på føden med 4-5 cm åpning, godt igang og fort ferdig. Høres ut som det forberedes godt i magen iallefall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå drar jeg på jobb..lykke til hvis det skjer i løpet av de nærmeste timene Teddy. Er G i nærheten eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du kommer inn på føden med 4-5 cm åpning, godt igang og fort ferdig. Høres ut som det forberedes godt i magen iallefall.

:overrasket:

Men gid det var SÅ vel... ;)

nå drar jeg på jobb..lykke til hvis det skjer i løpet av de nærmeste timene Teddy. Er G i nærheten eller?

G er på jobb i sentrum, 10 - 15 min. kjøretur hjemmerfra, så det er ikke noe problem! ;) Om ikke lenge har jeg han sikkert på telefonen uansett, for å høre hvordan det går - han ringer jo 4 - 5 ganger hver dag mens han er på jobb, bare for å høre...enda jeg har sagt at han nok hører fra meg fort som py hvis jeg får sabla vondt eller vannet går! :lol: Han er jo søt da! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal jeg sluke en kopp bringebærbladte og ta meg en tur til byen!

Får jo ikke strikket ferdig det jeg hadde tenkt til å bruke som hentesett, så da tar jeg en tur for å se om jeg kan finne noe fint å kle på fjonken når vi skal hjem med han for første gang! :hjerte:

Kanskje litt trasking, rundet av med :humpe: når mannen kommer hjem kan bidra til litt fart i sakene?!?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Høres ut som en god ide!

Håper det er action her inne innen jeg kommer hjem fra messa i kveld alstå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare VET at du kommer til å føde i helga!!! Garantert!

For jeg skal på hytta og der blir jeg uten nett og uten dekning på mob så ingen kan sladre til meg........Og da er det sikkert som banken at jeg går glipp av store ting!!

Så lykke lykke til og riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare VET at du kommer til å føde i helga!!! Garantert!

For jeg skal på hytta og der blir jeg uten nett og uten dekning på mob så ingen kan sladre til meg........Og da er det sikkert som banken at jeg går glipp av store ting!!

Så lykke lykke til og riktig god helg! :klem:

Jeg får kommende kjørende med siste nytt da....not.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjonken er jo så aktiv i magen også, at jeg liksom ikke kan se for meg at det er noe på gang...blir ikke de små litt roligere når riene begynner å melde seg!? :klø: Innbiller meg det jeg!

det trodde jeg også men ikke nødvendigvis var det noen som sa til meg...fjonken kommer når tida er inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her fortsatt? :overrasket:

Da blir det vel en liten aprilsnarr slik som du sa da vel?!

Sender over vibber, positiv energi og klemmer.. :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, nå har ikke lillegutt mye tid på seg hvis han skal bli marsbarn!

Jeg tipper han kommer på søndag jeg! :tommelsmil:

Ha en fin handletur, og vis gjerne fram "fangsten" når du kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om noe er på gang, ja... (hmm, har jeg sagt det før..?) God tur til byen, bare ikke vannet går i kassa når du kjøper Fjonkeklær da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er jeg hjemme igjen!

Deilig å gå litt, været er nydelig! ;)

Meeen, jeg fant IKKE NOE SOM HELST som jeg kunne tenke meg å bruke som hentesett! :sur: Derimot så fant jeg masse annet og gikk litt berserk! :sjenert:

Aller først bare MÅTTE jeg ha denne pysjen, en real påskepysj i str. 50:

gallery_7814_131_62002.jpg

Dernest falt jeg så for denne pysjen, og kjøpte den i str. 68 (som resten av det jeg kjøpte) mtp. sommeren og sydentur i september:

JA, jeg vet jeg er tidlig ute...men jeg har lenge hatt tenkt til å bestille en del av det på nett, men så hadde de fått det i butikk og jeg kunne ikke la være...:ler:

gallery_7814_131_49468.jpg

Videre kjøpte jeg altså alt dette fra Jungelboken - synes det er SÅÅÅ fint! :sjarmor:

gallery_7814_131_24352.jpg

Sparkedress

gallery_7814_131_64763.jpg

Trøye med tilhørende shorts...som også passer til T-shirten under! ;)

gallery_7814_131_47999.jpg

...sokkene hører mer til sparkedressen!

Snakk om å gå amokk da! :grine2:

Men det er så kjekt å handle til fjonken, og i dag fikk jeg sommerkick siden det er så deilig varmt (+ 10 grader) og strålende sol!!! :tommel:

Nå verker det litt i magen, men det er sikkert bare pga. gåingen, så jeg blir her jeg vet dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så masse fint du kjøpte!!! Jeg smelta helt for den med tigergutt på! Hadde passa fint til gutten min ;) Det er så moro å kjøpe babytøy, for det er jo så mye fint å velge i, og ikke behøver det å koste skjorta heller! Når du vet hvordan babyen ser ut og hva slags personlighet han har, blir det enda morsommere (synes jeg da)! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig dere synes tøyet er fint! :)

Enig med du forresten, søndagsengel? - det kommer nok til å bli enda kjekkere å handle når du liksom vet mer HVEM du handler til...ikke minst at tøyet kan puttes på med én gang! *s*

Menssmerter i ryggen! Den var ny! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...