Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj-oj-oj!

Ja!! Nå skjer det noe snart!

Prøver igjen å lokke lillegutten din til å komme: :bursdag:

FØDSELSDAG!!! Hører du, lillegutt! FØDSELSdag!

Ønsker deg lykke til TT. Håper fødselen går greit. Belønningen er ikke langt unna. :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dette er litt ekkelt... :forvirret: Ikke direkte vondt, men bare så rart... Når jeg går så merker jeg hvor ømt det er blitt nedi der og jeg kan nesten føle hvordan det utvider seg! Utrolig vanskelig å forklare, men det er helt klart noe som er satt igang nedi dåsa, etter at JM rota rundt! :lol:

Noen av dere som har vært gravide og født som skjønner hva jeg mener?

Markblomsten - Stripping er når JM el. lege går inn som ved vanlig GU og liksom tøyer livmormunnen, forsøker å strekke den og løsne fosterhinnen, for å sette fortgang i åpningsprosessen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skjer ganske snart jeg!!! :hoppe: Kjenner igjen det du beskriver, tror jeg! Liksom at hodet presser seg fram nedi der et sted... Dette er altså så spennende! Nesten så jeg skulle ønske det var meg en gang til :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det åpner seg vel sikkert mer og mer ja... Tror nok du skal se over bagen, og sørge for at du har noe snacks/kjeks/banan og evt litt juice etc.

Tipper det kan bli en tur til føden i natt, uten retur før om en uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Guriland, nå fikk jeg helt sommerfugler i magen av å lese! :grine2: Synes riene kan komme i løpet av kvelden, og at Fjonken kan komme i morgen! Det hadde vært TOPPERS! :hoppe:

Men det er jo nydelig at tallene så så bra ut.

(((((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))))))

Joho! Så SUPERSPENNENDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så spennende! Jeg kjenner helt klart igjen det du beskriver du føler.

Masse fødevibber din vei:

(((((((((((((((((((((((((((((((((((FØDE)))))))))))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du beskriver jeg også! Hadde det sånn den siste uka før Brage ble født.

Kjempelurt som Pondusa skriver å pakke nedi litt mat og energidrikk. Det savna jeg under fødselen min, vi glemte det nemlig igjen hjemme! Fikk bare noe kjip saft fra sykehuset, og noen tørre kjeks!

Kjempespennende! :hoppe:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

oioioi!! Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom ja!!! Ååååh, så spennende, Toria!! SNART MAMMA!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi... har hun reist av gårde.. eller er hun bare opptatt med å førføre gubben`? ;)

HEIDI!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt råd fra meg til andre gravide:

IKKE klatre i stige etter stripping med mindre du absolutt MÅ!!! :riste:

Det var slett ikke vondt å bli strippet i dag, men etter at jeg kom hjem har jeg fått mer og mer vondt i underlivet... Er MAX øm og ødelagt! Det er helt pyton bare å gå! Forestiller meg at dette må være noe alla bekkenløsningsplager på sitt værste, som når du er så støl etter å ha brukt muskler du ikke ante fantes og knapt kan røre deg! :sprettoy:

Tøff som jeg er i trynet tenkte jeg uansett at jeg skulle opp på loftet da, og hente bagen til buggisen. Så kunne jeg re opp den og ha den som "reserveseng" på vårt soverom :idesmil:, hvis vi vil ha lillegutt inne hos oss om natten den aller første tiden hjemme (han får i utg.pkt eget rom - vi har ikke plass til sprinkelseng på vårt soverom). Den bagen er jo såpass stor at den vil fungere som en god kurv, fremfor softbagen til Teutonia-vognen.

Men altså, nå har jeg okket og rugget meg opp den dumme stigen, shitnervøs for å tryne...presset meg gjennom den lille loftsluken to ganger (måtte jo ned igjen :grine2: ) og stabbet meg ned igjen! :forvirret: Så sikkert ut som ei urgammal kjerring som desperat forsøkte seg på hjemmesnekra ekstremsport! :ler: Og nå verker det godt all over the place her... :klaske:

Jaja, dette gjør jeg IKKE igjen i allefall - selv om det kom noe godt ut av det og bagen nå står pent oppredd og klar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...