Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå er det nesten så jeg ikke tør å skrive her selv jo... Side 200 kan IKKE komme og gå uten snurten av fjonken altså! :riste: Det er UAKTUELT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetsuppe

1/2 kg poteter

1 stor løk

1 l hønsebuljong

2 dl kremfløte eller H-melk

Salt og pepper

Noen baconskiver

Kok opp buljongen og ha i skrelte poteter og løk i store båter - kok til det er mørt. Jevn alt med en stavmikser. Rør inn fløten, kok opp og smak til med salt og pepper. (Jeg rørte inn en drøy spiseskje med skavet parmesan for fylde og strødde over litt tørket timian).

Serveres rykende varm med sprøstekte baconbiter oppi.

Server gjerne focacciabrød til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

God morgen :klem:

Kan godt være med å tippe jeg altså, men ikke på sidetall. for jeg tipper nemlig at lillegutt kommer søndag morgen. Og typisk nok er jeg heeelt uten nett i hele helga :sur:

Blir spennende å komme hjem fra hyttetur om lille prinsen ikke finner veien ut før helga hvertfall :hoppe:

Hvordan er formen din i dag da TT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Hvordan er formen?! Er det vondt noe sted?! Kjennes det ut som dette kan være dagen?! Her er det -14,og sol fra skyfri himmel! En PERFEKT dag å bli født på!!

Kosemoseoverdose!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Å, jeg HÅPER han blir født på side 200, for da får jeg det med meg! :hoppe: Ellers må jeg nok innfinne meg med at jeg kommer hjem fra Berlin og finner Fjonken tilstedeværende i verden. Og det er jo bare å hoppe litt for! :hoppe:

Ha en KJEMPEFIN dag, Teddyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kan godt være med å tippe jeg altså, men ikke på sidetall. for jeg tipper nemlig at lillegutt kommer søndag morgen. Og typisk nok er jeg heeelt uten nett i hele helga :sur:

Blir spennende å komme hjem fra hyttetur om lille prinsen ikke finner veien ut før helga hvertfall :hoppe:

ok, la oss tippe dager..jeg tror også søndag! :hoppe:

Stillingen så langt:

søndag-2 stk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gærne!

:lol:

...og jeg er her uten et eneste tegn, men med fingre så en skulle tro jeg veide 250 kg! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...