Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Ny melding fra Teddy: Kom fra legen nå. BT på 170/105 og protein i urin igjen. Legges inn igjen nå, må bare pakke. :( Mulig jeg settes igang, men vet ikke noe før etter ny UL mm.

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Huff da, det hørtes da ut som et høyt blodtrykk!

Håper det står bra til med deg, og at du snart slipper unna.

Tenker masse på dere nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi da, denne formen din høres absolutt ikke god ut!

Jeg håper lillegutt får være i magen så lenge det er forsvarlig, slik at han kan vokse seg litt større og sterkere.

Lykke til! Dette kommer til å gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Uffameg! :klem: Her har det skjedd saker og ting i helgen. Håper at blodtrykket stabiliserer seg og at den lille vennen kommer ut på trygt vis! :klem: Tenker masse på deg - LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått melding av Toria'n:

...Nå blir jeg imidlertid sendt hjem igjen... Tatt blodprøver og de ringer hvis det er noe. Må til lege igjen onsdag og ellers som planlagt i går hvis alt er greit. Bare så lei alt frem-og-tilbake-styret. Er forresten uten nett og telefon hjemme akkurat nå!

Uff, det må være vanskelig og kjedelig å gå og vente sånn og ikke vite hva som skjer...

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sendt hjem igjen?! :klø:

Stakkars Toria'n vår... :kose: Skjønner godt at du blir lei å bli sendt fram og tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Toria, man kan jo få høyt BT bare av å sendes fram og tilbake. Men hold senga, ligg mest mulig, det går så bra så.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Toria... du blir visst sendt hit og dit, det kan ikke være enkelt. Jeg håper det går bra med deg og mannen - og lilleprinsen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det veldig som dette skulle bli kjedelig da! :forvirret:

Håper Jacob kommer snart, sånn at det blir lettere for mor..Tenker på deg Teddyvennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Uff vennen. Nå har jeg vondt av deg altså.

Håper ventetiden ikke blir alt for lang, samtidig som jeg godt synes gutten din kan få vokse seg litt større før han kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...