Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Huff høres ikke godt ut dette.

Lillebroren min ble hentet ut med ks 2 uker før termin. Da hadde mamma hatt sv.forgiftning i 1 mnd og han hadde ikke lagt noe særlig på seg disse ukene. Han var 2510g og 49cm da han kom ut, men etter en uke på barsel var han kjempepigg. Rart at han i dag er en lang stake på 18 år på bortimot 180 cm.

Lille jacob koser seg nok i magen, og det er sikkert ikke så alvorlig som det høres ut. Håper dog at han snart vil ut å hilse på mamman og pappan sin, og ikke minst puppen til mamman... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke alltid de vil gjøre som andre vil :ler:

Godt å lese at han er aktiv og at han drikker mye iallefall.

Blir nok er fiiiiiin gutt, Teddy :hjerter:

Men 28 cm i hodeomkrets høres jo litt lite ut, elv om han sikkert vokser en del før fødselen. Torstein var 37 cm rundt hodet han, og det kjentes for å si det sånn (tremenningen hans var 41 cm :overrasket: )

Jacob er sikkert lang og slank ja.

:klem:

Jaaaa, det blir en fiiiiin liten gutt! :hoppe:

Er jo lillegullet vårt da, uansett størrelse! :hjerte: Er veldig glad for at hodet ikke er monsterstort liksom, mannens var jo 38 cm og jeg 36 cm, men han kan godt ha litt størrelse da! :lol: Hjernen er i allefall fin den så det ut til, så det er vel bare det at han ligger litt etter... Men hvor mye vokser de egentlig i hodet nå mot slutten!? :klø: 5 cm er kanskje litt mye å forvente ila. to uker!!?

Jeg vet ikke, får vel flere svar til neste UL sikkert og håper kanskje krapylet kan ligge LITT mer stille da! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kokkelerer mannen som bare det på kjøkkenet... Får indrefilét og gratinerte poteter!! :sikle:

Og innimellom er han stadig borte og nusser på magen! :hjerter: Lillegutt sparker tilbake...

:hjerter_rundt:

P.S.

Jeg har lagt merke til at så og si ALLE kaller lillegutt for Jacob (det gjør ingenting altså), mens jeg veldig bevisst bare bruker lillegutt. Dette fordi vi har blitt enige om å bestemme oss endelig når vi får hilse på han. STOR mulighet for at det blir Jacob, men altså ikke 100% sikkert...bare så det er sagt! ;)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, det hørtes deilig ut! Spis og nyyyt at du kan spise et helt måltid uten å bli avbrutt av en liten som forlanger mat der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, det hørtes deilig ut! Spis og nyyyt at du kan spise et helt måltid uten å bli avbrutt av en liten som forlanger mat der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo ingen dårlig mat å få servert på en søndagskveld!

Kos dere masse sammen! Dette er kanskje en av de siste søndagene dere har alene sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det skjedd mye mens jeg har vært borte! :overrasket: Snille Heidi og MS holdt meg heldigvis oppdatert om at du ble lagt inn, og det høres ikke ut som om det var noen hyggelig opplevelse :tristbla:

Men du, tenk at han er ute om max (MAX!!) 2 uker, da! Det er jo helt fantastisk! Og selv om det ikke er noe bra at han er så liten, så får vi prøve å se det positive i det i forhold til fødselsskrekken din, at hodet hans (som skal ut av deg) er mindre. De ville jo ikke sendt deg hjem hvis de trodde at han ikke hadde det best i magen din!

Skjønner godt at du ikke vil kalle lillegutt ved noe navn enda, det vil ikke jeg gjøre heller. Man har jo som regel noen "backup-navn" som man kanskje ender opp med å bruke hvis den lille babyen plutselig ikke ser ut som noen Jens eller Morten eller - Jacob - allikevel.

Kos deg med inderlig velfortjent middag og din kjære mann! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så herlig middag du får da, det man jeg jammen si!

Og nå nærmer det seg med stomskritt at du får hilse på lille prinsen deres. Til og med terminen er ganske nærme nå altså :hoppe:

Full forståelse ang navnet altså, og jeg tror faktisk jeg har brukt navnet bare for lenge siden. Har vært litt bevisst på det i det siste, siden jeg ser du konsekvent ikke bruker det. Observant skjønner du ;)

Håper du har det bedre i kveld, og ikke minst at du får en bedre natt en de på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke mannen din som disker opp for deg!

Håper det ikke går lenge nå før du får hilse på lillegutten i magen! Det at han ikke er så stor kan jo være en fordel i forbindelse med fødsel... men ikke så bra hvis han ikke får nok næring!

Bra at du blir godt fulgt opp nå!

Klapp magen fra meg og ha en god natt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg herved en god og lang klem! :klem:

Tenker masse på deg, selvom jeg ikke rekker å være så mye på kg for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Teddy!!!

Og GOD MORGEN!!!!!

Nå skjønner jeg mer hvorfor du ble så irritert og forbannet på disse jordmødrene. Hadde de det stille, skulle de jaggu ha tatt seg tid til å ta et usselig BT. Sånt blir jeg sint av. Det går unna med stormskritt noen ganger og da kan ting glemmes, men som du skriver DET VAR STILLE OG ROLIG :frustrert: . Sinna Tulipan klokken 0545 om morgenen. Dette lover ikke bra :ler: . Nei, da. Jeg blir bare sint og frustrert på dine vegne og for at arb.kollegaer ikke kan gjøre jobben sin. Sånn, da var den ute av verden :ler:

Den middag hørtes fantastiks ut du.

Og så søt mannen din er.

Nå må du ta det med ro i løpet av dagen. Ikke finne på noe tull. Lese god bok, brodere litt, sitte godt plantet under teppe i sofaen og bare slappe heeeeeeeeeeeeeeeelt av.....

Ha en fantastisk dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Ny uke, ny dag og nye muligheter.

Hører du lillegutt, denne uka er fin å ha bursdag i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen...

Har vært en full fart helg for deg skjønner jeg,men en ny dag gryr med nye muligheter og sola skinner hvertfall her!!Håper du har hatt en god natt søvn etter en *nam,nam* middag *sikle*

Ta vare på deg selv og pass på å hvile og sove mye,må samle krefter vet du :klem:

Tenker på deg... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå!! Nå har jegh ikke fått vært her på to dager og var helt grønn av spenning!!

Æsj for en behandling de har gitt deg :frustrert: Kommer og banker dem jeg ja!! Må bare ikke prøve seg å behandle deg dårlig for DA......

Man er jo liksom på sitt mest sårbare og alt er nytt og skummelt,så er de sånne assbitches :frustrert:

Ellers var det jo godt for deg at du fikk komme hjem på perm!

Og herlige mannen som disker opp til deg! Flink og god er han!

Så få vi håpe prinsen vokser seg større og plutselig finner ut at NUH vil jeg hilse på mamman min!

Ta godt vare på deg selv nå! Stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her nå, så har ikke oppdatert meg helt!

Nå er det jo virkelig ikke lenge til det skjer store ting for dere!!! Håper det går bra med deg! :tommel:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god :klem: fra meg også! Endelig er det like før dere får treffe gutten deres!!! Det må være godt å vite at du skal slippe å gå over terminen (selv om du helst skulle vært foruten grunnen til det)! Jeg håper du får en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en god natt, og at du får slappet av ordentlig i dag!

Nå er du 1 dag nærmere å få treffe lillegutt! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...