Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er også veldig spent når jeg logger meg inn om morgenen! :hoppe: Jeg følger med på sm også jeg da! (Er så heldig at jeg skal sladre for en i mars-klubben, faktisk :grine2: )

Håper det ikke er lenge igjen nå, TT! Ha en fin søndag, vi satser vel på at dette er din siste søndag som barnløs? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme på fest i boka mi da! Så rocker vi ut lillegull.

Will do...om enn litt i seineste laget! Men bedre sent enn aldri, sant!? :sjarmor:

Duret rett inn hit da jeg kom på nett nå, men her var det jo ingen fødsel på gang...

*skuffet*

Håper du ellers har det bra og samler energi og mot til fødselen!

Ikke vær skuffet da! Tenk på hvordan JEG har det! Jeg tror jeg blir sprø hvis ikke det slår til snart... :sjenert:

Men i dag kunne jeg godt tenkte meg å slippe. Har sovet godt og er uthvilt, men det var det helvete med denne sviggisen da, som sikkert kommer til å hate både meg, mannen og ungen enda mer enn tidligere hvis vi ødelegger "hennes" dag! :lol:

Ønsker deg en god søndag med mye action.

Takk! får håpe det bygger seg opp i løpet av dagen og at det blir fødel I MORGEN! :Nikke:

Nå er du enda en dag nærmere det første møtet med gutten din!!

:hoppe:

:klem:

Det første jeg sjekker på Kg for tida er dagboka di, TT!

Jeg er midt i rampelyset nå om dagen skjønner jeg! :lol: Håper ikke jeg gang på gang må skuffe dere altfor lenge da, men at du/dere kan logge på og virkelig få lønn for at dere holder liv i dagboken min! ;)

Me 2

Hvordan har du det da??Håper helga har vært fin

Jeg har det bra jeg - trenger vel ikke si at jeg er lei! Var på storshopping for å traske litt i går...og i dag stråler solen, så jeg tror jeg står over middag hos svigermor med ørten unger og det hele, og heller tar meg en tur i det fine været! :tommel: Sender heller mannen på den middagen alene, så kan jeg jobbe med "prosjekt få ut lillegutt" og kanskje gjøre nytte for meg! :)

Jeg er også veldig spent når jeg logger meg inn om morgenen! Jeg følger med på sm også jeg da! (Er så heldig at jeg skal sladre for en i mars-klubben, faktisk)

Håper det ikke er lenge igjen nå, TT! Ha en fin søndag, vi satser vel på at dette er din siste søndag som barnløs?

Hihi... Da blir du sikkert en av de første som kan sladre litt her også, hvis ikke de som får meld. rekker å logge seg på! ;)

Men jeg ser ikke for meg at det blir noe annet enn aprilbaby på oss da! Lillegutt har visst ikke planer om å komme ut han, later det til! Tror han rett og slett ikke gidder! :ler: Det er jo MYE mer moro å stange rompa opp i lungene mine! :Nikke:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Teddy!!!

Jeg skjønner virkelig at du er lei nå altså. Men prøv å ikke stresse for mye. For han kan jo faktisk ligge der inne i noen dager til... (ikke for å ta motet fra deg altså.... :sjenert: )

Fint å lese at du føler deg uthvilt idag. Det er jo kjempe fint.

Nå må du ha en fantastisk fin søndag

Og sist, men ikke minst:

(((((((((((((((((((((((((((((((((FØØØØØØØØØØØØØØDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Da blir du sikkert en av de første som kan sladre litt her også, hvis ikke de som får meld. rekker å logge seg på! ;)

Men det er kanskje noen her som gleder seg veldig til å sladre for deg?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Åh, jeg er like spent hver gang jeg logger på KG og løper rett til boka di for å se om noe har skjedd... Skjønner godt at det har vært frustrerende dager dette her: Frem og tilbake er like langt! Men det er vel forsåvidt et godt tegn at du er frisk nok til å være hjemme, for da er vel ting som de skal være med Fjonken? (Bortsett fra at han var litt liten?)

Her i Oslo skinner sola, og det håper jeg den gjør på deg der nede på Sørlandet også! :klem: Og tenk: Kanskje din siste søndag som ikke-mamma? :hoppe:

Ha en kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like skuffet hver morgen når jeg sjekker mobilen min :tristbla: Ingen lillegutt!

Du vet at hvis han ikke kommer innen utgangen av i morgen, så blir det en liten stabeist av en vær du får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!!

Ikke mist motet!! Prøv deg på omvendt psykologi mot kroppen din!

Nå er du uthvilt og har planer om å kose deg litt ute og det er jo kjempefint!

