MammaSarius Skrevet 30. mars 2006 #4461 Del Skrevet 30. mars 2006 Fjonken da! Nå må du være grei mot mamma og alle oss andre som venter spent! Det er bra her ute, jeg lover! Og sola skinner, ihvertfall i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 30. mars 2006 #4462 Del Skrevet 30. mars 2006 Koooom igjen fjonken, på tide å komme ut!!! Hørte han det mon tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. mars 2006 #4463 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er folksomt her inne, væffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mars 2006 #4464 Del Skrevet 30. mars 2006 Innom å lokker fjonken med litt bamsemums...... De smaker skikkelig søtt og du kan virkelig kline med dem.. Pondus kommer med et "Øhhh" og et "Dædæ". Det betyr visst at du bør komme ut, for her er det virkelig gøy! Ha en god dag Teddy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #4465 Del Skrevet 30. mars 2006 Innom å lokker fjonken med litt bamsemums...... De smaker skikkelig søtt og du kan virkelig kline med dem.. Pondus kommer med et "Øhhh" og et "Dædæ". Det betyr visst at du bør komme ut, for her er det virkelig gøy! Ha en god dag Teddy. ← Hihi... Vittig at du nevner BamseMums...for det fikk faktisk mamma en hel kartong med i barselsgave av pappa da jeg ble født, sammen med et armbånd i gull. Og BamseMums er noe av det beste som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. mars 2006 #4466 Del Skrevet 30. mars 2006 Første april er nok dagen, ja. Meeeen, det er jo en dag i morgen også Håper alt står bra til med stormagen, selv om det ikke er noen Fjonk på tur ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #4467 Del Skrevet 30. mars 2006 Første april er nok dagen, ja. Meeeen, det er jo en dag i morgen også Håper alt står bra til med stormagen, selv om det ikke er noen Fjonk på tur ennå... ← Joda, det er en dag i morgen også! Meeen, ettersom min egen termin hele tiden har vært 1. april har jeg nå ingen tro på at han kommer FØR 1. april i allefall - detta er garantert en aprilfjonk!!! Så derfor tar jeg det nå med knusende ro inntil vi skriver 1. april kl. 00.01... DA er min tålemod over da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. mars 2006 #4468 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei TEddy!!! Ikke noe tegn til fødsel idag heller???. Tror du får en April gutt ja. 4.april er en MEEEEEGET god dag... Hi hi hi Nå må du ha en perfekt kveld med mannen. Råder til tur med puls med mannen og deretter hei-dundrande etterpå. Ha en fin kveld med mannen og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mars 2006 #4469 Del Skrevet 30. mars 2006 Hellu! Innom for å snuse litt da veit du.... En det en fjonk i det fjerne? (Ja, det vet vi jo da... Men skjer det noe nytt?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #4470 Del Skrevet 30. mars 2006 Ingen fjonk her, bare en eitrendes vond hodepine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. mars 2006 #4471 Del Skrevet 30. mars 2006 Ingenting skjedd i natt heller.. Da fikk jeg ikke gleden av å få rett da Sender noen fødevibber igjen jeg (((((((((FØDE))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. mars 2006 #4472 Del Skrevet 30. mars 2006 Huff da, hodepine er noe herk! Mer og mer peker mot aprilbaby, jeg må si det! Men håper han snart begynner å bli utålmodig etter å se verden og ikke venter så mye lengre, kanskje det skjer noe i helga? Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 30. mars 2006 #4473 Del Skrevet 30. mars 2006 God kveld i stua... !!! Og her er du enda gravid... Ha, ha , kanskje han venter til mandag. Da får bursdag på en veldig flott dag - samme som meg ... Dog, det hadde vært morsomt med en liten aprilspøk, kanskje. Håper formen til mammaen likevel er god, og at den forestående fødselen blir en flott opplevelse - for både den lille, mammaen & pappaen! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. mars 2006 #4474 Del Skrevet 30. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 30. mars 2006 #4475 Del Skrevet 30. mars 2006 HVordan går det snuppelure? Er det trygt å legge seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. mars 2006 #4476 Del Skrevet 30. mars 2006 Ville bare si at JEG HEIER PÅ DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 30. mars 2006 #4477 Del Skrevet 30. mars 2006 Bare innom og sjekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. mars 2006 #4478 Del Skrevet 30. mars 2006 Bare innom og sjekker... ← Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. mars 2006 #4479 Del Skrevet 30. mars 2006 Selv om jeg ikke er overbevist om at jeg ikke går glipp av noe hvis jeg legger meg nå, tror jeg jeg må gjøre det allikevel... Lykke til hvis fjonken rører mye på seg i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #4480 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg bysselaller selv jeg nå... Hadde to pinex tidligere i kveld pga. hodepinen og de hjalp litt i et par timer, men nå dundrer det løs igjen. Tror jeg må ta to pinex til og krype under dyna! Føler meg elendig! Så nå vil jeg ikke føde før til lørdag...dvs. det er greit om det begynner imorgen kveld eller noe, men ikke før - er absolutt ikke i form til det! Natta alle søte jentene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå