Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær

Hallaien og mornings! Jeg er på KG FØR ÅTTE for å sjekke stoda! :ler:

Håper du ENTEN har fått sove skikkelig godt i natt og fått masse krefter, ELLER at ting virkelig har satt i gang! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du ENTEN har fått sove skikkelig godt i natt og fått masse krefter, ELLER at ting virkelig har satt i gang! :hoppe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 mars 2006 - mon tro om dette er bursdagen til lille nurket??

Jeg skal på jobb nå også er jeg hjemme en tu mellom tre og fire...også jobber jeg til 00:00...kommer til å komme løpende inn i dagboken din sånn som han naboen til Seinfeld kommer inn døra til Jerry :ler:

Ha en god dag vennen! Tenker på deg så og si hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg skal på jobb nå også er jeg hjemme en tu mellom tre og fire...også jobber jeg til 00:00...kommer til å komme løpende inn i dagboken din sånn som han naboen til Seinfeld kommer inn døra til Jerry :ler:

:ler: Jeg syns jeg ser deg!

Skal nok sørge for at du oppdateres via sms hvis det skjer noen ila dagen....men det gjør det jo ikke for fjonken har ikke bursdag før 1. april skjønner dere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ingenting - jeg er fortsatt like gravid!

Eneste er at jeg har hatt noen knip i magen i natt og har litt vondt i magen nå, og spyr ut masse gulbrunt gøgg...men that´s it! Beklager! :forvirret:

Nå slår jeg på pc'en kun for å gå inn i dagboka di... Spennende dette er!! :hoppe:

Sov godt, Teddy!

-ikke født ennå?? :klø:

Løp inn her men det eneste dere driver med er jo å PUUULE! :humpe:

:hoho:

Tror mannen hadde begynt å mase masse på meg hvis han leste gravide teddy sine notater altså - syns jeg kan høre han "Bli gravid a Izaria, sånn at vi kan :humpe: 5 ganger om dagen!"  :ler:

Stå på Vic! :klem:

:hoho:

Men altså, 5 ganger er vel litt å ta i...det har blitt toppen to her altså...:sjenert: Men, det er jo faktisk ganske mye til å være oss fortiden - sex har jo vært det SISTE i verden jeg har villet tenke på eller gjøre på veldig, veldig lenge! :grine2:

Jeg må nok skuffe deg og si at det har vært mer skikkelig søvn enn tegn på begynnende fødsel i natt! :sur:

:ler2:

Godt det ikke er noen hjemme hos dere da, for da hadde vedkommende blitt skikkelig skremt. Ser liksom for meg at du har noe alla samme hårsveis som Krämer også...og da ville du jo sett helt gaaaal ut! :overrasket::hoho:

---

Ellers sier jeg bare takk til alle dere som springer inn og ut av dagboken min dagen (og kvelden...og natten...) lang. Kjempekoselig er det altså...bare så kjedelig jeg må skuffe dere gang på gang! :tristbla:

Aprilsnarr dere... Aprilsnarr!!!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Ikke tenk på at du skuffer oss!! For det gjør du jo ikke! Vår egen feil at vi er såååå nysgjerrige og livende redde for å gå glipp av noe :ler:

Huff..spy er ikke noe særlig nei...Må håpe det er noe som går over fort som fy!

Sånn at du får en kjempefin dag til slutt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Ikke tenk på at du skuffer oss!! For det gjør du jo ikke! Vår egen feil at vi er såååå nysgjerrige og livende redde for å gå glipp av noe :ler:

Huff..spy er ikke noe særlig nei...Må håpe det er noe som går over fort som fy!

Sånn at du får en kjempefin dag til slutt!

Men altså, jeg kaster ikke opp...jeg bare spyr ut litt guffe nedentil liksom! :rodme: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like spennende å komme inn her om morgenen og sjekke ståa!

Gørr og gugge - det er bra vettu!

Du skal ikke ta deg en tur ut igjen da, i det fine været (det er i hvert fall fint vær her, og jeg håper dere har det samme!)? :tommelsmil:

Her kommer noen fødevibber:

(((((((((((((((((((((((((((((((((((føde))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, lille fjonk, nå drar tante Peony en tur på sykehuset. Når hun kommer tilbake bør du og mamma være på full fart til deres sykehus sånn at du endelig kan få se dagens lys :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har jo hele tida holdt en knapp på 1.april - siden det da kommer til å bli masser av undringer her i boka di når du ikke dukker opp - og ingen tør håpe på at det VIRKELIG er i gang! :grine2:

Og det er jo IKKE lenge til 1.april nå - så HOLD UT, kjære Toria! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...