Så kan du jo prøve å legge masse masse planer for de nærmeste dagene,sånne planer som f.eks kino,vennebesøk,ut å spise.shopping,spaserturer etc. Så skal du se at kroppen din finner ut;neimenn om hun skal få gjøre noe sånt! Her skal det fødes!!

................. :sjenert: Kan jo hende det funker.......................... :sjenert:

:ler: Kos deg masse idag! Litt kvalitetstid alene med magen er sikkert bare deilig nå når du er inne i de siste dagene! Så send mannen på middag du!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Teddy!!!

Jeg skjønner virkelig at du er lei nå altså. Men prøv å ikke stresse for mye. For han kan jo faktisk ligge der inne i noen dager til... (ikke for å ta motet fra deg altså....)

Fint å lese at du føler deg uthvilt idag. Det er jo kjempe fint.

Nå må du ha en fantastisk fin søndag

Og sist, men ikke minst:

(((((((((((((((((((((((((((((((((FØØØØØØØØØØØØØØDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

Neida, skal ikke stresse! Men i dag er jeg :eeeh: - rett og slett fordi jeg etter å ha frosset av meg det ene og det andre hele vinteren lang, så har jeg HETETOKTER i dag! Jeg tror jeg klikker...har lyst til å bare skrelle av meg hude, så svett, varm og klam er jeg! :forvirret: Slitsomt det også!

Mange takk for vibber!

Men det er kanskje noen her som gleder seg veldig til å sladre for deg??

Ja, det er kanskje det... De er nå i allefall skikkelige tupper! :lol: Så får de kanskje få lov til det da! ;)

*s*

gjør sånn en stund, da kommer han nok ut

Jeg har prøvd kan du tro! :ler2:

...men det skader sikkert ikke å prøve litt til!

Åh, jeg er like spent hver gang jeg logger på KG og løper rett til boka di for å se om noe har skjedd... Skjønner godt at det har vært frustrerende dager dette her: Frem og tilbake er like langt! Men det er vel forsåvidt et godt tegn at du er frisk nok til å være hjemme, for da er vel ting som de skal være med Fjonken? (Bortsett fra at han var litt liten?)

Her i Oslo skinner sola, og det håper jeg den gjør på deg der nede på Sørlandet også! Og tenk: Kanskje din siste søndag som ikke-mamma?

Ha en kjempefin dag!

Fjonken har det veldig bra han, ingen tvil om det med den aktiviteten han utviser. Herregud, for en villstyring! :grine2: Han er ca -10% i vekst fant de ut på torsdag, så jeg får ingen UL imorgen igjen, bare en ny kontroll hos JM på føde.pol. på tirsdag! :)

Solen STRÅÅÅLER her i sør også! Herlig!

Blir like skuffet hver morgen når jeg sjekker mobilen min  :tristbla: Ingen lillegutt!

Du vet at hvis han ikke kommer innen utgangen av i morgen, så blir det en liten stabeist av en vær du får!

:overrasket:

Å nei!

:hoho:

Men han kan veldig fint få lov til å komme imorgen, men han har jo forsåvidt vist at han er en real stabeis da...så han er nok en vær så det holder og kommer ikke enda! :sjenert:

Heia du!!

Ikke mist motet!! Prøv deg på omvendt psykologi mot kroppen din!

Nå er du uthvilt og har planer om å kose deg litt ute og det er jo kjempefint!

Så kan du jo prøve å legge masse masse planer for de nærmeste dagene,sånne planer som f.eks kino,vennebesøk,ut å spise.shopping,spaserturer etc. Så skal du se at kroppen din finner ut;neimenn om hun skal få gjøre noe sånt! Her skal det fødes!!

.................Kan jo hende det funker.................

Kos deg masse idag! Litt kvalitetstid alene med magen er sikkert bare deilig nå når du er inne i de siste dagene! Så send mannen på middag du!

Skal ikke miste motet vettu... Vanskelig også det, når jeg har sånne søte små sjeler som DEG innom dagboken min hver dag med gode ord!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tur innom dagboka di, vi er nok flere som leser uten å få lagt igjen spor...

Kun en uke igjen til termin :overrasket::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wasabi

Gå trapper opp og ned i høyt tempo, TT, funket for venninnen min :-)

Neida, enig med Skytte, nå kan du kose deg med kinobesøk, shopping og jenteting/parting. Prøv å nyte de siste dagene uten å ha et lite nurk å ta hensyn til! Goood søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare én ting...

VÅRRENGJØRING

:husarbeid:

Nå er alle vinduer pusset, utenom det store i stuen som allikevel skal skiftes ut nå, gulvene støvsugd og tøyvasken brettet. Venter på at mannen skal komme hjem fra middag hos svigermor, så vi kan vaske gulvene også. Han skulle kjøpe med noen mopper ++ Også skulle han ta med noen komper hjem til meg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...